|

همه اطلاعاتی که درباره اخذ مدرک بین المللی و فنی و حرفه ای ماساژ باید بدانید

همه اطلاعاتی که درباره اخذ مدرک بین المللی و فنی و حرفه ای ماساژ باید بدانید

 

در این روزها اخبار بسیاری از مهاجرت ماسورها به کشورهای همسایه و اروپایی شنیده می شود، ولی حقیقت این است که مهاجرت به آن سادگی که تصور می کنید نیست. مدرک بین المللی و فنی و حرفه ای ماساژ مهمترین معقوله ای است که برای مهاجرت به آن نیاز خواهید داشت. بیشتر ماسورها برای مهاجرت به فکر آموزش ماساژ با مدرک فنی و حرفه ای هستند، ولی تمامی آموزشگاه های سطح کشور زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای فعالیت نمی کنند.

بسیاری از آموزشگاه ها شاید ادعا چنین مسئله ای را داشته باشند، ولی ماسورها پس از هزینه و گذراندن دوره متوجه می شوند که مدرک معتبری در کار نیست. با این حال موسسه زانیار زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور انواع مختلف ماساژ را آموزش می دهد. این آموزشگاه در نهایت مدرک بین المللی و فنی و حرفه ای ماساژ را به دانشجوها اعطا می کند. در هر حال اگر از جمله افرادی هستید که به مدرک ماساژ نیاز دارید، ما را تا پایان این متن همراهی نمایید. چرا که در این متن قصد داریم به صفر تا صد اخذ مدرک ماساژ بپردازیم.

انواع مدرک ماساژ

انواع مختلف مدرک ماساژ در ایران وجود دارند که به شرح زیر هستند:

  • مدرک داخلی ماساژ آموزشگاه (کشوری): این مدرک در انتهای دوره های کوتاه مدت سبک های مختلف ماساژ توسط آموزشگاه ها اعطا می شود. این مدرک با لوگوی آموزشگاه، شماره ثبت، امضا مدیر بوده که زبان آن فارسی است.
  • مدرک بین المللی ماساژ توسط کشوری خارجی: این مدرک توسط شعبه های موسسه های خارجی در داخل کشور یا در خارج کشور صادر می شود. زبان این مدرک انگلیسی بوده و دارای بارکد اختصاصی است.
  • مدرک قابل استعلام فنی و حرفه ای: این مدرک توسط سازمان فنی و حرفه ای اعطا می شود که قابل رهگیری و استعلام است. مدرک فنی و حرفه ای ماساژ پس از قبولی در امتحان عملی و تئوری آن اعطا خواهد شد.

کاربرد مدرک ماساژ

با اخذ مدرک بین المللی و فنی و حرفه ای ماساژ از مزایای بی شمار آن بهره مند خواهید شد. با اخذ این مدرک می توانید سالن ماساژ راه اندازی نمایید و به صورت خصوصی در منازل فعالیت کنید. همچنین مدرک ماساژ راه برای مهاجرت به عنوان ماسور را برای شما باز می کند. علاوه بر این برای فعالیت در سالن های فیزیوتراپی یا ماساژ به مدرک آن نیاز خواهید داشت.

آموزش ماساژ با مدرک بین المللی

آموزش ماساژ با مدرک بین المللی پیمودن مسیر مهاجرت را برای شما بسیار راحت خواهد کرد. برای اخذ این مدرک می توانید به آموزشگاه های ماساژ در کشورهای خارجی مراجعه نمایید. فرقی نمی کند که چه کشوری را برای آموزش انتخاب می کنید، کشورهای آسیایی یا اروپایی. در هر صورت در نهایت مدرک بین المللی این دوره را دریافت خواهید کرد. علاوه بر این برخی از آموزشگاه ها در داخل کشور به عنوان شعبه آموزشگاه های بین المللی فعالیت دارند. با شرکت در دوره های این آموزشگاه نیز می توانید مدرک بین المللی ماساژ را دریافت نمایید.

آموزش کاربر ماساژ زانیار صالحی

دوره کاربر ماساژ

دوره کاربر ماساژ دوره ای است که توسط سازمان فنی و حرفه ای کشور برای آموزش و آزمودن ماسورها گذاشته می شود. این دوره شامل مباحث تئوری و عملی است که در پایان آزمونی از هر دو این مباحث گرفته می شود. در صورتی که حداقل نمره قبولی را اخذ نمایید می توانید مدرک آن را اخذ کنید.

تفاوت مدرک فنی و حرفه ای با مدرک بین المللی ماساژ

مدرک فنی و حرفه ای ماساژ توسط تمامی آموزشگاه هایی اعطا می شود که زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای کشور فعالیت می کنند. این درحالی است که مدرک بین المللی ماساژ تنها توسط آموزشگاه هایی اعطای می شود که زیرمجموعه آموزشگاه های خارجی هستند. البته با شرکت در دوره های ماساژ در خارج از کشور نیز می توان این مدرک را دریافت کرد. علاوه بر این مدرک سازمان فنی و حرفه ای به زبان فارسی نوشته شده، ولی مدرک بین المللی ماساژ به زبان انگلیسی است. البته هر دو این مدرک ها اعتبار کافی برای فعالیت در داخل و خارج از کشور را دارند.

آموزش ماساژ در کرج

آموزش ماساژ در کرج بسیار پرطرفدار است. چرا که عامه مردم شهر کرج به مزیت ها و تاثیر فوق العاده ماساژ در روند سلامتی شان پی برده اند. به همین خاطر هر روزه با تاسیس سالن های جدید ماساژ در کرج مواجه خواهید بود. علاوه بر این بسیاری از مردم ترجیح می دهند که خدمات ماساژ را در خانه خود دریافت کنند.

آموزش ماساژ در تهران

آموزش ماساژ در تهران به معنای داشتن شغلی مناسب با آینده ای ایمن و درخشان است. تهران موقعیت های شغلی فوق العاده ای برای ماسورها دارد. علاوه بر این وضعیت اشتغال برای ماسورها در تهران بسیار مناسب است. میانگین حقوق ماسورها در تهران نیز نشان دهنده وضعیت مناسب ماسورها در این شهر است. 

آموزشگاه ماساژ کرج

آموزشگاه ماساژ زانیار زیر نظر سازمان فنی حرفه ای کشور فعالیت می کند. این آموزشگاه در شهر کرج واقع شده که علاوه بر آقایان انواع ماساژ را به بانوان نیز تعلیم می دهد. پس از گذراندن دوره های متنوع ماساژ در این آموزشگاه مدرکی معتبر خواهید گرفت. همچنین هر ساله دوره کاربر ماساژ در این آموزشگاه برگزار می شود که به کمک آن می توانید مدرک فنی حرفه ای ماساژ را دریافت نمایید.

آموزش ماساژ تهران زانیار صالحی

آموزشگاه ماساژ تهران

آموزشگاه ماساژ زانیار در نزدیکی مترو گلشهر کرج واقع شده است. به همین خاطر ساکنین تهران نیز به راحتی می توانند در دوره های متنوع این آموزشگاه شرکت نمایند. با این حال اگر زمان کافی برای شرکت در دوره های ماساژ را ندارید، نگران نباشید. چرا که چاره کار شما پیش آموزشگاه زانیار است. این آموزشگاه دوره های مختلف ماساژ خود را به صورت غیر حضوری نیز عرضه می کند. برای شرکت در این دوره ها به سایت رسمی ماساژ زانیار مراجعه نمایید.

 

 

 

 

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها