|

۳ هتل ارزان و مناسب مشهد

۳ هتل ارزان و مناسب مشهد

مشهد به عنوان یکی از پرگردشگرترین شهرهای کشور هتل‌های بسیاری دارد که در نقاط مختلف شهر پراکنده شده‌اند. هتل‌های مشهد هم از نظر امکانات و هم از نظر قیمت طیف گسترده‌ای از گزینه‌ها را در برمی‌گیرند. با این وجود انتخاب گزینه‌ای که همزمان امکانات خوب و قیمت مناسبی داشته باشد و از آن مهم‌تر موقعیت مکانی آن هم خوب باشد از میان این همه هتل و اقامتگاه برای بیشتر گردشگران و زائران موضوع چالش‌برانگیزی است. بنابراین در این مقاله تصمیم داریم تا ۳ هتل ارزان و مناسب مشهد را به شما معرفی کنیم.

ملاک‌های انتخاب برای هتل‌های مناسب مشهد

شیوه‌های زیادی برای مدیریت هزینه‌های سفر به مشهد وجود دارد که از میان آنها خرید بلیط قطار مشهد و رزرو هتل‌های اقتصادی از همه مهم‌تر است. در این بین به سبب بازار رقابتی شدیدی که در جریان است گزینه‌های اقامتی ارزان قیمت زیادی هم وجود دارند که برخی از آنها شامل خانه‌های مسافر، آپارتمان‌های اجاره‌ای، مهمانسراها و مهمان‌پذیرها. با این وجود منظور ما در اینجا از هتل ارزان و مناسب آن دسته از هتل‌هایی است که علیرغم آنکه نسبت به امکاناتشان قیمت فوق العاده مناسبی دارند اما اقامت در آنها نیز با وجود امکاناتی که در اختیار مهمانان قرار می‌دهند بدون دردسر و راحت است. علاوه بر همه اینها موقعیت مکانی آنها به گونه‌ای است که با وجود نزدیکی به نقاط اصلی شهر به ویژه حرم مطهر و دسترسی مناسب به وسایل نقلیه عمومی نظیر مترو مسافران را از صرف هزینه‌های گزاف برای تردد به نقاط مرکز شهر بی‌نیاز می‌کنند. در نتیجه ملاک ما برای انتخاب سه هتلی که در ادامه بررسی خواهیم کرد موقعیت مکانی خوب، امکانات مناسب و قیمت اقتصادی است.

هتل آپارتمان قصر آیدین مشهد

معمولاً گردشگران و زائرانی که راهی مشهد می‌شوند از طریق سفر با خرید بلیط قطار می‌توانند هزینه‌های سفرشان را تا حد زیادی کاهش می‌دهند. رزرو هتل‌های اقتصادی نیز می‌تواند به این مسافران کمک کند تا هزینه‌ها را از آن هم پایین‌تر بیاورند و هتل‌آپارتمان قصر آیدین مشهد یکی از همین گزینه‌ها است. این هتل که ۵۰ واحد اقامتی دارد و در رتبه‌بندی هتل‌های یک ستاره قرار دارد. بااین‌وجود امکانات رفاهی آن فراتر از هتل‌های هم رده است. وجود آسانسور و پارکینگ خودرو در کنار اتاق‌هایی که به سونا و جکوزی مجهز هستند نمونه‌هایی از امکانات این هتل هستند. گفتنی است اتاق‌ها و سوئیت‌های آپارتمانی این مجموعه در دو نوع سرویس کامل شامل ارائه سه وعده‌غذایی و سرویس نیمه یا اقامت و صبحانه ارائه می‌شوند که مهمانان می‌توانند بنا بر نیاز و بودجه خود از میان آنها دست به انتخاب بزنند. قیمت مقرون‌به‌صرفه تنها یکی از ویژگی‌های برجسته این هتل‌آپارتمان است. این هتل با قرارگیری در یکی از خیابان‌های اصلی شهر که در نزدیکی حرم مطهر نیز واقع شده است موقعیت مکانی مناسبی را برای مسافران به‌ویژه زائران فراهم کرده است.

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا (ع)، امام رضا ۱۹، سه‌راهی اول سمت راست

2222222

هتل الوند مشهد

هتل الوند مشهد یک هتل سه ستاره است که در سال ۱۳۹۱ در خیابان امام رضا مشهد افتتاح شد و به‌تازگی نیز مورد بازسازی قرار گرفته است. با درنظرگرفتن سطح امکانات و میزان هزینه اقامت در این هتل می‌توان هتل الوند را هتلی اقتصادی و درعین‌حال باکیفیت در شهر مشهد دانست. بعلاوه موقعیت مکانی این مجموعه اقامتی نیز بسیار خوب است و با قرارگیری در خیابان امام رضا این امکان را به مهمانانش می‌دهد تا به‌راحتی به نقاط مرکزی شهر و همچنین حرم مطهر دسترسی پیدا کنند. گذشته از آن فاصله نزدیک‌ترین ایستگاه مترو به این هتل تنها ۴ دقیقه به‌صورت پیاده است. روی‌هم‌رفته ۵۳ واحد اقامتی در ساختمان هشت طبقه این مجموعه قرار دارد که از طریق آسانسور قابل‌دسترسی هستند. همگی اتاق‌های هتل به‌صورت مدرن و مینیمال چیدمان شده‌اند و به امکانات مناسبی تجهیز شده‌اند. رستوران هتل نیز با ارائه غذاهای متنوع با طعم و کیفیت درجه یک از جمله مواردی است که از سوی کاربران به‌عنوان نقاط مثبت این مجموعه عنوان شده است. گفتنی است مهمانان این هتل می‌توانند در هنگام رزرو هتل الوند از میان گزینه‌های مختلف از جمله اقامت تک یعنی بدون وعده‌غذایی، اقامت با صبحانه، اقامت به‌صورت هافبرد و اقامت بصورت فولبرد که قیمت‌های متفاوتی دارند دست به انتخاب بزنند.  

آدرس: مشهد، خیابان امام رضا، امام رضا ۲۷، چهارراه اول سمت راست

هتل سارینا مشهد

برای آن دسته از افراد سخت پسندی که به دنبال گزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه اما درعین‌حال مجهز برای اقامت در شهر مشهد هستند هتل سارینا مشهد می‌تواند یک انتخاب خوبی باشد. درست مانند بلیط قطار مشهد که امکان سفری مقرون‌به‌صرفه و هم‌زمان راحت را برای مسافران فراهم می‌کند این هتل چهارستاره نیز با فراهم‌کردن امکانات مطلوب، سرویس‌دهی شایسته و در کنار آن موقعیت مکانی خوب توانسته است چندین ملاک مختلف برای انتخاب یک گزینه اقامتی ایده‌آل را به طور یکجا با هم داشته باشد و ازاین‌رو از جمله هتل‌هایی است که بیشترین میزان رضایت مهمان را کسب کرده است.

ازآنجاکه مدت‌زمان زیادی از زمان احداث هتل نگذشته است و مجموعه در سال ۱۳۹۸ افتتاح شده است، فضای عمومی و اتاق‌های آن نوساز است و امکانات رفاهی ۲۱۰ اتاق آن نیز همگی به‌روز هستند که خود مزیت بزرگی محسوب می‌شود. رستوران بام، کافی‌شاپ، آسانسور، استخر، سالن همایش، سونا و جکوزی از امکاناتی است که علاوه بر تجهیزات اولیه میزبانی در این هتل وجود دارد. گذشته از آن خدمات ترانسفر فرودگاه برای آن دسته از مسافرانی که سفر هوایی می‌کنند و همچنین خدمات خرید انواع بلیط از جمله بلیط قطار در آژانس مسافرتی این مجموعه نیز برای مهمانان فراهم است.  

آدرس: مشهد، چهارراه بیسیم، نرسیده به بیمارستان سینا، جهاد ۵

 

333333

 

کلام آخر

بی‌تردید پیداکردن هتلی که با وجود قیمت مقرون به صرفه‌ای که دارد هم‌زمان خدمات و امکانات خوبی هم داشته باشد و از آن مهم‌تر در نقطه مناسبی از شهر مشهد هم قرار داشته باشد کار چندان آسانی نیست. به همین سبب در این مطلب تلاش کردیم تا با معرفی ۳ هتل ارزان و باکیفیت مناسب در مشهد به مسافران و زائرانی که قرار است راهی کلان‌شهر زارتی سیاحتی مشهد شوند کمک کنیم تا اقامتی بی‌دغدغه و درعین‌حال ارزان‌قیمت را در این شهر تجربه کنند.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها