|

رزرو هتل ارزان دبی و استانبول را از دست ندهید!

دبی و استانبول دو مقصد پرطرفدار ایرانی‌ها هستند که در طول سال از مسافران زیادی پذیرایی می‌کنند. اگر شما هم قصد سفر به یکی از این دو مقصد محبوب را دارید و به فکر رزرو هتل ارزان هستید، در این مطلب راهکارهایی در اختیار شما قرار خواهد گرفت.

رزرو هتل ارزان دبی و استانبول را از دست ندهید!

دبی و استانبول دو مقصد پرطرفدار ایرانی‌ها هستند که در طول سال از مسافران زیادی پذیرایی می‌کنند. اگر شما هم قصد سفر به یکی از این دو مقصد محبوب را دارید و به فکر رزرو هتل ارزان هستید، در این مطلب راهکارهایی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. چه قصد گشت و گذار در مراکز خرید لوکس دبی را داشته باشید، چه بخواهید از خرید در استانبول تماشای طبیعت زیبای این شهر لذت ببرید، این مقاله نکات ارزشمندی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها برای شما دارد. البته همواره می‌توانید ارزان ‌ترین هتل‌ های دبی و استانبول را در سایت فلای تودی رزرو کنید.  

01

 

 

رزرو هتل ارزان در دبی

دبی معروف‌ترین شهر امارات و یکی از بزرگترین شهرهای چندملیتی حال حاضر دنیاست که بیش از 200 ملیت مختلف در آن زندگی می‌کنند. ساختمان‌های مجلل و فضای بین‌المللی در کنار مجموعه‌ای از امکانات تفریحی و زندگی شبانه جذاب، بسیاری از گردشگران را از سراسر دنیا به سمت این شهر حاشیه خلیج فارس می‌کشاند. اما اقامت و رزرو هتل دبی یکی از مواردی است که اغلب مسافران مدت‌ها قبل از سفر درباره آن تحقیق می‌کنند. برخی از گران ترین هتل های بین‌المللی مانند هتل Rixos یا برج‌الخلیفه، تنها هتل 7 ستاره جهان، با بهترین امکانات و خدمات در دبی ساخته شده‌اند. به همین علت اگر بودجه محدودی دارید، پیشنهاد ما این است که اقامت در این هتل‌های لوکس را فراموش کنید.

 

رزرو هتل ارزان در استانبول

استانبول از گذشته دور محل تلاقی فرهنگ‌ها بوده است؛ جایی که اروپا و آسیا به هم برمی‌خورند و انگار گذشته و حال را یکجا در یک شهر می‌توان لمس کرد. تماشای آثار تاریخی و رفتن به مراکز خرید استانبول که محبوبیت زیادی هم در میان مسافران این شهر دارد، در کنار مناظر طبیعی این شهر لذت سفر را دو چندان می‌کند.

به هر دلیلی که قصد سفر به این شهر جادویی را داشته باشید، رزرو هتل استانبول یکی از مواردی است که پیش از سفر باید مفصل در مورد آن تحقیق کنید. شاید استانبول مقصد گرانی به نظر برسد، اما گزینه‌های بسیار اقتصادی و ارزانی هم برای اقامت در این شهر وجود دارد. البته استانبول هم مانند بسیاری دیگر از شهرهای توریستی پر رفت و آمد هتل‌های لوکس و 5 ستاره مانند Four Seasons و Raffles را در اختیار مسافران قرار می‌دهد. اما اگر قصد دارید هزینه‌های سفر خود را مدیریت کنید یا با بودجه‌ای محدود در این شهر اقامت داشته باشید، بهتر است از هتل‌‌های لوکس و مجلل چشم‌پوشی کنید. در ادامه راهکارهایی برای رزرو هتل ارزان استانبول ارائه خواهیم داد.

باید بدانید هتل‌ها در بسیاری از مناطق استانبول قیمت‌های پایینی دارند و البته خدماتی که ارائه می‌کنند هم همچنان باکیفیت است. هتل های ارزان استانبول را می‌توانید در مناطقی مانند محله سلطان احمد و حتی اطراف میدان تقسیم پیدا کنید، اما محله‌هایی مانند بشیکتاش جزو مناطق گرانقیمت شهر محسوب می‌شوند.

اگر بودجه محدودی دارید و می‌خواهید برای مدت زمان بیشتری در استانبول بمانید یا به فکر مدیریت هزینه‌های خود هستید، می‌توانید هتل های ارزانی مانند Ada Hotel Istanbul، Taksim City Hostel، Reydel Hotel، Ottoman City را رزرو کنید. با اقامت در چنین هتل ‌هایی هزینه‌‌های سفر خود را به طور قابل قبولی مدیریت می‌کنید و می‌توانید از سفرتان لذت بیشتری ببرید یا حتی تعداد روزهای اقامت‌تان را افزایش دهید.

03

 

تجربه اقامتی ارزان در دبی و استانبول

دبی و استانبول هر یک با داشتن جذابیت‌های مخصوص به خود ممکن است مقصد بعدی شما باشد. شاید بخواهید در دبی اقامتی مدرن را تجربه کنید یا شاید قصد دارید از شهری که محل تلاقی اروپا و آسیاست دیدن کنید. بخش بزرگی از هزینه‌های چنین سفری، چه دبی و چه استانبول، مربوط به هزینه‌های اقامت است. برای تجربه‌ اقامتی ارزان در دبی و استانبول، سفر در فصل‌هایی که متقاضیان کمتری دارند، می‌تواند هزینه‌ اقامت را کاهش دهد. همچنین، انتخاب هتل‌ هایی در مکان‌های دورتر از مراکز تفریحی و مرکز شهر یا اقامت در هاستل‌ ها هم می‌تواند هزینه‌های اقامت را کاهش دهد. فلای تودی مرجع ارزان خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل با پشتیبانی 24 ساعته حتی در روزهای تعطیل پاسخگوی سوالات شما خواهد بود.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها