|

اکسپرس اینتری یا اقامت دائم کانادا با اکسپرتاپ

اکسپرس اینتری یا اقامت دائم کانادا با اکسپرتاپ

کانادا یکی از بهترین کشورهای موجود برای امر مهاجرت است. افراد بسیاری قصد مهاجرت به این کشور و اخذ اقامت دائم آن را دارند. اما کسب اقامت دائم این کشور سختی‌ها و چالش‌های مخصوص به خود را دارد. برنامه اقامت دائم کانادا دارای شرایط و قوانین خاصی است که در صورت برخورداری از آن‌ها می‌توانید مجوز اقامت دائم در این کشور را کسب کنید. اکسپرس اینتری کانادا را می‌توان یکی از زیرمجموعه‌های پرطرفدار برنامه اقامت دائمی این کشور در نظر گرفت. اما باید توجه داشته باشید که اکسپرس اینتری این کشور نیز دارای انواع مختلفی بوده و شرایط و مزایای مخصوص به خود را دارد. اکسپرتاپ یکی از برترین مجموعه‌های فعال در حوزه مهاجرت به کانادا است که می‌تواند همراه مناسبی در این مسیر برای شما عزیزان باشد. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا به بررسی مفصل‌تر اکسپرس اینتری و ویزا کاری کانادا بپردازیم.

اکسپرس اینتری یا اقامت دائمی کانادا چیست؟

اکسپرس اینتری را می‌توان یک سیستم هوشمند در نظر گرفت که توسط دولت فدرال کانادا طراحی شده است. هدف از طراحی این سیستم هوشمند، جذب بهترین و مناسب‌ترین افراد مهاجری است که برای رشد اقتصاد کشور کانادا نیز مفید هستند. در این سیستم، افراد بر اساس فاکتورهای مختلفی، امتیازات متفاوتی را به خود اختصاص می‌دهند. امتیازاتی که در نهایت تعیین‌کننده صلاحیت افراد برای اخذ اقامت دائمی کانادا هستند. از جمله فاکتورهایی که در طی برنامه اکسپرس اینتری کشور کانادا مدنظر قرار می‌گیرند می‌توان به مواردی همچون، تحصیلات، تجربه کاری، سن، تسلط بر انواع زبان‌ها و... اشاره کرد. هرچه امتیاز شما در این سیستم بیشتر باشد، شانس بیشتری نیز برای دریافت مجوز اقامت دائمی کانادا خواهید داشت. اما همان‌طور که اشاره کردیم، اکسپرس اینتری کانادا خود دارای انواع مختلفی است که در ادامه به صورت مختصری به آن‌ها نیز اشاره خواهیم داشت.

مزایا و شرایط دریافت اکسپرس اینتری کانادا

مزایا و شرایط دریافت اکسپرس اینتری کانادا

اکسپرس اینتری به عنوان یکی از برترین زیرمجموعه‌های برنامه اقامت دائم کانادا محسوب می‌شود؛ چراکه از ویژگی‌ها و مزایای متعددی برخوردار است. به‌عنوان مثال، می‌توان به سرعت قابل‌توجه مراحل ویزای اکسپرس اینتری اشاره کرد. دولت کانادا اهمیت بسیاری برای این برنامه مهاجرتی قائل است؛ چراکه ارتباط مستقیمی با چرخه رشد و پیشرفت این کشور دارد. بنابراین، در سریع‌ترین زمان ممکن به درخواست افراد رسیدگی شده و شرایط آن‌ها برای برخورداری از اکسپرس اینتری مشخص می‌شود. علاوه بر آن، سیستم اکسپرس اینتری دارای فرآیند شفاف و واضحی است. به این صورت که همه افراد می‌توانند نسبت به مدیریت و اطلاع از امتیازهای خود اقدام کنند. همچنین، در سیستم اکسپری اینتری فرقی ندارد که اهل کدام کشور هستید، این سیستم بر اساس معیارهای مشخصی که در بالا اعلام کردیم عمل می‌کند.

دریافت اکسپرس اینتری کانادا مستلزم برخورداری از شرایط ویژه‌ای است. شما نیز اگر قصد بهره‌مندی از اکسپرس اینتری این کشور و اخذ اقامت دائمی کانادا را دارید، باید با شرایط و مراحل این برنامه مهاجرتی آشنا بوده و با توجه به آن‌ها اقدام کنید. شرایط لازم برای اخذ اکسپرس اینتری کانادا را می‌توان به دو دسته اصلی تقسیم کرد. برخی از این شرایط الزامی است و برخورداری از آن‌ها جهت بهره‌مندی از برنامه اکسپرس اینتری ضروری است. گروهی دیگر از شرایط اکسپرس اینتری وجود دارند که الزامی برای برخورداری از آن‌ها وجود ندارد. توجه داشته باشید که برخورداری از این شرایط، امتیازات بیشتری را برای شما به همراه خواهند داشت. از جمله مهم‌ترین شرایط دریافت ویزای اکسپرس اینتری کانادا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • تحصیلات؛ برای برخورداری از اکسپرس اینتری کانادا شما باید از مدرک لیسانس یا بالاتر از آن برخوردار باشید.

  • تسلط بر زبان انگلیسی یا فرانسوی؛ باید به یکی از زبان‌های فرانسوی (TEF) و یا انگلیسی (IELTS) مسلط باشید.

  • سن؛ معمولاً افرادی با سن 18 تا 35 سال بیشترین امتیاز را دریافت می‌کنند.

  • و...

انواع برنامه‌های مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا

اکسپرس اینتری کانادا، دارای انواع مختلفی است. هر کدام از این برنامه‌های مهاجرتی متفاوت، از ویژگی‌های خاصی برخوردار بوده و هدف خاصی را دنبال می‌کنند. شما عزیزان نیز می‌توانید با کسب آگاهی نسبت به آن‌ها، بهترین نوع برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا را انتخاب کرده و برای آن اقدام کنید. در این بخش به معرفی و بررسی مختصر انواع برنامه‌های مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا می‌پردازیم و شما را با مفهوم کلی آن‌ها آشنا می‌سازیم. انواع مختلف برنامه‌های مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا عبارت‌اند از:

  1. Federal Skilled Worker Program یا همان اسکیل ورکر :این برنامه مهاجرتی شامل افرادی می‌شود که از تجربه کار حرفه‌ای برخوردار هستند و نسبت به مردم معمولی، از تخصص بیشتری در یک زمینه خاص برخوردار هستند. شما نیز اگر تخصص و مهارت خاصی دارید و در آن زمینه از تجربه کاری لازم برخوردار هستید می‌توانید از برنامه اسکیل ورکر بهره‌مند شوید.

  2. Federal Skilled Trades Program یا اسکیل ترید: این برنامه مهاجرتی نیز مخصوص کارگران دارای تخصصی است که می‌خواهند در یک زمینه فنی خاص، مشغول به فعالیت در این کشور شوند.

  3. Provincial Nominee Program یا مهاجرت استانی: این گروه از برنامه‌های مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا مختص به استان‌های مختلف آن است که نیاز به نیروی انسانی دارند. توجه داشته باشید که این برنامه مهاجرتی دائمی نیست و در برهه زمانی خاصی می‌توانید برای آن اقدام کنید.

  4. Canadian Experience Class یا دارای سابقه کار در کانادا: این برنامه نیز مناسب افرادی است که سابقه کار در این کشور را دارند و اکنون می‌خواهند برای اقامت دائمی کانادا اقدام کنند.

اکسپرتاپ: مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

اکسپرتاپ: مشاوره رایگان مهاجرت به کانادا

اکسپرس اینتری کانادا را می‌توان یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های مهاجرتی این کشور برای اخذ اقامت دائم در نظر گرفت. اکسپرتاپ با برخورداری از کادری مجرب و متخصص، همراه شما عزیزان در مسیر کسب ویزای اقامت دائمی کانادا خواهد بود. اگر شما نیز قصد شرکت در انواع برنامه‌های مهاجرتی اکسپرس اینتری کانادا را دارید، پیشنهاد می‌کنیم که ابتدا از خدمات مشاوره رایگان اکسپرتاپ بهره‌مند شوید. سپس، می‌توانید با توجه به مطالب تخصصی که یاد گرفته‌اید و با در نظر گرفتن شرایط خود، بهترین برنامه مهاجرتی اکسپرس اینتری را انتخاب کنید. پیشنهاد می‌کنیم که به وب‌سایت اکسپرتاپ، به نشانی اینترنتی https://expertup.info/، مراجعه کرده و مطالب مربوط به اکسپرس اینتری کانادا را مطالعه کنید. کافی است با شماره تلفن 09021109021 تماس گرفته و از مشاوره تخصصی کارشناسان این مجموعه بهره‌مند شوید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها