|

معرفی بهترین فروشگاه اسباب بازی پسرانه آنلاین

معرفی بهترین فروشگاه اسباب بازی پسرانه آنلاین

اسباب‌ بازی تنها یک ابزار برای سرگرم کردن کودک نیست چرا که بازی یک فرآیند غریزی است و کودکان از بدو تولد به بازی کردن میل دارند. معرفی بهترین فروشگاه اسباب بازی پسرانه آنلاین یعنی دسترسی به دنیایی از اسباب بازی پسرانه بدون نیاز به حضور فیزیکی و همچنین مقایسه قیمت ها و محصولات. اگر شما هم به دنبال بهترین فروشگاه اسباب پسرانه آنلاین هستید در این مقاله تا انتها همراه ما باشید.

ویژگی های اسباب بازی پسرانه خوب

آگاهی از ویژگی های اسباب بازی خوب برای پسربچه ها یکی از نکات مهمی است که والدین باید در کنار فراهم کردن نیازهای اولیه و ضروری کودک به آن توجه کنند چرا که اسباب‌ بازی ها مهم ترین برای درک مهارت ها در کودکان هستند.

ویژگی های اسباب بازی پسرانه خوب شامل موارد زیر تست.

۱- ایجاد خلاقیت

یکی از مهم ترین ویژگی های یک اسباب بازی مناسب و خوب که می توان از بهترین فروشگاه اسباب بازی پسرانه آنلاین خریداری کرد، ایجاد خلاقیت در کودک است، اسباب بازی باید طوری باشد که کودک اجزای آن را جدا کند و در هر بار که آن را سر هم می زند نکته تازه ای یاد بگیرد.

۲- انگیزه و محرک مناسب داشته باشد

یکی دیگر از ویژگی های یک اسباب بازی خوب این است که کودک را جذب کند بنابراین اگر بازی با یک اسباب بازی موفقیت به همراه داشته باشد کودک به راحتی به بازی با آن جلب می شود و انگیزه بیشتری برای بازی کردن دارد.

۳- مناسب سن کودک باشد

یکی از ویژگی های اولیه یک اسباب بازی خوب که برای خرید از بهترین فروشگاه اسباب بازی پسرانه آنلاین باید به آن توجه کنیم این است که مناسب سن کودک باشد، به عنوان مثال اسباب بازی کودکان ۶ تا ۱۸ ماهه نباید دارای قطعات برنده، سفت، ریز یا پرزدار باشد چرا که کودکان در این سن هر چیزی را به دهان می گیرند، همچنین از سنین ۱۴ ماهگی تا سه سالگی اسباب بازی های رنگارنگ برای کودکان انتخاب کنید تا منجر به تقویت بینایی کودک شود.

۴- واقع گرایی و سازگاری با حقیقت

اسباب بازی خوب باید تا حد امکان در پیوند با زندگی روزمره و واقعی باشد، کودکان می بینند که والدینشان هر روز با استفاده از اشیا کارهای روزمره را انجام می دهند بنابراین یک اسباب بازی خوب باید حس انجام فعالیت‌های مشابه والدین را در کودک تقویت کند.

۵- جنبه آموزشی داشته باشد

یکی از اصلی ترین و مهمترین ویژگی های یک اسباب بازی خوب این است که جنبه آموزشی داشته باشد رشد مغز کودکان تا سن دوازده سالگی به سرعت رشد می کند و قدرت یادگیری آن در این رده سنی بسیار بالا است بنابراین انتخاب یک بازی آموزشی و فکری کمک بسیار زیادی به رشد ذهنی، شناختی و حرکتی کودک می کند

۶- دارای کیفیت مناسب باشد‌

در انتخاب اسباب بازی به جنس و کیفیت آن دقت کنید چرا که اسباب بازی باید در مقابل فشار، ضربه یا پرت شدن مقاومت داشته باشد و یک اسباب بازی محکم و بادوام تا مدتی بسیار طولانی، قابلیت استفاده را دارد.

معرفی بهترین فروشگاه اسباب بازی پسرانه آنلاین

فروشگاه های اسباب بازی پسرانه آنلاین زیادی وجود دارد که هر کدام مجموعه ای از بهترین برندهای روز دنیا را به مشتریان خود ارائه می دهند. در این قسمت بهترین فروشگاه اسباب بازی پسرانه آنلاین را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید با توجه به نیازهای کودک به راحتی از آنها دیدن کنید و گزینه مناسبی انتخاب کنید.

۱- فروشگاه اسباب بازی پسرانه آنلاین کی کی تویز Kiki Toys

یکی از بهترین فروشگاه های اسباب بازی، فروشگاه اینترنتی اسباب بازی کی کی تویز است. این فروشگاه فعالیت خود را به صورت فیزیکی از سال ۹۳ آغاز کرد سپس با توجه دیجیتالی شدن کسب و کارها یک سایت آنلاین برای فروش اسباب بازی طراحی کرد و هم اکنون یکی از بهترین فروشگاه های اسباب بازی پسرانه آنلاین است.

در فروشگاه اینترنتی کی کی تویز می توانید بهترین اسباب بازی های استاندارد، مخصوص هر سن و انواع برندهای روز دنیا را مشاهده کنید. اسباب بازی های پسرانه فروشگاه کی کی تویز شامل موارد زیر هستند.

  • مجموعه کامل لگوهای معروف روز دنیا

  • انواع ربات کنترلی، ماشین کنترلی، قطار و هواپیما برای رده های سنی گوناگون

  • انواع تفنگ های آب‌پاش و ست های جنگی

  • انواع بازی خوب فکری برای تقویت هوش کودک

  • انواع فیگورهای گوناگون حیوانات، قهرمانان و شخصیت های کارتونی

۲- فروشگاه اسباب بازی پسرانه آنلاین کید بی تویز( kidbeetoys)

فروشگاه آنلاین اسباب بازی کید بی تویز یکی دیگر از بهترین فروشگاه های اسباب بازی پسرانه آنلاین است که بر این باور است که کودکان با انجام بازی ها، زندگی آتی خود را تجربه می کند و بازی را شغل کودکان می داند، این مجموعه با ارائه اسباب بازی های متناسب با سن کودک و استاندارد آموزشی در جهت رشد و پرورش کودکان تلاش بسیار زیادی می کند.

فروشگاه آنلاین اسباب بازی کید بی تویز با بیش از ده سال تجربه کاری یک سایت زیبا را برای افرادی که به دنبال یک خرید بی دردسر و راحت هستند، طراحی کرده است و انواع اسباب بازی ها را به صورت پسرانه و دخترانه طراحی کرده است، اسباب بازی های پسرانه فروشگاه آنلاین کید بی تویز شامل موارد زیر هستند.

  • انواع بازی های فکری تا از نوزادی تا سن ۱۴ سال

  • انواع ماشین های کنترلی با کیفیت خوب و قیمت مناسب

  • ماکت های فلزی ماشین

  • انواع تفنگ اسباب بازی

  • اسباب بازی های ابر قهرمانان

  • انواع ربات اسباب بازی

  • مجموعه بی نظیر و کاملی از فیگور حیوانات

۳- فروشگاه اسباب بازی پسرانه آنلاین آریا کید ( aryakid)

 یکی دیگر از بهترین و معتبرترین فروشگاه های اسباب بازی آنلاین، فروشگاه اینترنتی آریا کید است یک همراه معتمد برای والدین ایرانی در جهت رشد و پرورش کودکان است و بر این باور است که کودکان امروز می توانند پیشرفت و توسعه را در بزرگسالی رقم بزنند.

فروشگاه اسباب بازی آنلاین آریا کید با دارا بودن ظاهری ساده و بسیار زیبا شما را در انتخاب اسباب بازی یاری می کند چرا که دارای یک فهرست کامل است. این فروشگاه به پرورش نسلی شاد، آگاه و خلاق امیدوار است و محصولات خود را از برترین برندهای روز دنیا جمع آوری کرده و تنوع بسیار زیادی دارند. اسباب بازی های پسرانه فروشگاه آنلاین آریا کید شامل موارد زیر هستند.

  • داشتن انواع مایحتاج پسران از بدو تولد تا سن ۱۸ سالگی

  • انواع اسکوتر، دوچرخه، موتور شارژی و ماشین شارژی

  • کتاب های متنوع کودکان با موضوعات گوناگون

  • انواع ماشین های کنترلی، هواپیما، قطار و …

  • انواع بازی های آموزشی

  • انواع تفنگ های آب‌پاش و ست های جنگی

سوالات متداول

  1.  چگونه می توانم پسرم را به بازی با انواع اسباب بازی تشویق کنم؟

    با قرار دادن او در برابر انواع اسباب بازی ها و حق انتخاب دادن به او برای انتخاب نوع اسباب بازی که دوست دارد، می توانید پسر خود را به بازی با انواع گوناگون اسباب بازی تشویق کنید.

  2. چگونه می توانم اسباب بازی های پسرم را سازماندهی کنم؟

    راه های بسیار زیادی برای سازماندهی اسباب بازی ها وجود دارد مثل استفاده از جعبه، کشو و سبد. همچنین می توانید اسباب بازی های پسر خود را براساس کارکرد، نوع و موضوع دسته بندی یا برچسب بزنید.

  3. چگونه خرید اسباب بازی پسرانه را برای خود راحت تر کنیم؟

    با استفاده از راهنمای معرفی بهترین فروشگاه اسباب بازی پسرانه آنلاین در این صفحه و همچنین مراجعه به سایت کی کی تویز می توانید انتخاب بهتر و راحت تری در خرید اسباب بازی پسرانه به صورت آنلاین داشته باشید.

 

 

نظرسنجی

اگر در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری شرکت می‌کنید، به کدام یک از گزینه‌های تایید شده رای خواهید داد؟

اخبار مرتبط سایر رسانه ها