|

جو بایدن:

توجهی به کاهش محبوبیتم در نظرسنجی‌ها ندارم

رئیس‌جمهور آمریکا در پاسخ به این سوال که آیا به میزان محبوبیت خود توجه می‌کند، با چهره‌ای جدی گفت: دیگر نه!

توجهی به کاهش محبوبیتم در نظرسنجی‌ها ندارم

جو بایدن در اولین حضور خود در یک برنامه تلویزیونی آخر شب از آغاز ریاست جمهوری‌اش، از این فرصت برای برجسته کردن اقدامات دولتش از جمله «لایحه زیرساخت» استفاده کرده و با خنده از کنار محبوبیت رو به زوالش گذشت.

به نقل از پایگاه خبری ایندیا تودی، گفت‌وگوی جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا با جیمی فالون، مجری معروف آمریکایی در برنامه "The Tonight Show" اولین اقدام این‌چنینی از سوی یک رئیس جمهوری از زمان باراک اوباما بوده و در حالی اتفاق افتاد که کاخ سفید به دنبال جلب توجه‌ها به لایحه زیرساخت است که اخیرا برای بهبود شبکه‌های حمل و نقل از هم پاشیده آمریکا تصویب شد.

اما علیرغم تصویب این لایحه، میزان رضایت مردم آمریکا از بایدن، به کمتر از 45 درصد رسیده است و بخشی از این کاهش محبوبیت، از افزایش شدید تورم ناشی می‌شود.

بایدن در پاسخ به این سوال مجری برنامه که از او پرسید آیا به میزان محبوبیت خود توجه می‌کند، با چهره‌ای جدی گفت: دیگر نه!

او سپس گفت: شوخی می‌کنم؛ زمانی که محبوبیتم حدود ۶۵ درصد بود، به آن توجه می‌کردم، اما اکنون که به حدود ۴۵ درصد رسیده است، دیگر توجه نمی‌کنم.

فالون در بخشی از این برنامه، با شوخی و با کنایه به تورم فزاینده در دولت بایدن، خطاب به تماشاگران گفت: پیش‌تر، از رئیس جمهوری پرسیدم که از یک تا ۱۰، چه مقدار برای شرکت در این برنامه هیجان‌زده است و او پاسخ داد «۱۰ تا؛ البته اگر تورم را حساب نکنیم، شش تا!»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها