|

هتل ساحلی زیبای ستاره دریا چمخاله

هتل ساحلی زیبای ستاره دریا چمخاله یکی از بهترین هتل های لنگرود بوده که از طریق وب سایت ایران هتل آنلاین قابل رزرو است.

هتل ساحلی زیبای ستاره دریا چمخاله

 

فضای بیرون و دریاچه هتل ستاره دریا چمخاله

خطه شمال کشور به دلیل زیبایی‌های بی‌بدیلی که دارد بسیار مورد علاقه گردشگران و طبیعت دوستان قرار می‌گیرد. یکی از معروف‌ترین مناطق گردشگری گیلان، چمخاله است. چمخاله یک شهر زیبا در شهرستان لنگرود بوده که از مسیر زیبای چالوس هم راه دارد. منطقه گردشگری ساحلی چمخاله مناسب دریا‌دوستان است. این افراد می‌توانند شبی رویایی را در هتل ستاره دریا چمخاله سپری کند.

هتلی ۵ ستاره و لوکس که سوئیت‌ها و آپارتمان‌های مدرنی برای اقامت دارد. در واقع هتل ستاره دریا چمخاله یکی از هتل‌ های لنگرود بوده که شهرتش در میان گردشگران پیچیده است. اگر تا به حال این هتل مجلل و مدرن را نمی‌شناختید به شما پیشنهاد می‌کنیم ادامه این مقاله را از دست ندهید.

درباره هتل ستاره دریا چمخاله

یکی از لوکس‌ترین هتل‌ های منطقه لنگرود در نوار ساحلی دریای خزر، هتل ستاره دریا است. این هتل، آپارتمانی با ۳۴ واحد اقامتی بوده که همه آنها مجهز به امکانات رفاهی هستند. یکی از ویژگی‌های منحصربه‌فرد هتل ستاره دریا لنگرود، وجود دریاچه مصنوعی در محوطه آن بوده که فضایی دل‌انگیز برای گذراندن اوقات فراغت میهمانان فراهم نموده است. هتل ستاره دریا چمخاله در شهرستان لنگرود، ۲ کیلومتر بعد از پل قرار گرفته است و جزو هتل‌ های ۵ ستاره این شهر محسوب می‌شود. ساختمان هتل نمای زیبایی داشته و تمام امکاناتش به‌روز است.

واحدهای اقامتی هتل ستاره دریا چمخاله

8563

 

 

 سوئیت 2 تخته هتل لوکس ستاره دریا چمخاله

همان‌طور که اشاره کردیم هتل لوکس ستاره دریا چمخاله دارای ۳۴ فضای اقامتی است که نظیر آنها سوئیت کوچک رویال برای دو نفر است. این سوئیت‌ها قابلیت یک نفر اضافه داشته و چشم‌اندازش رو به دریا و دریاچه است. همچنین باید بدانید این اتاق‌ها دارای یک سالن نشیمن و آشپزخانه بدون امکان پخت و پز است. از سایر امکانات سوئیت کوچک رویال، می‌توان به وان، یخچال، کمد لباس، تلویزیون، سرویس فرنگی، مبلمان، حمام، سیستم تهویه مطبوع و کارت هوشمند اتاق اشاره کرد.

اگر قصد رزرو هتل ستاره دریا چمخاله را دارید، سوئیت بزرگ رویال سه نفره هم گزینه خوبی است. این سوئیت قابلیت یک نفر اضافه را دارد و امکاناتش کامل است. معمولاً سوئیت‌های بزرگ رویال دارای یک تخت یک نفره و یک تخت دو نفره هستند. چشم‌انداز این اتاق‌ها نیز رو به دریاچه است. یکی از جذاب‌ترین فضاهای اقامتی هتل ستاره دریا چمخاله سوئیت بزرگ نیمه دوبلکس برای چهار نفر است. این سوئیت‌ها قابلیت نفر اضافه نداشته و دارای سه تخت یک نفره در سالن پایین و یک تخت دو نفره در سالن بالا است.

آپارتمان یکخوابه رویال برای چهار نفر یکی دیگر از واحدهای اقامتی هتل ستاره دریا است. این اتاق‌ها بسیار مدرن و شیک بوده و دارای اسپیلت، محل نشستن، حمام، مبلمان، یخچال، وان و کمد لباس هستند. یکی دیگر از فضاهای اقامتی هتل ستاره دریا آپارتمان یک خوابه دوبلکس برای سه نفر است. این آپارتمان قابلیت یک نفر اضافه را دارد و دارای امکاناتی نظیر یخچال، وان، اسپیلت، حمام، سرویس فرنگی، تلفن، مبلمان، محل نشستن و کارت هوشمند اتاق است.

یکی از زیباترین و راحت‌ترین آپارتمان‌های هتل ستاره دریا آپارتمان دو خوابه رویال برای پنج نفر است. این آپارتمان دارای دو اتاق خواب و یک سالن نشیمن بوده و امکاناتش شامل تلویزیون، کمد لباس، یخچال، وان، اسپیلت، حوله حمام، محل نشستن و سرویس فرنگی است. اگر دوست دارید به سفرهای دسته جمعی بروید و ایام خوشی را در کنار ساحل دریا چمخاله سپری کنید، به شما رزرو آپارتمان سه خوابه هتل ستاره دریا چمخاله را پیشنهاد می‌کنیم.

این آپارتمان سه خوابه مناسب ۹ نفر بوده و قابلیت نفر اضافه ندارد. معمولاً آپارتمان سه خوابه هتل ستاره دریا چمخاله دارای دو اتاق خواب در طبقه همکف، یک اتاق خواب در طبقه بالا، یک تخت دو نفره در اتاق طبقه بالا و اتاق‌های پایین دارای یک تخت دو نفره و یک تخت تک نفره هستند. البته این آپارتمان‌ها دارای سه سرویس بهداشتی بوده و همچنین جکوزی نیز دارند.

امکانات و خدمات هتل ستاره دریا لنگرود

هتل پنج ستاره دریا چمخاله به دلیل امکانات و خدماتش نیز بسیار شهرت پیدا کرده؛ نظیر آنها رستوران سنتی، کافی شاپ، مسیر دوچرخه سواری، فضای سبز، دریاچه مصنوعی، مسیر پیاده روی، میز و صندلی، پارکینگ رایگان و اینترنت رایگان در لابی است. همچنین این هتل دارای خدماتی مانند لاندری، خدمات بیدار باش، فکس، فتوکپی، سرویس پذیرش ۲۴ ساعته و پرسنل مسلط به زبان انگلیسی است.

جمع‌بندی

حالا که با یک هتل پنج ستاره‌ بسیار لوکس آشنا شدید شاید بخواهید آن را رزرو کنید. برای رزرو هتل ستاره دریا چمخاله بهتر است سری به وبسایت ایران هتل آنلاین بزنید. در این وب سایت می‌توانید قیمت هتل ستاره دریا چمخاله را ببینید و این هتل جذاب و دوست‌داشتنی را به صورت آنلاین رزرو کنید.

 

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها