|

سفارش محتوا؛ راهی برای برون‌سپاری تولید محتوا به مرکزی معتبر

در دنیای امروزی، محتوا نقش مهمی در موفقیت کسب‌وکارها ایفا می‌کند. محتوای خوب به جذب مخاطب بیشتر، افزایش آگاهی از برند، ایجاد اعتماد و فروش بیشتر کمک می‌کند. اما چطور می‌توان محتوای خوب تولید کرد؟ آیا تولید محتوا کاری است که توان انجام آن را داریم؟ بهترین کار برای تولید محتوا چیست؟ این‌ها سؤالاتی است که برای پاسخ به آن‌ها نباید عجله کنید و بهتر است تا پایان این متن همراه ما باشید.

سفارش محتوا؛ راهی برای برون‌سپاری تولید محتوا به مرکزی معتبر

چرا نباید تولید محتوا کنیم؟!

 

این عنوان کمی فریبنده انتخاب شده است! طبق تجربه به این نتیجه رسیده‌ایم که برای نوشتن محتوای جذاب و سئو شده باید با قواعد نگارش فارسی و اصول سئو آشنا بود. این ویژگی‌ها تنها در افرادی دیده می‌شود که به کمک سال‌ها تلاش و یادگیری توانسته‌اند میلیون‌ها خط محتوا تولید کنند. پس اگر از همین حالا می‌خواهید کار نوشتن محتوا برای خودتان را در پیش بگیرید، بدون شک وقت و سرمای زیادی را از دست می‌دهید و در نهایت محتوایی می‌نویسید که بازخوردی برای کسب‌وکار آنلاین شما ندارد.

به همین دلیل معتقدیم برای تولید محتوا نباید از خودتان کمک بگیرید! (حداقل تا زمانی که دانش و تجربه کافی را نداشته باشید). برای تولید محتوا، راه‌های منطقی‌تری مثل سفارش محتوا به فردی باتجربه یا استفاده از هوش مصنوعی توصیه می‌شود.

سفارش محتوا به هوش مصنوعی

شاید تعجب کنید؛ اما همین حالا به‌راحتی می‌توانید تولید هر محتوایی که می‌خواهید را به یک ربات بسپارید! ربات‌ها یا همان ابزارهای هوش مصنوعی به‌سادگی سفارش شما را دریافت کرده و محتوایی که لازم دارید را در کمترین زمام ممکن تولید می‌کنند. اما نکته خیلی مهم در این نوع سفارش محتوا به ربات‌ها، کیفیت و درهم‌ریختگی محتوایی است که تحویل می‌گیرید. این اتفاق ترسناک به دلیل این است که متن نوشته شده خالی از ذوق و سلیقه انسانی است. سال‌ها طول می‌کشد تا بتوانید از یک ابزار رباتیکی (با تکنولوژی هوش مصنوعی) توقع نوشتن محتوایی در حد و اندازه یک انسان نویسنده را داشته باشید.

سفارش محتوا به فرد یا افراد باتجربه

برای سفارش محتوای خوب و سئو شده باید روی هوش مصنوعی قلم بگیرید و به‌جای آن از یک فرد یا مجموعه برای تولید محتوا در سبک‌های مختلف کمک بخواهید. در این صورت محتوای تولید شده حداقل استانداردهای لازم برای جذب مخاطب و افزایش ترافیک سایت شما را دارد و از دید گوگل نیز یک محتوای اسپم (نوشته شده با ربات) نیست. اما بگذارید پیشنهاد منطقی‌تری به شما بدهیم.

تصور کنید در شرایط یکسان بخواهید بین خوب و خوب‌تر یکی را انتخاب کنید! انتخاب شما کدام است؟ به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم از بین دو گزینه نویسنده باتجربه و مجموعه‌ای از نویسندگان باتجربه، گزینه دوم را انتخاب کنید.

اهمیت سفارش محتوا به مجموعه تولید محتوا

سپردن تولید محتوا به یک مجموعه باسابقه مثل محتوانت می‌تواند خیال شما را از محتوا کاملاً راحت کند! می‌پرسید چطور؟ به دلایل زیر:

  • محتوای باکیفیت و حرفه‌ای: تولید محتوای باکیفیت مستلزم داشتن دانش و مهارت کافی در این زمینه است که این دو ویژگی در تمام نویسندگان محتوانت وجود دارد

  • صرفه‌جویی در زمان و هزینه: تولید محتوا زمان‌بر و پر هزینه است. با سفارش محتوا به محتوانت می‌توانید در زمان و هزینه صرفه‌جویی کنید

  • تقویت برند و افزایش اعتبار: محتوای باکیفیت می‌تواند به تقویت برند و اعتبار کسب‌وکار شما کمک کند. نویسندگان محتوانت با درنظرگرفتن شرایط بازار و رقبای شما، محتوای برند تولید می‌کنند

انواع محتوای قابل سفارش

شاید تصور کنید که تولید محتوا تنها به محتوای متنی خلاصه می‌شود؛ اما این‌طور نیست و انواع دیگری از محتوا هستند که در شرایط مختلف و برای ایجاد تنوع محتوایی می‌توانید از آن‎‌ها استفاده کنید. در ادامه تعدادی از سبک‌هایی محتوایی جذاب را مرور می‌کنیم:

  • پادکست

  • موشن‌گرافیک

  • اینفوگرافیک

  • تیزر تبلیغاتی

به طور مثال محتوای ویدیویی از جذاب‌ترین انواع محتوایی است که می‌توانید برای رشد کسب‌وکارتان استفاده کنید. محتوای ویدیویی شامل سبک‌های دیگری از محتوا مثل تیزر تبلیغاتی، ویدیوهای آموزشی و موشن‌گرافیک می‌شود که دراین‌بین موشن‌گرافیک از پرطرفدارترین نوع محتواهای ویدیویی است. برای سفارش موشن گرافیک می‌توانید از محتوانت کمک بگیرید.

مراحل سفارش محتوا

برای سپردن تولید محتوا به مجموعه محتوانت دوراه پیشروی شماست. یا از راه‌های ارتباطی مثل واتساپ و تلگرام محتوانت برای این کار استفاده کنید و یا از فرم سفارش داخل سایت. برای سفارش محتوا ابتدا وارد سایت Mohtavanet.com شوید و روی دکمه سفارش محتوای بالای سایت کلیک کنید. در صفحه جدید اطلاعات خواسته شده را پر کنید تا سفارش شما ثبت شده و کارشناس محتوانت آن را بررسی و ارزیابی قیمتی کند. بعد از آن می‌توانید پیش‌فاکتور خدمات مورد نیازتان را دریافت و نسبت به پرداخت آن اقدام کنید تا محتوای موردنظر در سریع‌ترین زمان ممکن تولید شود.

نحوه ارزیابی کیفیت محتوا خدمات محتوانت

تصمیم‌گیری در مورد اینکه آیا می‌خواهید محتوا را سفارش دهید یا خودتان آن را تولید کنید، با شماست. اگر به دنبال تولید محتوای باکیفیت و حرفه‌ای با صرف کمترین زمان و هزینه هستید، سفارش محتوا به محتوانت می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. محتوانت مجموعه‌ای فرا جغرافیایی واقع در مهرشهر کرج است که خدمات متنوعی در تمام زمینه‌های حوزه دیجیتال مارکتینگ به کسب‌وکارهای بومی و غیربومی استان البرز (مخصوصاً شهر کرج) ارائه می‌دهد. به طور مثال، طراحی سایت در کرج از جمله خدماتی است که با کدنویسی استاندارد توسط برنامه‌نویسان محتوانت قابل اجراست.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها