|

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد:

ممنوعیت تردد کامیون‌ها در شب‌های قدر

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تردد کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین که در حالت عادی از ساعت ۲۳ تا ۵ بامداد مجاز و آزاد است، در شب‌های قدر در معابر شهر تهران ممنوع بوده است.

ممنوعیت تردد کامیون‌ها در شب‌های قدر

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: تردد کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین که در حالت عادی از ساعت ۲۳ تا ۵ بامداد مجاز و آزاد است، در شب‌های قدر در معابر شهر تهران ممنوع بوده و پلیس ضمن اعمال قانون نسبت به توقیف کامیون‌ها اقدام خواهد کرد.

سردار محمد حسین حمیدی درباره تمهیدات ترافیکی شب‌های قدر در پایتخت اظهار کرد: پلیس راهور تهران بزرگ در شب‌های قدر تمهیدات ویژه ترافیکی خواهد داشت و با حضور صددرصدی در اطراف محل‌های برگزاری مراسم شب قدر مخصوصاً امام‌زاده‌ها، تکایا و حسینیه‌ها نسبت به تسهیل تردد و نظم بخشیدن به رفت و آمد حاضرین در مراسم اقدام خواهد کرد.

رئیس پلیس راهور تهران بزرگ افزود: ممکن است در برخی معابر که در اختیار مراسم قرار گیرد محدودیت‌های تردد مقطعی داشته باشیم.

وی بیان کرد: تردد کامیون‌ها و وسایل نقلیه سنگین که در حالت عادی از ساعت 23 تا 5 بامداد مجاز و آزاد است، در شب‌های قدر در معابر شهر تهران ممنوع بوده و پلیس ضمن اعمال قانون نسبت به توقیف کامیون‌ها اقدام خواهد کرد.

حمیدی متذکر شد: با توجه به اینکه بسیاری از حاضرین در مراسم شب قدر و مراسم عزاداری شب شهادت مولای متقیان علی (ع) با پوشش تیره حاضر خواهند شد رانندگان باید با دقت و توجه لازم و با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی تردد و از توقف و پارک خودرو در محل‌های ممنوع که منجر به سلب آسایش دیگران و برهم زدن نظم است، خودداری کنند.

این مقام انتظامی یادآور شد: بدیهی است همکاران من در معابر مختلف درباره راهنمایی پارک خودروهای شرکت‌کنندگان در مراسم راهنمایی لازم را خواهند داشت ضمن اینکه معابر بزرگراهی نیز با توجه به افزایش تردد تا سحر تحت نظارت و توجه پلیس است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها