|

لاکچری ترین شهر کانادا کدام شهر است؟

لاکچری ترین شهر کانادا کدام شهر است؟

در روش‌های مهاجرت به کانادا از طریق سرمایه‌گذاری و کارآفرینی، انتخاب شهرهایی با سطح رفاه بالا اهمیت دارد. این شهرها معمولا میزبان بزرگ‌ترین شرکت‌ها و صنایع در جهان هستند. به‌این‌ترتیب اگر قصد مهاجرت سرمایه‌گذاری به کانادا را دارید یا مایل به زندگی در شهرهایی لوکس هستید، شناخت لاکچری ترین شهر کانادا به شما در انتخاب بهترین مقصد مهاجرتی کمک خواهد کرد. در این مقاله به بررسی ۶ مقصد مهاجرتی لاکچری در کانادا می‌پردازیم. فقط کافی است چند دقیقه از وقتتان را به مطالعه این مطلب و شناخت گرانترین شهرهای کشور چند فرهنگی کانادا اختصاص دهید.  

 

ونکوور؛ لاکچری ترین شهر کانادا 

در صدر لیست لاکچری ترین شهرهای کانادا، شهر ونکوور قرار دارد. این منطقه یکی از گران‌ترین شهرهای کانادا برای اجاره و خرید مسکن به شمار می‌رود. میانگین قیمت خانه در سال 2022، تقریبا برابر با 1,089,800 دلار و میانگین اجاره آپارتمان یک‌خوابه 1,437 دلار است. البته میانگین درآمد در ونکوور نیز بالا است؛ بنابراین با داشتن شغلی مناسب نیازی به نگرانی در مورد هزینه‌های زندگی در این شهر لاکچری کانادا نیست. 

معمولا افرادی که از روش‌های مهاجرت تحصیلی به کانادا مهاجرت می‌کنند، ونکوور را به‌عنوان مقصد برای اجاره مسکن انتخاب نخواهند کرد. معمولا افرادی با سرمایه کمتر که به‌صورت انفرادی مهاجرت می‌کنند، حومه شهر ونکوور را برای زندگی مناسب‌تر می دانند. به‌طورکلی تمکن مالی برای مهاجرت به کانادا کمی بالا است؛ با در نظر داشتن سطح رفاه بالا در این کشور، همچنان بسیاری از متقاضیان مهاجرت، کانادا را برای زندگی انتخاب می‌کنند. تمکن مالی برای تحصیل، سرمایه‌گذاری و تمکن مالی ویزای توریستی کانادا با یکدیگر متفاوت هستند. 

2

تورنتو؛ دومین شهر کانادا با سطح رفاه بالا

دومین شهر در لیست گرانترین شهرهای کانادا به تورنتو تعلق دارد. سطح درآمد افراد ساکن در این شهر کمی کمتر از میانگین درآمد ساکنان ونکوور است. میانگین قیمت خانه در تورنتو سال 2022 تقریبا برابر با  1,089,800 دلار و میانگین اجاره آپارتمان یک‌خوابه برابر با 1,441 دلار است. متوسط درآمد خانواده در تورنتو سال 2022 برابر 85000 دلار تخمین زده شده است که تقریبا رقم بالایی برای گذراندن زندگی در تورنتو به شمار می‌رود. علاوه‌بر میانگین درآمد بالا، حضور مرکز خریدهای بزرگ با برندهای گران قیمت یکی از دلایلی است که تورنتو را در لیست شهرهای لاکچری کانادا قرار می‌دهد. 

3

ویکتوریا؛ یکی از محله‌های لوکس کانادا

ویکتوریا یکی از بهترین شهرهای کانادا برای زندگی سالمندان شناخته می‌شود. درآمد این شهر نسبت به منطقه‌هایی مثل تورنتو و ونکوور کمی پایین‌تر و برابر با 75500 دلار در سال 2022 است. ویکتوریا با میانگین درآمد کمتر نسبت به شهرهای لوکس کانادا در لیست ایالت‌های لاکچری این کشور سردسیر قرار می‌گیرد. ویکتوریا یکی از بهترین شهرهای کانادا برای مهاجرت خانوادگی است؛ میانگین قیمت برای خرید خانه در این شهر کانادا نزدیک به 894400 دلار در سال 2022 است. این رقم نسبت به سرمایه لازم برای خرید مسکن در لوکس‌ترین شهر های کانادا، کمتر است. 

همیلتون؛ شهری لوکس برای مهاجران و نزدیک به تورنتو 

همیلتون در نزدیکی تورنتو قرار دارد؛ ازاین‌رو انتخاب مناسبی است تا در نزدیکی یکی از بهترین شهرهای کانادا با فرصت‌های شغلی متعدد زندگی کنید. همیلتون قیمت‌های مناسب‌تری نسبت به تورنتو برای اجاره مسکن دارد؛ بسیاری از مهاجران این منطقه لوکس را برای زندگی انتخاب می‌کنند. در اینصورت هم به یکی از بهترین شهرهای صنعتی کانادا یعنی تورنتو نزدیک هستند و هم اجاره مسکن بالایی پرداخت نخواهند کرد. قیمت اجاره مسکن در همیلتون برابر با 830900 دلار در سال 2022 است. اگر در تورنتو شغل نسبتا پردرآمدی داشته باشید، زندگی در همیلتون گزینه مناسبی است تا بعد از چند سال سرمایه‌ای پس‌انداز کنید. 

پایتخت کانادا؛ اتاوا یکی از لاکچری‌ترین شهرهای این کشور سردسیر

قطعا در لیست لوکس‌ترین شهرهای کانادا، اتاوا به‌عنوان پایتخت این کشور قرار دارد. اتاوا یکی از مراکز گردشگری کانادا است که نقش مهمی در اقتصاد این کشور دارد. حضور مراکز خرید و رستوران‌های لوکس از دلایل شناخته شدن اتاوا به‌عنوان لاکچری ترین شهر کانادا به شمار می‌رود. میانگین خرید خانه در پایتخت کانادا برابر با 623500 دلار در سال 2022 است. میانگین درآمد خانوار نیز در این شهر لوکس کانادا برابر با 88000 دلار است. 

هالیفاکس؛ یکی از بهترین ایالت‌های کانادا برای زندگی مهاجران

اگر به دنبال شهری لوکس با هزینه‌های زندگی مناسبی هستید، هالیفاکس مقصد شما خواهد بود. این شهر به‌عنوان یکی از لاکچری‌ترین منطقه‌های کانادا برای زندگی به شمار می‌رود. میانگین قیمت خانه در هالیفاکس به‌طرز چشمگیری از سایر شهرهای لوکس کانادا کمتر است؛ میانگین قیمت خرید خانه در این شهر برابر با 479000 دلار در سال 2022 است. البته به دلیل وجود فرصت‌های شغلی نسبتا کم در این شهر، بسیاری از متقاضیان مهاجرت کاری، هالیفاکس را به‌عنوان مقصد انتخاب نمی‌کنند. 

برای داشتن مسیر مهاجرت کم‌دردسر با موسسه مهاجرتی ویزاموندیال تماس بگیرید

در این مقاله به بررسی ۶ مورد از لوکس‌ترین شهرهای کانادا پرداختیم. لاکچری‌ترین شهرهای این کشور در عین داشتن سطح رفاه بالا، هزینه‌های زندگی نسبتا بالایی نیز دارند. بااین‌حال حضور دانشگاه‌ها و مراکز صنعتی بزرگ در شهرهای لاکچری کانادا باعث افزایش مهاجرت به این ایالت‌ها شده است. برای انتخاب بهترین مقصد مهاجرتی باید عوامل مختلفی مثل هزینه اجاره و خرید مسکن را به‌همراه فرصت‌های شغلی موجود در شهر مقصد در نظر بگیرید. 

همواره انتخاب بهترین مقصد برای زندگی در مسیر مهاجرت با چالش‌های متعددی همراه است. برای انتخاب بهترین شهر زندگی بعد از مهاجرت با متخصصین این حوزه مشورت کنید. مشاوران مجرب ویزاموندیال بهترین راهنما در مسیر انتخاب لاکچری ترین شهر کانادا با فرصت‌های شغلی متنوع هستند. راه‌های ارتباطی با ویزا موندیال و دریافت مشاوره از این موسسه مهاجرتی در سایت visamondial.com درج شده است.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها