|

تهدید دختر جوان با تهیه فیلم سیاه

جوان شرور که از دختری سوءاستفاده کرده و با تهیه فیلم سیاه بارها با تهدید او را آزار داده است محاکمه شد.

تهدید دختر جوان با تهیه فیلم سیاه

پسر شرور با تهیه فیلم سیاه دختر جوان را تهدید می‌کرد و آزار می‌داد.

جوان شرور که از دختری سوءاستفاده کرده و با تهیه فیلم سیاه بارها با تهدید او را آزار داده است محاکمه شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، این مرد جوان متهم است بعد از اینکه با دختری وارد رابطه عاطفی شد، از او فیلم تهیه کرد و سپس با تهدید دختر به سوء‌استفاده‌هایش ادامه داد.

چند ماه قبل دختری جوان به دادسرا مراجعه و از پسر جوانی به اتهام آزار و اذیت شکایت کرد. این دختر به ماموران گفت: من پدر ندارم. وقتی بچه بودم پدرم را از دست دادم و مادرم با سختی زیاد من را بزرگ کرد. خیلی احساس تنهایی می‌کردم. یک روز آرایشگرم که با هم دوست شده بودیم به من گفت تولد خواهرزاده‌اش است و من هم می‌توانم در جشن شرکت کنم. وقتی به مراسم رفتم، با پسری آشنا شدم. او به من ابراز علاقه کرد. خودش را فرد موقری نشان می‌داد. ما مدتی با هم بیرون می‌رفتیم تا اینکه یک روز مرا به خانه‌اش دعوت و با من رابطه برقرار کرد. فکر می‌کردم قرار است با هم ازدواج کنیم. او از من خواستگاری هم کرده بود، اما همه چیز وقتی برایم روشن شد که به‌ صورت اتفاقی متوجه شدم او فردی سابقه‌دار است. وقتی موضوع را پیگیری کردم فهمیدم او از اشرار معروف منطقه‌ای در تهران است و برای اینکه با من دوست شود خودش را فردی متعارف و خوب نشان داده است. در نهایت به او گفتم فهمیده‌ام دروغ گفته و حاضر نیستم با او رابطه داشته باشم.

دختر قربانی در ادامه توضیح داد: پسر شرور به من گفت حالا که این‌طور است فیلم و عکس‌هایی را که از تو دارم همه جا پخش می‌کنم! باورم نمی‌شد از من فیلم تهیه کرده باشد تا اینکه آن را در گوشی‌اش دیدم. او با تهدید چندین بار از من پول گرفت و وادارم کرد با او رابطه برقرار کنم؛ اما دیگر نمی‌توانم به این وضعیت ادامه بدهم.

 

تهدید به اسیدپاشی

دختر جوان در ادامه گفت: وقتی به آن پسر گفتم دیگر ادامه نمی‌دهم و پولی هم ندارم که بدهم، این‌ بار با اسید سراغم آمد و گفت اگر با او رابطه نداشته باشم با اسید مرا می‌سوزاند. او با اسید تهدیدم کرد، به شمال برد و مورد تجاوز قرار داد. من بارها از سوی این مرد آزار دیده‌ام و درخواست کمک دارم.

با توجه به شکایت این دختر، مرد جوان بازداشت و تلفن همراه او توقیف شد.

 

کشف فیلم سیاه

پلیس در بررسی تلفن همراه این جوان عکس و فیلم‌های خصوصی دختر شاکی را پیدا کرد. به این ترتیب پسر جوان در اختیار قضات دادگاه کیفری استان تهران قرار گرفت. او گفت: من اتهام را قبول ندارم و تجاوز نکرده‌ام. تهیه فیلم هم با اطلاع این دختر بوده است. او خودش همراهم به شمال آمد.

متهم در حالی این ادعا را مطرح کرد که محتویات پیام‌ها و تلفن‌های او نشان می‌داد دختر جوان به شدت تحت فشار بوده و تهدید می‌شده است.

 

اعلام گذشت از ترس متهم

دختر جوان مدتی بعد با مراجعه به دادگاه کیفری استان تهران گفت: من شکایتم را پس می‌گیرم. متهم مرا تهدید کرده و دلم نمی‌خواهد برای مادرم مشکلی ایجاد شود.

با اینکه دختر جوان شکایتش را پس گرفت، با توجه به محرز شدن اتهام مرد جوان، قضات تصمیم به ادامه رسیدگی به پرونده گرفتند و پسر جوان پای میز محاکمه رفت و اکنون منتظر حکم دادگاه است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها