|

پاییز امسال را در قونیه به پایان برسانید

آذرماه طلایی‌ترین زمان سفر به قونیه و زیارت مزار مولانا است تا شاهد یکی از زیباترین و محسورکننده‌ترین نمایش‌های عرفانی عالم باشید و عشق را و زندگی را و زیستن را از زبان زیبای مولوی بشنوید و ببینید و درک کنید.

 

Poster-03 (1)

همزمان با فرارسیدن آذر ماه مصادف با دسامبر هر سال مراسم بزرگداشت مولانا در قونیه برگزار می‌شود.قونیه یکی از بینظیر شهرهای جهان است که با نام مولانا و سماع عرفانی و آیین‌های مخصوص به خود گره خورده‌است. بی‌گمان اگر شیفته مولانا باشید کم است اگر یکبار حداقل این شهر را برای سفر و دیدن انتخاب کنید.

از مهمترین دلایل دیدن این شهر و خاصه تماشای مراسم بزرگداشت مولانا،  قرارگرفتن در میان دوستاران مولاناست که اکثرا از کشورهای اروپای غربی می‌آیند و البته تجربه کردن زیبایی سماع و حال مسحورکننده آن است.

شهر باستانی قونیه که تاریخ آن به دوران سلطنت روم و هیتی‌ها باز می‌گردد در درون خود آثاری از  تمدن‌های هفت‌هزار ساله ازجمله موزه سرامیک که به دوره سلجوقی برمی‌گردد دارد و همچنین معماری شگفت‌انگیز طبیعت سبز و فعالیت‌ها و امکانات سرگرم‌کننده موجب رونق گردشگری در این  شهر شده‌است.

آذرماه طلایی‌ترین زمان سفر به قونیه و زیارت مزار مولانا است تا شاهد یکی از زیباترین و محسورکننده‌ترین نمایش‌های عرفانی عالم باشید و عشق را و زندگی را و زیستن را از زبان زیبای مولوی بشنوید و ببینید و درک کنید.

 راه‌های رسیدن به قونیه و بودن در این ایام بسیار است ولی یکی از راه‌ها انتخاب آژانس مسافرتی ژوان شِن سفید است که سعی دارد در آسودگی که مولانا خود با شعر‌هایش به ارمغان می‌آورد شما را به تماشای این مکان دیدنی و این مراسم دلنشین ببرد.

علاقمندان می‌توانند با حداقل حدود ۹ میلیون تومان زمینی یا 15 میلیون تومان هوایی، حج دل را تجربه و به قونیه سفر کنند.

شرکت مسافرتی ژوان شِن سفید برای شانزدهمین سال متوالی، با ارائه پکیچ‌های مختلف مسافرتی و همچنین برقراری پرواز مستقیم به قونیه شرایطی را  فراهم کرده است تا علاقمندان بدون دغدغه بتوانند در سه تاریخ ۱۳ تا ۱۸ ، ۱۹ تا ۲۳ و ۲۴ تا ۲۸ آذرماه ۱۴۰۱ به قونیه سفر کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت ژوان شن سفید می‌توانید مراجعه کنید و یا با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

021-43926

09121437184

www.jouantravel.com

اینستاگرام: https://www.instagram.com/travel.jouanco/?hl=en

تلگرام: https://t.me/KonyaKonya

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها