|

معرفی ۷ هدیه سازمانی نوروزی جدید برای قدردانی از زحمات کارکنان

معرفی ۷ هدیه سازمانی نوروزی جدید برای قدردانی از زحمات کارکنان

 

در هنگام فرارسیدن عید نوروز، اهدای هدیه سازمانی نوروزی به عنوان یک ابزار تاثیرگذار برای ایجاد حس مثبت و تقویت ارتباطات داخلی و تقویت روحیه کارکنان معرفی می‌شود. اما انتخاب و خرید یک هدیه مناسب برای عیدی دادن به کارکنان، همواره چالش مدیران منابع انسانی شرکت ها و سازمان ها بوده است. این گفتار به معرفی هفت هدیه سازمانی نوروزی که بخشی از جدید ترین ایده ها و هدایای معرفی شده برای نوروز سال 1403 هستند می‌پردازد.

اهمیت نوروز در سازمانها

با آغاز فصل بهار فرصتی تازه فراهم میشود تا عمیق‌تر به ارزش‌ها و سنت‌های دیرینه خود بپردازیم. اهدای هدیه سازمانی ، یک روش ایده‌آل برای ابراز احساسات به اطرافیان است. شرکت‌ها و سازمان ها نیز این فرصت را غنیمت شمرده و به پرسنل خود هدایای نوروزی اهدا میکنند. حتی برخی از سازمانها اقدام به تهیه هدیه مدیرتی نوروزی نیزمی‌کنند تا بطور ویژه از مدیران خود تشکر و قدردانی کنند.

معرفی کالکشن جدید اریسا ویژه سازمانها

کالکشن جدید اریسا هدیه‌ای فراتر از هدیه‌های معمولی تبلیغاتی است که سازمانها و شرکت‌ها به پرسنل و مشتریان خود اهدا می‌کنند. این هدایا ترکیبی از هنر و سلیقه ایرانی است و به تنهایی یک هدیه تمام عیار برای کارمندان شما خواهد بود. در ادامه به معرفی 7 هدیه ویژه که مختص سازمان ها طراحی شده است می‌پردازیم.

باکس هدیه هفت سین عید

این محصول از جمله پک‌های ویژه عید نوروز است که دو المان مهم ازقبیل آجیل و هفت سین را در خود دارد. محصول (هفت سین چوب و سفال) دارای یک کاسه سفال سایز متوسط و شش کاسه چوبی نقلی بوده که در بسته بندی جعبه هاردباکس قرار گرفته است. با اهدای هدایایی از این قبیل مهمان سفره‌ هفت سین کارمندانتان شوید علاوه بر آن در صورت تمایل میتوانید کاسه آجیل خوری را با آجیل و یا تنقلات دیگر پرکنید فقط کافیست بعد از ثبت سفارش با کارشناسان اریسا در ارتباط باشید. این هدیه یک انتخاب بکر و جذاب برای سازمان ها است که ویژگی کیفیت، ظرافت، ماندگاری، خوش قیمتی را بصورت یکجا دارد.

هدایای سازمانی برای عید نوروز

 

هدیه لوکس عید نوروز (هفت سین نقلی نفیس)

این محصول یک هدیه زیبا و شیک، مناسب برای هدیه مدیریتی عید نوروز است. اقلام موجود در هفت سین نقلی نفیس شامل شش عدد ظرف مسی مخصوص هفت سین، یک عدد بقچه ترمه افشاری سایز 100*100، آینه و یک جفت شمعدان مسی است که همگی با نظم خاصی در جعبه چوب و چرم قرار گرفته‌اند. سایز جعبه 14*34*43 بوده و پس از خارج کردن محصولات میتوان از جعبه برای نگهداری اکسسوری و لواز شخصی استفاده کرد. پارچه ترمه این ست دارای رنگ‌بندی شاد و طراحی سنتی میباشد که از آن می‌توان به عنوان سفره عید نوروز استفاده کرد؛ لازم به ذکر است که ترمه موجود در این پک بر اساس موجودی انبار تقدیم میگردد. همه‌ی اقلام این پک با دقت و وسواس بالایی تهیه شده اند و خیالتان از بابت کیفیت محصول و بسته بندی آن آسوده باشد.

ست هدیه نوروزی هفت سین نقلی

ست هدیه نوروزی هفت سین نقلی از آینه و جفت شمعدان مسی، پیاله مسی مناسب برای هفت سین، کتاب جزء سی قرآن کریم با جلد چرمی تشکیل شده است. تک تک محصولات از کیفیت بالایی برخوردارند و هر کدام به نوعی حال و هوای عید نوروز را به ارمغان می‌آورند. ضمنا برای اثرگذاری بیشتر پیشنهاد میکنیم لوگو خود را روی بدنه جعبه درج کنید تا بدین صورت هدیه نوروزی سازمانی خود را شخصی سازی کرده باشید.

شکلات خوری سفالی

اگر بودجه محدودی را برای خرید هدیه سازمانی نوروزی در نظر گرفته‌اید و یا به دنبال خرید هدیه نوروزی ارزان هستید بهترین انتخاب برای شما شکلات خوری سفالی در جعبه طرح نسیم است. این هدیه هم جنبه زینتی دارد و هم کاملا قابلیت استفاده روزمره دارد؛ شکلات خوری سفالی ارتفاع 27 سانتی متری دارد و کار دست هنرمندان همدانی میباشد. نقوش و طرح‌های کارشده برروی محصول همگی کار دست بوده و رنگبندی متنوعی دارد که با توجه به موجودی تقدیم مشتریان عزیز میشود. جعبه این محصول دارای طرح سنّتی بوده و با شکلات خوری تناسب هنری زیادی دارد. این بسته بندی مقاوم بوده و مناسب برای ارسال به مسافت‌های طولانی می‌باشد.

 

 

ست هدیه هفت سین مس و پرداز

محصول هفت سین مس و پرداز یکی از جدیدترین محصولات اریسا است که اقلامی از قبیل کاسه سالاخوری سفالی متوسط، شش ظرف نقلی مس وپرداز را داراست. که بنا به درخواست مشتریان عزیز، امکان ارائه محصول با آجیل وجود دارد. این ست هدیه در جعبه هاردباکس طرح اسلیمی قرار گرفته است. در صورت تمایل می‌توانید ساک قلمکار نیز به همراه محصول سفارش دهید تا هدیه نوروزی خود را کامل تر کنید.

هدایای پیشنهادی برای کادوی عید کارکنان سازمان

 

باکس آجیل لوکس برای نوروز (تحفه آجیل ۳)

محصول تحفه آجیل 3، از جمله محصولات بکر و جدید وبسایت اریسا میباشد که بدون شک کارمندان شما از دریافت چنین هدیه‌ای شگفت زده خواهند شد. این شکلات خوری مربعی بوده و به نقوش خاتم مزین شده است و دارای درب مجزا نیز میباشد. علاوه بر آجیل میتوان به عنوان شکلات‌خوری، ظرف سرو تنقلات، شیرینی خوری نیز استفاده کرد. در صورت تمایل میتوانید این محصول را به همراه آجیل سفارش بدهید تا هدیه خود را تکمیل تر کنید.

 

هفت سین چوبی

یکی دیگر از محصولات جدید برای هدیه عید نوروز، محصول هفت سین چوبی میباشد. قرن هاست که سفره هفت سین میزبان خانه‌های ایرانی شده است با خرید هفت سین چوبی شما نیز میزبان خانه همکاران خود شوید. این هفت سین با دقت و ظرافت بالایی تولید شده و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. از دیگر مزایای این محصول میتوان به ماندگاری و دوام آن اشاره کرد و تا زمانی که از آن خسته نشدید این محصول پای ثابت سفره هفت سین شما خواهد بود.

کلام آخر

 در نتیجه هدایای سازمانی نوروزی فقط یک کادوی جذاب ساده نیستند بلکه تاثیر بسزایی در ارتقای فرهنگ سازمانی ، افزایش روحیه کارکنان، افزایش انگیزه پرسنل نیز دارند. بهتر است به منظور افزایش تاثیرگذاری، این هدایا را با درج لوگو و آرم سازمانی خود شخصی سازی کنید و در بسته بندی کادویی و شیک به کارمندانتان اهدا کنید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها