|

راهنمای خرید زعفران کادویی

پک هدیه زعفران، یکی از پر طرفدارترین اقلام در حوزه زعفران و خشکبار است و بسیاری از برندهای معتبر از پک زعفران به عنوان هدیه سازمانی و هدیه تبلیغاتی استفاده می‌کنند. اگر شما نیز صاحب یک برند تجاری هستید، می‌توانید برای تبلیغ برند، هوشیارانه عمل کنید و در مناسبت‌های مختلف، پک زعفران کادویی را با نام تجاری برند خود به مشتریان و مدیران هدیه دهید!

 

پک زعفران

زعفران کادویی در واقع یک هدیه تبلیغاتی بسیار لاکچری است که برای همه افراد با سلیقه‌های مختلف، کاربرد دارد. شاید باورش کمی سخت باشد اما همین هدیه کوچک می‌تواند روابط کاری شما را با مدیران ارشد سازمانی توسعه دهد و زمینه خریدهای عمده از برند شما را فراهم نماید. علاوه بر این، برند شما را به یک برند لاکچری که برای مخاطبین خود ارزش بالایی است، تبدیل می‌کند. در یک کلام با اهدای پک هدیه زعفران می‌توانید فروش خود را چندین برابر کنید!

در این راستا سایت فروشگاهی اریسا، انواع پک زعفران هدیه را برای شما مشتریان عزیز، در بسته بندی‌های جذاب، طراحی نموده است. در ادامه انواع پک زعفران کادویی را به شما معرفی می‌کنیم.

انواع پک هدیه زعفران

هدیه دادن یکی از بهترین رسومی است که از طریق آن می‌توان میزان علاقه و ارادت را به مخاطب نشان داد. از سوی دیگر زعفران یکی از خوش عطرترین و ارزشمندترین ادویه جات است که در سراسر دنیا، طرفداران بسیار زیادی دارد. از رستوران‌های لوکس گرفته تا آشپزخانه های کوچک، همگی زعفران را به عنوان طلای سرخ می‌شاسند!

حال اگر رسم نیکوی هدیه دادن را به عطر و طعم بی نظیر زعفران آمیخته کنید، هدیه ارزشمندی به نام پک زعفران پدید می‌آید. پک زعفران معمولاً ظاهر لوکس و چشم نوازی دارد، همچنین قرار دادن اقلام دیگری مانند زعفران ساب و یا قوری برای دم کردن زعفران، جذابیت این هدیه را چندین برابر می‌کند. اما اگر به عنوان صاحب کسب و کار به دنبال خرید پک زعفران به منظور هدیه سازمانی برای مخاطبین خود باشید، چه گزینه‌هایی پیش روی شماست؟ در ادامه این گزینه ها را به شما معرفی می‌کنیم:

ست هدیه زعفران با جعبه هاردباکس

از دیگر نمونه‌های هدیه زعفران می‌توان به ست هدیه زعفران با جعبه هادرباکس اشاره کرد که شامل یک مثقال زعفران ممتاز، یک عدد هاون برنجی، نقاشی شده توسط اساتید اصفهان و یک عدد قوری برای دم کردن زعفران می‌باشد. این اقلام در یک جعبه طرح نگارگری با ابعاد 20*20*13 قرار گرفته اند تا جذابیت پک زعفران چند برابر شود.

ست گلدان فیروزه با قلمدان و زعفران

اگر مخاطب شما به هنر خوشنویسی علاقه دارد، این پک هدیه او را حسابی سر ذوق می آورد! این پک شامل یک مثقال زعفران اعلا، عدد گلدان فیروزه کوبی با قطعات سنگ فیروزه درجه یک نیشابور و یک عدد قلمدان خاتم کاری بسیار ظریف است. کلیه این اقلام درون یک جعبه چوبی قرار گرفته‌اند که ظاهر بسیار شیک و زیبایی دارد.

ست زعفران با جعبه چوب و چرم

یکی دیگر از پک‌های لاکچری زعفران، ست زعفران در جعبه چوب و چرم است. این پک شامل یک مثقال زعفران درجه یک قائنات، یک عدد هاون برنجی بسیار ظریف کار دست هنرمندان خراسان جنوبی و یک عدد قوری سفالی پیرکس برای دم کردن زعفران است. کلیه این اقلام در یک جعبه چوب و چرم صادراتی با ابعاد 21*23*11 قرار گرفته اند.

پکیج زعفران، گلدان و قندان فیروزه کوبی

یکی دیگر از لاکچری ترین نمونه‌های پک زعفران هدیه، پکیج زعفران و گلدان فیروزه کوبی به همراه قندان است. این پک همانطور که از نامش پیداست شامل یک قوطی زعفران درجه یک و اعلا به همراه ست گلدان و قندان فیروزه کوبی می‌باشد و قرار گرفتن این اقلام در یک جعبه چوبی شکیل و زیبا، یک پک هدیه لاکچری را خلق کرده است.

جهت مشاهده انواع زعفران های کادویی کلیک کنید.

هدیه پک زعفران برای چه مناسبت هایی استفاده می‌شود؟

شاید برای شما سوال باشد که پک هدیه زعفران را برای چه مناسبت‌هایی میتوان به عنوان هدیه سازمانی یا هدیه تبلیغاتی خریداری نمود؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم از آن جایی که زعفران یک ادویه کاربردی برای همه غذاها است و با ذائقه اکثر افراد سازگار می‌باشد و نیز یک ادویه لاکچری و گران قیمت به حساب می‌آید، استفاده از آن، به مناسبت خاصی محدود نمی‌شود.

در واقع از پک زعفران می‌توان برای مناسبت‌های زیر به عنوان هدیه استفاده نمود:

  • هدیه پرسنل و کارمندان در مناسبت‌ها و اعیاد مختلف
  • هدیه به صرفه و ماندگار جهت ارسال برای مشتریان خاص
  • هدیه به مشتریان و مدیران در روز پدر و روز مادر
  • هدیه به کلینیک ها برای روز پزشک و پرستار
  • هدیه به مشتریان، مدیران و کارمندان به مناسبت شب یلدا
  • هدیه به مشتریان، مدیران و کارمندان به مناسبت عید نوروز
  • جایگزین شیرینی به عنوان هدایای مدیریتی و دوستانه
  • هدیه به معلمان و اساتید دانشگاه، به مناسبت روز معلم
  • هدیه لاکچری برای شرکای بین المللی و مدیران ارشد شرکت‎های خارجی

بهترین پک کادویی زعفران کدام است؟

بهترین پک هدیه زعفران، بستگی به نیاز برند و هدف شما از هدیه سازمانی دارد. به عبارت دیگر این که کدام پک هدیه را تهیه نمایید، ارتباط مستقیم با مناسبت و درجه اهمیت مشتریان، کارمندان و مدیران مورد نظر شما دارد. پس در ابتدا باید قصد و هدف خود را از خرید این هدیه مشخص نمایید. همچنین از آنجایی که پک‌های لوکس، هزینه بالاتری دارند، باید این پک ها را به افراد یا سازمان‌هایی هدیه بدهید که بیشترین شانس بازگشت سرمایه را برای شما داشته باشد.

سلیقه، تعداد مشتریان و بودجه‌ای که برای خرید پک زعفران در نظر گرفته‌اید، فاکتورهای دیگری هستند که بر انتخاب پک، تاثیر می‌گذارند. اگر در این زمینه نیاز به راهنمایی دارید، همکاران ما در مجموعه اریسا، آماده ارائه خدمات مشاوره ای به شما هستند. می‌توانید همین حالا با شماره تلفن 09331129556 تماس بگیرید و مشاوره رایگان دریافت نمایید.

علاوه بر مواردی که گفته شد، برای خرید بهترین پک زعفران، باید به بسته بندی و ظاهر هدیه خود دقت زیادی داشته باشید. برای این موضوع خرید پک زعفران با جعبه چوبی و جعبه هاردباکس به شما توصیه می‌شود. جعبه‌های چوبی نه تنها جلوه شکیل و زیبایی به هدیه شما می‌دهند، بلکه نگهدارنده بسیار مناسبی برای ظرف زعفران و حفاظت از آن در برابر نور آفتاب و دما هستند.

همچنین به دلیل ماندگاری جعبه چوبی، مصرف کننده تا سال‌ها می‌تواند از جعبه ای که نام تجاری شما روی آن ثبت شده، برای نگهدای زعفران و یا مصارف دیگر استفاده نماید. در یک کلام این جعبه، هدیه شما را به یک هدیه لوکس و لاکچری تبدیل می‌کند.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها