|

دانشگاه تهران: ورود فرد مسلح به خوابگاه دانشگاه تهران کذب است

در پی انتشار شایعه ورود یک فرد مسلح به داخل یکی از خوابگاه‌های دانشگاه تهران در فضای مجازی، روابط عمومی دانشگاه تهران هر گونه ورود افراد غیرمرتبط با دانشگاه به درون خوابگاه‌های دانشجویی را تکذیب کرد.

دانشگاه تهران: ورود فرد مسلح به خوابگاه دانشگاه تهران کذب است

به گزارش شبکه شرق و به نقل از روابط عمومی دانشگاه تهران، در اطلاعیه روابط عمومی دانشگاه تهران آمده است: از ساعاتی قبل شایعه‌ای مبنی بر ورود فردی مسلح به یکی از خوابگاه‌های دانشگاه تهران از سوی برخی کاربران شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است. گزارش‌گیری معاونت دانشجویی و اداره‌کل حراست دانشگاه تهران از خوابگاه‌های دانشگاه حاکی از کذب بودن این شایعه بوده و وضعیت در خوابگاه‌های دانشگاه تهران عادی است.

در این اطلاعیه تاکید شده است: در پی انتشار این خبر، مدیرکل و معاونان اداره کل حراست دانشگاه تهران با حضور در مجتمع خوابگاه‌های دانشگاه به رصد موضوع ادعایی پرداخته و گزارش ارائه‌شده حاکی از کذب بودن این موضوع است.

روابط عمومی دانشگاه تهران در این اطلاعیه یادآور شد: در روزهای اخیر برخی افراد با ساماندهی یک جنگ شناختی و عملیات روانی در شبکه‌های اجتماعی در صدد ناامن جلوه دادن جامعه و بخش‌های مختلف از جمله دانشگاه بوده و انتشار شایعه ورود فرد مسلح به داخل یک خوابگاه دانشگاه تهران نیز اقدامی در همین راستا ارزیابی می‌شود، هر چند سابقه تلاش ورود عاملان اغتشاشات به دانشگاه به منظور وارد کردن مواد آتش‌زا و همچنین اسلحه سرد در دو ماه اخیر وجود داشته است اما با مساعی و اقدامات تأمینی و جانفشانی‌های مأموران حفاظت فیزیکی و حراست دانشگاه تهران، عاملان این طراحی‌ها ناکام مانده و تحویل مرجع انتظامی شده‌اند.

 

 

منبع: ایرنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها