|

شهر های فرانسوی زبان کانادا برای سفر

شهر‌های فرانسوی زبان کانادا سالانه مسافران زیادی را به خود جذب می‌کنند. کانادا شرایط بسیار خوبی برای جذب مهاجران و گردشگران فراهم کرده است. توریست در کانادا اهمیت زیادی دارد و دارای خدمات بانکی، اجاره خودرو و تور‌های گردشگری رایگان است.

شهر های فرانسوی زبان کانادا برای سفر

شهر های فرانسوی زبان کانادا برای سفر

 

هرساله افراد زیادی تصمیم می‌گیرند که به کانادا سفر کنند. این کشور دارای جاذبه‌های فراوان است که هر سال افراد بسیاری را به خود جذب می‌کند. این کشور شرایط بسیار خوبی برای جذب مهاجران و گردشگران فراهم کرده است.

توریسم در کانادا اهمیت زیادی دارد، به‌خصوص به‌دلیل زیبایی‌های طبیعی و فستیوال‌های بزرگش در شهر های فرانسوی زبان کانادا. به‌عنوان یک گردشگر، شما در کانادا از خدمات متنوعی می‌توانید برخوردار باشید. از خدمات بانکی تا بیمه سلامت، اجاره خودرو و تورهای گردشگری رایگان.

شهر های فرانسوی زبان کانادا

در تابستان سال 1969، در کانادا تصمیم گرفتند که هر 2 زبان اصلی کشور یعنی انگلیسی و فرانسوی به‌صورت مساوی در دولت فدرال این کشور استفاده شود. این تصمیم مهم باعث شد که کانادا به‌عنوان یک کشور دوزبانه شناخته شود و این 2 زبان به‌عنوان زبان‌های رسمی این کشور محسوب می‌شوند. شهرهای فرانسوی زبان کانادا شامل، کبک، مونترال، اتاوا، تورنتو، ونکوور و کلگری خواهد شد که در ادامه آن‌ها را معرفی خواهیم کرد.

همه چیز در باره شهر کبک

شهر کبک در کنار رود سنت لارنس در کشور کانادا واقع شده و به‌دلیل معماری کلاسیک و زیبای اروپایی‌اش شناخته می‌شود. این شهر، یازدهمین شهر پرجمعیت کانادا است و دارای دیوار‌های تاریخی منحصر‌به‌فرد است که در هیچ‌جای دیگری از شمال آمریکا نمی‌توان آن‌ها را دید. در سال 1985، این شهر به‌عنوان میراث جهانی یونسکو و شهر فرانسوی کانادا شناخته شد و جهانیان را مسحور خود کرد.

کبک، شهری است پر از زیبایی و جاذبه‌های فراوان. در این شهر، 3 پارک ملی فوق‌العاده با نام‌های، پارک ملی فوریلون، پارک ملی مجمع‌الجزایر می‌نگان و پارک ملی لاموریسی وجود دارد. این پارک‌ها، فضای گسترده‌ای از شهر کبک را فرا گرفته‌اند و تا حدود 927 کیلومتر مربع را پوشش می‌دهند.

اینجا جایی است برای تفریح و لذت‌بردن که یکی از جاذبه‌های گردشگری استان کبک محسوب می‌شود.

‌در این پارک‌ها، امکانات متنوعی برای کم‌پینگ، پیاده‌روی و تماشای حیات وحش وجود دارد. با مناظر زیبا و فراوانی که اینجا به‌وجود می‌آید، این پارک‌ها واقعا یک مقصد آرامش بخش و دلچسب هستند.

همه چیز در باره شهر مونترال

شهر مونترال یکی از شهر های فرانسوی زبان کانادا است. زبان فرانسه، زبان رسمی مردم آن به‌حساب می‌آید. جمعیت این شهر بیش از 4 میلیون نفر و پس‌از تورنتو، دومین شهر پرجمعیت کانادا محسوب می‌شود.

‌تجارت، فرهنگ و هنر و معماری، همه در شهر مونترال به‌خوبی پرورش یافته‌اند.

اما استان کبک، شهر مونترال را از‌لحاظ فرهنگی با سایر استان‌های کانادا متمایز کرده است. یکی از دلایل اصلی این تمایز، زبان فرانسه بوده که در این شهر رونق دارد. این شهر، دومین شهر فرانسوی زبان ‌از پاریس شناخته خواهد شد. هوا و فصل‌های سال در مونترال کاملا متمایز هستند، از زمستان‌های یخبندان تا تابستان‌های گرم و خنک.

با وجود سرمای زمستان، سیستم‌های برف‌روبی پیشرفته این شهر، تردد‌های روزانه را روان و آسان می‌کنند. دمای هوا در مونترال میان 23 تا 27درجه سانتی‌گراد متغیر است و در تابستان‌ها ممکن است به 35درجه هم برسد.

شهر مونترال، جایی است که گالری‌های هنری و موزه‌های متنوعی در آن گنجانده شده‌اند. این شهر دارای اماکن تاریخی فراوانی است که هر‌کدام داستان جالب خود را دارند. یکی از شگفت‌انگیزترین جاذبه‌های این شهر، پارک رویال مونت است. این پارک در قلب شهر قرار‌ گرفته و دارای مسیر‌های پیاده‌روی زیبا و مکانی محبوب برای دوچرخه‌سواری در تابستان و اسکی در زمستان است.

راهنمای گرفتن ویزا برای کانادا

گردشگران کانادا می‌توانند از 2 نوع ویزا بهره‌مند شوند: ویزای سینگل (single)که فقط به‌مدت 6 ماه یک بار استفاده می‌شود و ویزای مولتیپل (Multiple)که می‌توان به‌مدت 5 سال چندین بار از آن استفاده کرد. علاوه‌بر این، از سوپر ویزای کانادا که یک ویزای چند ورودی است، والدین شهروندان و ساکنان دائم کانادا می‌توانند با استفاده از این ویزا به این کشور سفر کنند.

نامه تمکن مالی یکی از اسناد حیاتی برای درخواست ویزای توریستی کانادا محسوب می‌شود. با ارائه این نامه، اعلام می‌کنید که می‌توانید هزینه‌های سفرتان به این کشور را تامین کنید. مقدار مالی مورد نیاز برای ویزای توریستی کانادا بستگی به داشتن یا نداشتن دعوتنامه دارد. در‌صورت عدم داشتن دعوتنامه، باید حدود 20 هزار دلار کانادا و در‌صورت داشتن دعوتنامه باید 15 هزار دلار کانادا، نامه تمکن مالی را ارائه کنید.

پیکاپ ویزای کانادا

ارسال پاسپورت به سفارت یک کشور و بازگرداندن آن برای دریافت ویزا را پیکاپ ویزا می‌نامند. این خدمات برای کشور‌هایی که سفارت در ایران ندارند، ارائه می‌شود، مانند کانادا، آمریکا یا انگلستان. با استفاده از پیکاپ ویزای کانادا، می‌توانید بدون نیاز به حضور شخصی، ویزای کانادا را دریافت کنید. هزینه این خدمات برای هر پاسپورت به مبلغ 000/750/1 تومان می‌رسد.

رفع ریجکتی ویزای کانادا

این سوال برای اکثر افرادی که به‌دنبال ویزا هستند، پیش می‌آید که چرا درخواست‌شان رد می‌شود. بسیاری از افراد گیج می‌شوند و دلیل واقعی رد شدن ویزا را متوجه نمی‌شوند. اگر اطلاعات لازم در مورد شما به‌دست نیاید یا اگر افسر معتقد باشد که شما به کشور خود باز نخواهید گشت، درخواست ویزا رد خواهد شد. همچنین ممکن است اطلاعاتی در مورد شما وجود داشته باشد که قابل‌قبول نباشد.

در‌صورتی‌که در فرایند درخواست ویزا با رد شدن مواجه شدید، فرصتی برای رفع این مشکل به شما اعطا خواهد شد تا بتوانید به درخواست خود برای رفع ریجکتی ویزای کانادا اقدام کنید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها