|

معرفی بهترین انتشارات کتاب کنکور

بررسی و انتخاب بهترین انتشارات کتاب کنکور همیشه چالشی برای داوطلبین کنکور بوده است. ما در این مطلب به بررسی یکی از انتشارات خوب کنکوری بنام انتشارات گیلنا میپردازیم

کتاب کنکور باید چه مشخصاتی داشته باشد؟ بهترین انتشارات کتاب کنکور کجاست؟ انتشارات خوب چه ویژگی هایی دارد؟ کنکور یکی از بزرگترین و مهمترین آزمون های کشور می باشد که قبولی در آن لازمه ورود به دانشگاه و ادامه تحصیل است. بر این اساس امروزه اساتید و آموزشگاه های زیادی در زمینه تدریس و تقویت دروس کنکور فعالیت می نمایند. این در حالی است که تولید محتواهای آموزشی، استفاده از دی وی دی های آموزش دروس کنکور و... نیز سر به فلک کشیده است.

با این وجود بر اساس نظر اساتید بزرگ کنکور، یکی از اصلی ترین راه های رسیدن به موفقیت انتخاب صحیح منابع خواهد بود. با این تفاسیر هر چه منابع شما بهتر باشند، احتمال موفقیت شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد. انتشارات گیلنا یکی از بهترین مجموعه هایی می باشد که در جهت آموزش دروس کنکور فعالیت می نماید.

انتشارات گیلنا تلاش کرده است تا با استفاده از تجارب بهترین اساتید ایران نظیر عارف ربیعیان ، سامان مطلبی و امیر مسعودی، محتواهای آموزشی سودمندی را گردآوری نماید. در ادامه محصولات و اساتید انتشارات گیلنا نظیر سامان مطلبی ، امیر مسعودی و عارف ربیعیان را به طور مفصل بررسی می نماییم و خدمات انتشارات را شرح می دهیم.

1

 

معرفی بهترین انتشارات کتاب کنکور

 

محصولات و خدمات انتشارات گیلنا

انتشارات گیلنا یا همان کنکور آسان است تلاش کرده است، بهترین پکیج های آموزشی را با کمترین قیمت به داوطلبان کنکور سراسری ارائه دهد. بنابراین کنکور آسان است ، اقدام به تولید محتوای آموزشی برای سه رشته اصلی ریاضی، انسانی و تجربی نموده است. بر این اساس امکان خرید تمام محصولات انتشارات برای پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم وجود خواهد داشت.

با نصب اپلیکیشن انتشارات گیلنا به آسانی می توان تمام محصولات را سفارش داد. این موسسه تلاش کرده است تا تمام محصولات خود را بر اساس نیازمندی های دانش آموزان تهیه و تولید نماید.

با این تفاسیر تمام دانش آموزان با پایه های ضعیف و قوی می توانند محصولات کنکور آسان است را تهیه نموده و مورد استفاده قرار دهند. علاوه بر این به جز تهیه فیلم و کتاب کنکور ، به آسانی می توان از خدمات دیگر موسسه نیز استفاده نمود. در کنار تمام خدمات و موقعیت هایی که انتشارات گیلنا در اختیار دانش آموزان کنکوری قرار می دهد، استفاده کردن از برنامه های تحصیلی نیز مزیت دیگری است که پل مهمی برای رسیدن به موفقیت خواهد شد. علاوه بر این شرکت در آزمون های آزمایشی و استفاده کردن از آزمون های آنلاین نیز می تواند نگرانی والدین و داوطلبان کنکور را تا حدود بسیار زیادی برطرف نماید.

2

 

سامان مطلبی

اساتید انتشارات گیلنا

انتشارات گیلنا فعالیت خود را از سال 73 آغاز کرد. سرپرست این مجموعه بزرگ و موفق، استاد حسین احمدی هستند که یکی از برترین مشاوران کنکور می باشند. از معروف ترین اساتید مجموعه نیز می توان به مهندس مسعودی و مهندس عارف ربیعیان و سامان مطلبی اشاره نمود.

سامان مطلبی فعالیت خود را با تدریس درس فیزیک و ریاضی در رشته های تجربی و ریاضی آغاز نمودند و پس از مدتی نیز با مجموعه های تلویزیونی به شهرت رسیدند. استفاده از روش های جدید برای حل مسئله و بهره گیری از تکنیک های کاربردی از مهمترین نقاط قوت تدریس ایشان محسوب می شود.

مهندس عارف ربیعیان نیز با استفاده از روش های حل مسئله تلاش کرده اند تا گام های مفید و موثری را در جهت تدریس شیمی بردارند. با این تفاسیر یادگیری شیمی آسان و لذت بخش خواهد شد. در این بین می توان به آموزش های کاربردی مهندس علیشاه، مهندس شاهانی و سایر اساتید نیز اشاره نمود.

مزایای استفاده از خدمات انتشارات

تجربه ثابت کرده است که استفاده از منابع کمک آموزشی می تواند، نقش مهمی را در موفقیت داوطلبان کنکور و دانش آموزان در تمام مقاطع تحصیلی ایفا کند. به همین دلیل انتشارات گیلنا تلاش کرده است برای چاپ کتاب کنکور یا تهیه فیلم های آموزشی از جدیدترین متدهای روز دنیا استفاده نماید.

بر این اساس علاوه بر بیش از دو دهه فعالیت و پشتیبانی عالی، می توان به بهره مندی از جدیدترین تکنیک های تدریس و استفاده از تجارب اساتید معروف و متبحر نظیر سامان مطلبی نیز اشاره نمود. در حال حاضر با توجه به نحوه برگزاری کنکور در سال های آینده، کنکور آسان است تلاش کرده است تا محصولات خود را بر این اساس آماده نموده و به فروش رساند. تمرکز بر روی روش های تست زنی، آموزش تکنیک های تندخوانی و مدیریت زمان، برنامه ریزی های اصولی و کاربردی و... از مهمترین آموزش هایی می باشد که در مجموعه گیلنا ارائه خواهد شد.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها