|

راهنمای خرید سیسمونی دخترانه، خرید لباس نوزادی دخترانه

برای خرید لباس نوزادی بهتر است نکات مهم را در نظر داشته باشید و احساسی عمل نکنید و آنچه که خریداری می کنید مفید و قابل استفاده باشد. برخی از لباس ها فقط ظاهر خوبی دارند و از نظر جنس و الیاف، بسیار ضعیف می باشند.

راهنمای خرید سیسمونی دخترانه، خرید لباس نوزادی دخترانه

خرید لباس نوزادی دخترانه یکی از لذت بخش ترین خریدهای زندگی، والدین خواهد شد. دیدن لباس های شیک و کوچک دخترانه دل هر کسی را خواهد برد. لباس های نوزادی دخترانه تنوع بسیار زیادی دارند و لباس یکی از مهمترین اجزای سیسمونی برای نوزادان محسوب می شود. اما بهتر است برای خرید لباس دخترانه با دید باز عمل کنید و توجه داشته باشید خرید لباس زیاد برای نوزاد ممنوع است چرا که شما هیچ دیدی نسبت به قد و وزن و رنگ پوست نوزاد خود ندارید و امکان دارد خریدهای شما بلا استفاده باقی بمانند.

برای خرید لباس نوزادی بهتر است نکات مهم را در نظر داشته باشید و احساسی عمل نکنید و آنچه که خریداری می کنید مفید و قابل استفاده باشد. برخی از لباس ها فقط ظاهر خوبی دارند و از نظر جنس و الیاف، بسیار ضعیف می باشند. پس بهتر است الویت اولتان برای خرید لباس نوزادی دخترانه جنس لباس باشد تا نوزاد شما در آن احساس آرامش داشته باشد.

 

 

مهم ترین ویژگی های لباس نوزادی دخترانه

نوزادان دارای پوست های بسیار حساسی هستند و امکان دارد به جنس هایی مانند: پشمی و... حساسیت داشته باشند حتی اگر تصمیم به استفاده از آن ها را داشتید می توانید از لباس هایی با الیاف نخی، زیر آن ها استفاده کنید. از لباس هایی که دارای اکسسوری و بند و ... هستند جدا خودداری کنید این لباس ها می توانند آسیبی جدی را به نوزاد شما وارد کنند.

جنس لباس نوزاد: یکی از مهمترین نکاتی که هنگام خرید لباس نوزادی دخترانه باید به آن توجه داشته باشید الیاف به کار رفته در پارچه لباس است. بهترین نوع پارچه برای پوست حساس و لطیف نوزادان، پارچه های نخی و یا پنبه ای هستند که هیچگونه حساسیتی برای فرزند شما ایجاد نخواهند کرد.

سایز لباس نوزاد: از خرید و استفاده لباس های تنگ خودداری کنید. لباس هایی که به تن نوزاد میچسبند باعث ایجاد ناراحتی آن ها می شوند. به دنبال لباس های آزاد و راحت باشید. نوزادان به سرعت سایزشان تغییر می کند به همین دلیل تا زمانی که به دنیا نیامده اند نیاز به خرید لباس های زیاد ندارند تنها کافیست چند دست از لباس های ضروری آن ها را مناسب فصلی که به دنیا می آیند خریداری کنید و مابقی را پس از متولد شدن آن ها خریداری کنید تا دیدی بازتر داشته باشید.

4

 

 

  • نکات کلیدی برای خرید لباس نوزادی دخترانه

    • لباس نوزاد خود را متناسب با فصل تولد او خریداری کنید و از پوشاندن لباس های گرم و پشمی به تن نوزاد خودداری کنید چرا که همین موضوع باعث مریض شدن او می شود.
    •  لباس هایی را خریداری کنید که یقه ی آن ها آزاد باشد و هنگام تعویض لباس باعث آزار نوزاد نشود.
    • لباس های سرهمی گزینه ای بسیار مناسب برای نوزادان هستند پس به هنگام خرید لباس نوزادی دخترانه از خرید آن ها غافل نشوید که هم تعویض راحتتری دارند و هم تمام اندام نوزاد را می پوشانند.
    • از خرید بیش از حد لباس برای سیسمونی خودداری کنید و اجازه دهید نوزاد شما متولد شود و با دیدی باز به خرید بروید. خرید لباس های مهمانی و مجلسی بیش از حد ممنوع است.
    • به هنگام خرید جوراب برای نوزاد خود دقت زیادی را به خرج دهید تا کش آن ها سفت نباشد تا پاهای لطیف کودک آسیب نبیند.
    • از خرید بادی برای نوزاد خود غافل نشوید این نوع لباس از سرماخوردگی نوزادان جلوگیری می کنند و قسمت های پهلو را کاملا پوشش می دهند.

6

 

 

خرید لباس نوزادی دخترانه

خرید لباس نوزادی دخترانه را به چندین دست محدود کنید. نوزادان به سزعت و روز به روز رشد می کنند و اگر لباس های خریداری شده برای آن ها زیاد باشد خیلی از لباس ها بلا استفاده باقی می ماند. مادرانی که قصد خرید سیسمونی و خرید لباس بچه گانه دارند می توانند از خرید اینترنتی استفاده کنند و به دنبال فروشگاه های معتبر اینترنتی باشند چرا که شرایط آن ها بسیار حیاطی است و بهتر است کمتر از خانه خارج شوند اما می توانند با صرف هزینه و زمان کمتری به بهترین شکل ممکن خرید خود را انجام دهند. تنوع لباس دخترانه و پسرانه در فروشگاه های اینترنتی بسیار بالا بوده و شما می توانید به راحتی به بهترین و با کیفیت ترین ها دست پیدا کنید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها