|

تفاوت قیمت تور لحظه آخری استانبول با تور معمولی چقدر است؟

استانبول یکی از مهم ترین شهرهای توریستی ترکیه است که با تاریخ غنی و فرهنگی اصیل، سالانه میزبان میلیون ها گردشگر از سراسر جهان است. جاذبه های تاریخی، رستوران های لوکس و کافه های شیک با غذای لذیذ ترکی و بین المللی، مراکز خرید مدرن، حراجی های شگفت انگیز، فستیوال های رنگارنگ و هیجان انگیز و مناظر طبیعی نفس گیر و سواحل نیلگون استانبول از جمله ویژگی هایی است که این شهر را از سایر شهرهای دنیا متمایز کرده و گویا کلکسیون کاملی از قابلیت های گردشگری در یک جا جمع شده باشد.

تفاوت قیمت تور لحظه آخری استانبول با تور معمولی چقدر است؟

اگر قصد سفر به استانبول دارید، آژانس هواپیمایی و گردشگری رویای زندگی بهترین آفرهای تور جذاب استانبول از جمله تور استانبول لحظه آخری و ارزان را با خدمات استثنایی به شما ارائه می دهد. برای رزرو این تور که با قیمتی استثنایی ارائه می شود می توانید با کارشناسان مجرب رویای زندگی تماس گرفته یا به شعب تهران یا کرج این آژانس مراجعه کنید.

تفاوت تور معمولی استانبول با تور لحظه آخری در چیست؟

تور لحظه آخری به شهر استانبول معمولا زمانی ارائه می شود که یک آژانس گردشگری در لحظات آخر باقی مانده به برگزاری تور به دلیل کامل نشدن مسافران، اقدام به فروش تور با قیمت مناسب تری می کند تا ظرفیت باقی مانده تکمیل شده و به حد نصاب برسد. در تور عادی استانبول شما آزادی عمل بیشتری در انتخاب زمان حرکت، نوع ایرلاین پرواز و انتخاب هتل دارید ولی در تور لحظه آخری با محدودیت هایی مواجه می شوید و نمی توانید در مورد ساعت پرواز، نوع بلیط یا انتخاب اتاق مورد نظر خود تصمیم گیری کنید.

نکته بعدی این است که معمولا تورهای لحظه آخری را پس از خرید، نمی توان کنسل کرد پس باید تصمیم قطعی خود را گرفته باشید. می توان گفت تورهای لحظه آخری دارای منافع مشترکی برای مسافر و آژانس گردشگری است چرا که مسافران خوش شانس این تورها، با قیمت پایین تری به یک تور استثنایی می روند و از طرف دیگر مجری برگزارکننده تور نیز مجبور نیست ضرر صندلی های خالی تور را متحمل شود.

 

خدمات تور لحظه آخری چگونه است؟

جالب است بدانید که خدمات یک تور عادی با یک تور لحظه آخری هیچ تفاوتی ندارد و کیفیت برگزاری این تور چارتری دقیقا همانند تور عادی است. تور لحظه آخری فرصتی طلایی برای مسافران خوش شانسی است که چمدان خود را بسته و همواره آمادگی سفر در دقیقه 90 را دارند. بنابراین اگر با محدودیت های گرفتن مرخصی از محل کار یا کلاس های درس و دانشگاه و سایر مسایل روبرو نیستید، تور لحظه آخری خصوصا در سفر به شهر رویایی استانبول را به هیچ وجه از دست ندهید.

قیمت تور لحظه آخری با تور معمولی استانبول چقدر تفاوت دارد؟

یکی از مهم ترین بخش هزینه های سفر مربوط به هزینه وسیله نقلیه و خصوصا بلیط هواپیما است. برخی از خطوط هوایی در ساعات باقی مانده پرواز، صندلی های خالی باقی مانده را با قیمت پایین تری در اختیار مجری برگزاری تور می گذارند و گاه قیمت بلیط هواپیما به نصف تور عادی می رسد. همچنین برخی مجریان تور استانبول با هتل هایی در این شهر قرارداد دارند و اتاق ها را گاه با تخفیف 50 تا 70 درصدی در اختیار می گیرند.

در برخی ایام سال که تعداد متقاضیان سفر به استانبول با کاهش چشمگیری مواجه است، قیمت تورهای لحظه آخری به شهر استانبول با تخفیف 50 درصد نیز برگزار می شود که فرصت استثنایی برای گردشگرانی است که محدودیت بودجه دارند یا می خواهند با هزینه پایین به این تور جذاب بروند. البته تورهای لحظه آخری بسیار سریع پر می شوند و یا باید خیلی خوش شانس باشید و یا توسط یک آژانس گردشگری همچون رویای زندگی این تور برای شما رزرو شود. شما می توانید برای رزرو تور استانبول 6 روزه با این آژانس تماس بگیرید.

قیمت تور لحظه آخری با تور معمولی استانبول

بهترین زمان برای تور لحظه آخری به شهر زیبای استانبول چه هنگام است؟

مسلما در ایامی که گردشگران زیادی قصد سفر به استانبول را دارند تور لحظه آخری برگزار نمی شود یا خیلی محدود است و سریع رزرو می گردد. در فصول پاییز و زمستان که حجم گردشگران به استانبول با کاهش زیادی مواجه می شود، تورهای لحظه آخری به این شهر جان می گیرند چون بلیط های هواپیما و هزینه اقامت در هتل های استانبول به شکل محسوس و چشمگیری کاهش می یابد. البته باید بلک فرایدی، کریسمس و تعطیلات سال نو میلادی را از این ایام فاکتور بگیرید.

از جمله مواقعی که این تورهای جذاب و ارزان به استانبول برگزار می شود می توان به اواخر فروردین و خصوصا پس از تعطیلات نوروز، اوایل مهرماه همزمان با شروع به کار مدارس و دانشگاه ها، روزهای اول هفته خصوصا در ایام کم گردشگر استانبول و بهمن و اسفندماه اشاره کرد. در دو ماه از آخر سال همواره بیشترین حجم از تورهای لحظه آخری به مقصد شهر زیبای استانبول برگزار می شود.

تور زمستان استانبول

حرف آخر

قطعا تور گردشگری به استانبول یک تور همه جانبه است که تمام انتظارات گردشگران را از تفریح، سیاحت، کشف زیبایی ها، کاوش در تاریخ غنی و حضور در یک شهر مدرن و با فرهنگ اصیل برآورده می سازد. اگر می خواهید به تور استانبول از مشهد یا سایر شهرهای کشور بروید و از زیبایی های این شهر جادویی شگفت زده شوید، حتما با یک آژانس معتبر و مجرب در ارتباط باشید. رویای زندگی با سابقه برگزاری تورهای متعدد و متنوع به استانبول و سایر مقاصد پر طرفدار جهان در دسترس شماست. می توانید با کارشناسان حرفه ای رویای زندگی تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به شعب تهران و کرج این آژانس مراجعه کنید.

سوالات متداول

پکیج تور لحظه آخری استانبول شامل چه خدماتی است؟

خدمات این تورها شامل بلیط رفت و برگشت هواپیما، بیمه مسافرتی، اقامت در هتل مناسب، ترانسفر فرودگاهی در استانبول، تور لیدر مجرب و گشت شهری اختیاری با ناهار می باشد.

چرا قیمت تورهای لحظه آخری به استانبول متفاوت است؟

قیمت این تورها بسته به زمان برگزاری تور، نوع ایرلاین، درجه هتل محل اقامت و تعداد شب های اقامت در استانبول قیمت های متفاوتی دارند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها