|

بهترین کرکره برقی دارای چه مزایایی است؟

درب‌های کرکره برقی یکی‌ از جدیدترین نسل‌های درب‌های اتوماتیک هستند که خرید و نصب باکیفیت‌ترین مدل آن‌ها به همه فروشگاه‌ها، پارکینگ‌ها و انبارها توصیه می‌شود. دلایل زیادی برای خرید و نصب این درب‌ها وجود دارد که در ادامه مطلب به بررسی آن‌ها می‌پردازیم. با ما همراه باشید تا درباره مزایای خرید و نصب باکیفیت‌ترین درب‌های کرکره‌ای اتوماتیک بیشتر بدانید.

بهترین کرکره برقی دارای چه مزایایی است؟

 

 

امنیت بالا

همانطور که می‌دانید، بحث امنیت یکی از مهم‌ترین مباحثی است که صاحبان کسب‌وکار یا فروشگاه‌ها باید به آن توجه داشته باشند. ازآنجایی‌که درب کرکره ای برقی از جنس آهن و آلومینیوم مقاوم ساخته می‌شوند، در برابر هرگونه ضربه و فشاری مقاوم‌اند؛ به‌این‌ترتیب امکان ورود سارقان وجود نخواهد داشت.

در نهایت می‌توان اینطور جمع‌بندی کرد که تیغه کرکره برقی تعبیه شده در این درب‌ها امنیت مکان‌هایی مانند فروشگاه‌ها، مغازه‌ها، پارکینگ‌ها و سایر محیط‌ها را تضمین می‌کند؛ از این رو خرید و نصب کرکره‌های برقی به‌عنوان یک راهکار ضد سرقت و ایمن توصیه می‌شود.

نصب و اجرای آسان

بر خلاف نصب درب‌های کرکره قدیمی، فرآیند نصب درب‌های کرکره برقی آسان‌تر و سریع‌تر است؛ به‌نحوی‌که در عرض کمتر از چند ساعت می‌توان درب را در جایگاه درست خود کار گذاشت و از عملکرد ساده و آسان آن لذت برد. چنانچه که با فرایند نصب این‌گونه از کرکره‌ها آشنا نیستید، پیشنهاد می‌شود که انجام این کار را به یک تکنسین حرفه‌ای واگذار کنید. توجه داشته باشید که انجام صحیح تمام فرآیندهای نصب در نهایت موجب بهبود عملکرد موتور و افزایش طول عمر آن خواهد شد.

عدم اشغال زیاد فضا

یکی‌ دیگر از ویژگی‌های درب‌های کرکره‌ای اتوماتیک خوب و باکیفیت، عدم اشغال زیاد فضاست. باتوجه به اینکه در ساخت بهترین درب‌ها از موتورهای باکیفیت استفاده می‌شود، این موتورها با عملکردی مناسب، کرکره‌ها را به‌شکل ظریف و مناسبی به سمت بالا رول می‌کنند؛ بدین‌ترتیب رول کرکره به بهترین شکل جمع می‌شود و فضای کمی را اشغال می‌کند. این ویژگی این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا به‌راحتی و بدون وجود هیچ مشکلی از فضای اطراف استفاده کنید.

ظاهر زیبا و شیک

همانطور که می‌دانید، ظاهر زیبا و شیک یک فروشگاه، در جذب مشتریان نقش زیادی دارد. یکی از فاکتورهای زیبایی، استفاده از درب‌های کرکره برقی زیبا و باکیفیت است. انواع مختلفی از این درب‌ها در بازار موجود است که باتوجه به سایز، رنگ، کیفیت متریال و البته سلیقه شخصی خود می‌توانید یکی از آن‌ها را انتخاب و خریداری کنید. یکی‌ دیگر از ویژگی‌های این درب‌ها، امکان چاپ تبلیغات بر آن‌هاست؛ بنابراین می‌توان از خرید و نصب این درب‌ها نهایت استفاده را برد و حتی در زمان بسته‌‌بودن فروشگاه به جذب مشتری پرداخت.

طول عمر بالا

یکی‌ دیگر از مهم‌ترین ویژگی‌های خرید درب‌های کرکره‌ای برقی باکیفیت، طول عمر بالای آن‌هاست. همانطور که می‌دانید، در ساخت درب‌های کرکره‌ای از قطعات زیادی استفاده می‌شود که ازجمله مهم‌ترین آن می‌توان به موتورها، صفحات و تیغه کرکره برقی اشاره کرد. این درب‌ها در انواع مختلف تولید و روانه بازار شده‌اند که جنس آن‌ها بسته به میزان قیمت و نوع کاربرد فولادی، نانو و آلومینیومی است. کیفیت بالای تیغه‌های آلومینیومی این درب‌ها سبب می‌شود که این محصول استحکام بالایی داشته باشد و در طی سال‌ها استفاده نیز کم‌ترین آسیب را متحمل می‌شود.

سرعت در بازوبسته‌کردن درب

یکی‌ دیگر از ویژگی‌های کرکره برقی خوب و باکیفیت، استفاده از موتورهای قدرتمند به‌جهت باز‌ و بسته کردن آسان درب است؛ بدین‌ترتیب با سرعت و بدون وجود هیچ مشکلی، می‌توان درب را با استفاده از ریموت باز و بسته کرد. با فشردن دکمه ریموت کرکره درعرض یک دقیقه باز یا بسته می‌شود و دیگر نیازی به نیروی فیزیکی برای انجام این فرایند نیست.

البته باید درنظر داشت که استفاده از موتورهای قدرتمند تنها برای افزایش سرعت باز و بسته کردن درب نیست و استفاده از بهترین موتورها همچون موتورهای ساید، سبب بهبود عملکرد و افزایش عمر درب نیز می‌شود.

صرفه‌جویی در مصرف انرژی

جالب است که بدانید، درب‌های کرکره‌ای برقی باکیفیت نیز مصرف انرژی کمتری دارند. این درب‌ها باعث می‌شوند که انرژی تا حد امکان از درها و پنجره‌های خانه یا فروشگاه خارج نشود و به هدر نرود؛ شاید به همین دلیل باشد که این روزها تقاضا برای خرید کرکره‌های برقی بیش از پیش افزایش یافته است. بد نیست که بدانید درب‌های برقی کرکره‌ای می‌توانند به‌طور سالانه تا 64% در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنند. با این تفاسیر شما نه‌تنها در برابر محیط زیست و مصرف انرژی مسئولیت خود را به خوبی انجام می‌دهید؛ بلکه در هزینه‌های انرژی نیز صرفه‌جویی بسیاری خواهید کرد.

عایق بودن درب‌ها و ویژگی ضد گلوله و ضد حریق بودن آن‌ها

از دیگر ویژگی‌های درب‌های کرکره برقی باکیفیت، استفاده از مواد عایق در ساخت درب‌هاست که از ورود سروصدا به داخل محیط جلوگیری می‌کند؛ این‌درحالیست که در نمونه‌های بی‌کیفیت، میزان عایق‌بودن درب‌ها بسیار پایین است و مانع از ورود سروصدا به محیط نمی‌شود. باتوجه‌به این مزیت مهم، استفاده از این درب‌ها به افرادی که در مناطق پرتردد زندگی می‌کنند، توصیه می‌شود.

یکی‌ دیگر از ویژگی‌های مهم و البته کاربردی این درب‌ها، مقاومت آن‌ها در برابر گلوله و آتش است. این قابلیت نصب این درب‌ها را برای بانک‌ها، طلافروشی‌ها و فروشگاه‌هایی با اجناس لوکس الزامی می‌کند. لازم‌به‌ذکر است که به‌دلیل استفاده از باکیفیت‌ترین فلزات در ساخت این درب‌‌ها، از مقاومت خوبی در برابر آتش برخوردارند که از وقوع حوادث ناگوار جلوگیری می‌کنند.

امکان تعمیر کرکره برقی

در قسمت‌های قبل به مهم‌ترین مزایای خرید و نصب درب‌های کرکره‌ای اتوماتیک پرداخته شد. در این قسمت مزیتی دیگر از خرید آن‌ها را بررسی می‌کنیم. امکان تعمیر کرکره برقی مزیتی مهم است که نمی‌توان از آن چشم‌پوشی کرد. تمام قطعات استفاده‌شده در ساخت این درب‌ها قابلیت تعمیر و تعویض دارند؛ بنابراین به‌راحتی می‌توان اختلال عملکرد کرکره‌ها را رفع کرد.

فروشگاه اینترنتی آتی در، یکی از بهترین و بی‌رقیب‌ترین فروشگاه‌های تولید و تعمیر انواع درب‌های کرکره‌ای برقی است که با خیال راحت می‌توانید انجام کار تعمیرات کرکره را به آن‌ها بسپارید. همچنین اگر قصد خرید این مدل درب‌ها را دارید، بهتر است که مشاوره‌ای با کارشناسان این مجموعه به جهت خریدی بهتر انجام دهید. به‌نظر شما عامل کیفیت تا چه حد در طول عمر و عملکرد بهینه درب‌ها تأثیرگذار است؟

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها