|

با پارچه ژاکارد مانتویی مشکی برای عید 1403 آشنا شوید

پارچه ژاکارد مانتویی مشکی طلایی یکی از طرح ها و رنگ های پرطرفدار این پارچه است. شما می توانید با این پارچه کاربردی انواع مانتوهای زنانه را طراحی کرده و از پوشیدن آن لذت ببرید.

با پارچه ژاکارد مانتویی مشکی برای عید 1403 آشنا شوید

 

اگر به بازار مراجعه کنید و در مورد پرفروش ترین پارچه مانتویی بازار پرس و جو کنید، نام پارچه ژاکارد را خواهید شنید. یکی از دلایل این همه استقبال از این پارچه، تنوع بالای آن است. این پارچه در بافت، وزن و ضخامت بسیار متنوع است. اما تنوع اصلی را در طرح و رنگ فوق العاده آن می بینید. اگر به دنبال قیمت پارچه ژاکارد ترک مانتویی هستید، باید بدانید قیمت این پارچه به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال پارچه ژاکارد مانتویی مشکی طلایی یکی از طرح ها و رنگ های پرطرفدار این پارچه است. ممکن است این مدل از پارچه ژاکارد مانتویی را با قیمت های مختلفی در بازار مشاهده کنید. البته اگر در مراکز فروش پارچه ژاکارد مانتویی به دنبال طرح مورد نظر خود بگردید، شاید قیمت های مناسب تری از آن را پیدا کنید.

 

در ادامه این مطلب نیز قصد داریم به بررسی ویژگی های پارچه ژاکارد مانتویی بپردازیم. با مطالعه این مطلب با قیمت پارچه ژاکارد ترک مانتویی و مدل هایی که می توانید با پارچه ژاکارد مانتویی مشکی طلایی برای خود طراحی کنید نیز آشنا خواهید شد.

پارچه ژاکارد مانتویی چه ویژگی هایی دارد

به طور کلی پارچه های مانتویی باید ویژگی های خاصی داشته باشند تا شما بتوانید به راحتی از آن در استایل روزمره یا حتی رسمی استفاده نمایید. یکی از مهمترین ویژگی های یک پارچه مانتویی ایدئال، زیبایی آن است. پارچه ژاکارد مانتویی مشکی طلایی یکی از زیباترین گزینه ها برای دوخت مانتوهای رسمی و حتی مجلسی است. به همین دلیل در ادامه قصد داریم بیشتر به بررسی ویژگی های این پارچه بپردازیم. در این مسیر شما با فاکتورهای موثر بر قیمت پارچه ژاکارد ترک مانتویی نیز آشنا خواهید شد.

تنوع فوق العاده در طرح و رنگ

همانطور که اشاره شد، یکی از دلایلی که پارچه ژاکارد مانتویی تا این حد مورد استقبال طراحان قرار گرفته است، تنوع بی نظیر آن است. این تنوع دست طراحان را در خلق مدل های جدید باز گذاشته است. پارچه ژاکارد مانتویی مشکی طلایی یکی پرفروش ترین رنگ های این پارچه است و شما می توانید طرح های مختلفی را با این ترکیب رنگ در بازار مشاهده کنید. زیبایی چشم نواز این پارچه به شما این امکان را می دهد تا بتوانید از آن در هر موقعیتی بهره ببرید.

ایستایی مناسب پارچه ژاکارد مانتویی

می توان گفت پارچه ژاکارد مانتویی ایستایی متوسط و رو به بالایی دارد. به این ترتیب انتخابی بی نقص برای دوخت انواع مانتوی کتی و مجلسی است. شما برای دوخت یک مانتوی زیبا با پارچه ژاکارد مانتویی مشکی طلایی نیاز به آستر کشی ندارید. زیرا این پارچه بدن نما نیست و در بیشتر مدل ها زیر دست بیرون و درون این پارچه کاملا لطیف است. به این ترتیب تنها اگر مایلید می توانید با اضافه کردن یک آستر مناسب، ایستایی و ضخامت مانتوی خود را بیشتر نمایید.

مقاوم در برابر چروک

اگر قصد مراجعه به مراکز فروش پارچه ژاکارد مانتویی را دارید، به شما توصیه می کنیم تست چروک پذیری را فراموش نکنید. همانطور که می دانید، الیاف مختلف به کار رفته در بافت این پارچه می تواند بر قیمت پارچه ژاکارد ترک مانتویی تاثیر بگذارد. این پارچه با قیمت های مختلف در بازار موجود است و به این معنا است که ممکن است با کیفیت های مختلفی از آن رو به رو شوید. این کیفیت در میزان چروک پذیری پارچه مورد نظر شما تاثیر خواهد گذاشت. برای انتخاب یک پارچه مانتویی مناسب، به شما توصیه می کنیم پارچه هایی با چروک پذیری اندک را انتخاب نمایید. این پارچه ها باعث می شوند استایل شما همواره مرتب و آراسته به نظر برسد.

نگهداری و شستشوی آسان پارچه ژاکارد مانتویی

یکی از دلایلی که پارچه ژاکارد مانتویی مشکی طلایی در صدر لیست پارچه های پرفروش قرار دارد، نگهداری و شستشوی آسان آن است. نیاز نیست برای شستشوی این پارچه کار خاصی انجام دهید. تنها کافی است آن را با یک شوینده ملایم و آب ولرم درون ماشین لباسشویی قرار دهید. دوام این پارچه نیز بسیار بالا بوده و بر اثر شستشو بافت یا رنگ آن تغییری نخواهد کرد. به این ترتیب شما می توانید به صورت مداوم پارچه ژاکارد مانتویی خود را بشویید و نگران تغییر شکل آن نباشید.

3 مدل مانتو با پارچه ژاکارد مانتویی مشکی طلایی

تا این قسمت مطلب در مورد فاکتورهای موثر بر قیمت پارچه ژاکارد ترک مانتویی و اینکه پارچه ژاکارد مانتویی مشکی طلایی تا چه حد کاربردی و مورد توجه است، صحبت کردیم. در ادامه قصد داریم شما را با 3 مدل جذاب مانتویی که می توانید با این پارچه طراحی کنید آشنا کنیم.

مانتو کتی اورسایز با پارچه ژاکارد مانتویی مشکی طلایی

یکی از مدل هایی که چند سالی می شود که تبدیل به یک ترند پرطرفدار شده است و انتظار می رود تا مدتها همچنان ترند باقی بماند، مانتوهای کتی اورسایز است. این مانتوهای کوتاه با استایلی گشاد و راحت، بسیار کاربردی و زیبا هستند. این مانتوها را می توانید با انواع شلوارهای پارچه ای و حتی جین و دامن ست کنید.

مانتو بلند مجلسی

بسیاری از خانم ترجیح می دهند مانتوهای بلند بر تن کنند، مخصوصا که این مدل ها برای افرادی که حجاب دارند انتخاب مناسب تری است. شما می توانید با پارچه ژاکارد مانتویی مشکی طلایی مانتوهای بلند و راسته برای خود بدوزید. بسته به سلیقه ای که دارید نیز می تواند این مانتو را با دکمه یا بدون دکمه طراحی نمایید. به طور معمول این مدل مانتوها بدون یقه و با آستین های بسیار ساده طراحی می شوند اما می تواند با ایجاد تغییرات جزئی، مانتویی منحصر به خود داشته باشید.

کراپ کت های ترندی با پارچه ژاکارد مانتویی

کت های کوتاه که با عنوان کراپ کت نیز شناخته می شوند این روزها جایگزینی برای مانتو هستند. اگر آن ها را با شومیزهای بلند ست کنید خواهید دید استایلی شیک و جذاب برای مهمانی و حتی روزمره دارید. توصیه می شود برای تکمیل این استایل خود از شلوارهای گشاد و بگ استفاده کنید. این شلوارهای ترند استایلی متناسب، زیبا و مطابق مد روز برای شما می سازند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها