|

توضیحات آموزش و پرورش درباره اتفاق امروز هنرستان دخترانه صدر

معاون مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش توضیحاتی پیرامون اتفاق رخ داده در هنرستان دخترانه صدر تهران ارائه و فوت یک دانش‌آموز در این اتفاق را قویا تکذیب کرد.

توضیحات آموزش و پرورش درباره اتفاق امروز هنرستان دخترانه صدر

به گزارش شبکه شرق، علی تیرگیر در این باره اظهار کرد: امروز به علت به همراه آوردن گوشی تلفن همراه به مدرسه و تاکید مدیر مدرسه برای رعایت قوانین، پروتکل‌ها و آیین نامه اجرایی مدارس مبنی بر الزام عدم به همراه آوردن تلفن همراه به مدرسه، یک درگیری میان برخی دانش‌آموزان و چندتن از والدین که در مدرسه حضور داشتند با کادر مدرسه رخ داد.

 

وی افزود: طرح برخی حواشی در فضای مجازی جهت تشویش اذهان عمومی اعم از لخت کردن دانش‌آموزان برای بازرسی، زدن دانش آموزان با کمربند و... صحت ندارد.

 

معاون مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه همچنین مرگ یک دانش آموز در این درگیری قویا تکذیب می‌شود گفت: انعکاس خبر فوت دانش‌آموز در ادامه موج سواری‌ها و سناریوی کشته سازی رسانه‌های معاند است‌.

 

تیرگیر افزود: حضور آمبولانس نیز برخلاف آنچه  «زخمی شدن با چاقو» منعکس شده، به علت افت فشار خون دو دانش آموز بود که در همانجا درمان شدند و به بیمارستان هم نرفتند.

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها