|

پک های هدیه شب یلدا با بسته بندی جذاب و خاص پسند

پک های هدیه شب یلدا با بسته بندی جذاب و خاص پسند

شب یلدا، طولانی‌ترین شب سال و یکی از مهم ترین جشن‌های ما ایرانیان است. از گذشته های دور تاکنون، ایرانیان این شب را در کنار بزرگان فامیل و با انجام آداب و رسوم و آیین خاص گرامی داشته اند. به دلیل اهمیت این جشن ایرانی، سال‌هاست که شرکت‌ها و سازمان‌های کوچک و بزرگ، این فرصت را غنیمت شمرده و سعی دارند با تهیه پک‌های شب یلدا این شب را برای پرسنل و کارکنان خود خاطرانگیز کنند و از این طریق حس تعامل و یک‌دلی را بین پرسنل خود گسترش دهند. در این مقاله به معرفی چند پک هدیه سازمانی شب یلدا خواهیم پرداخت تا ایده های خوبی برای برگزاری شب یلدای امسال، در سازمانتان داشته باشید. 

 

 

چند پیشنهاد جذاب برای خرید هدیه شب یلدا

در این بخش چندین محصول با رنج قیمتی مختلف به شما معرفی خواهیم کرد تا متناسب با سلیقه و بودجه ی خود یک هدیه ی عالی برای شب یلدای عزیزان، پرسنل یا مشتریان خود تهیه کنید. با ما همراه باشید.

برای هدیه شب یلدا چه بخریم؟

 

پک خوشمزه و یادگاری شب یلدا: انار سفالی و باسلوق میوه ای

این هدیه ی اقتصادی، یکی از محبوب ترین پک های شرکتی یلداست که در سایت ما بفروش می‌رسد. انار سفالی خوش رنگ برای یادگاری و جار کوچک حاوی باسلوق خوشمزه میوه ای برای شیرین تر کردن دورهمی شب یلدا! اگر محدودیت بودجه دارید و دنبال هدیه ای اقتصادی هستید، این پک هدیه یکی از بهترین انتخاب های پیش روی شماست. حتی اگر خواستید، فقط می‌توانید انار سفالی را در یک بسته بندی مجزا از ما تهیه کرده و به عنوان یادگاری شب یلدا به پرسنل خود اهدا کنید یا برای مشتریانتان بفرستید.

 

پک آجیل شب یلدا با تنقلات و دیوان حافظ

تحفه آجیل یلدا ، یکی از کامل‎تر‎ین پک‌ها‎ی هدیه شب یلدا است که توسط شرکت صنایع خلاق اریسا عرضه شده است. این پک هدیه، می‎تواند یک گیفت شرکتی مناسب برای شب یلدای سازمان ها باشد به خصوص اگر عمده مخاطبین شما افراد خوش ذوق و جوان باشند. این پک دارای چهار محصول است که هر کدام به تنهایی یک هدیه مناسب محسوب می‌شود: اقلام موجود در این باکس هدیه عبارت اند از:

  • فالنامه حافظ با کیفیت چاپ بالا و جلد چرمی
  • آجیل خوری سفالی میناکاری شده
  • شیشه جار کوچک که می‌تواند با انواع لوکوم میوه‌ای و یا مغزیجات متنوع پر شود.
  • قندان مسی با طرح انار

 

پک هدیه آجیل چهار مغز و یادگاری ترمه

یکی از محبوب ترین محصولات ما که علاوه بر شب یلدا برای مناسبت هایی همچون عید نوروز نیز بشدت مورد استقبال قرار می‌گیرد، (پک ارمغان ۶) است.  در جعبه ی این کادوی یلدایی، ۴ عدد شیشه کوچک حاوی چهار مغز و یک عدد ترمه افشاری زیبا وجود دارد. همچون مابقی محصولاتی که معرفی شد، در صورت تمایل می‌توانید لوگو و نام مجموعه ی خود را بر جعبه ی هدایای شب یلدا چاپ کنید.

 

ست هدیه بشقاب مینا و دیوان حافظ

یک بشقاب میناکاری زیبا (با سایز ۱۶ سانت) را در کنار یک دیوان حافظ با کیفیت چاپ بالا و جلد چرمی قرار داده شده تا هدیه ای اصیل از جنس فرهنگ و هنر ایرانی داشته باشیم. اگر مخاطب شما توجه ویژه ای به فرهنگ و هنر ایرانی دارد، خرید این باکس هدیه را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

 

ست پذیرایی مسی برای شب یلدا با جعبه جذاب و خاص پسند

ست پذیرایی مسی دو نفره شامل دو عدد لیوان مسی به همراه یک عدد سینی مسی بیضی و یک قندان مسی شکمی که همگی کار دست هنرمندان زنجانی است. اگر مخاطب شما خانم است، این هدیه می‌تواند توجه او را جلب کرده و تا مدت ها مورد استفاده قرار گیرد. حتی می‌توانید با چاپ لوگو، نام سازمان و یا صرفا یک پیام تبریک ویژه، این هدیه را برای مخاطب خود شخصی سازی کنید.

 

انار های شیشه ای، جار تنقلات و دیوان حافظ

پک هدیه ی (تحفه یلدای نارین)، یک پک هدیه یلدایی مناسب برای هدیه دادن به پرسنل است. سه عدد انار شیشه‌ای در ابعاد مختلف، دیوان حافظ پالتویی قابدار با جلد چرمی، و شیشه های کوچکی است که بنا به سفارش شما می‌تواند با آجیل و تنقلاتی همچون برگه زردآلو، لوکو میوه ای، مسقطی و ... پر شود. همه ی این ها در یک جعبه ی نفیس و باکیفیت قرار می‌گیرند تا یک باکس هدیه جذاب برای همه ی سلیقه ها داشته باشیم.

 

شکلات خوری سفالی در جعبه طرح نسیم

شکلات خوری سفالی که کار دست هنرمندان همدانی است، با طرح و رنگ های متنوع، می‌تواند هدیه ای مینیمال و در عین حال ماندگار برای شب یلدای شما باشد. یک محصول زیبا و باکیفیت در یک جعبه ی لوکس با قابلیت شخصی سازی و چاپ لوگو، همان هدیه ای است که برای مشتریان و پرسنل شما جذاب و اثرگذار خواهد بود.

 

ست قندان مسی و فانوس در جعبه هاردباکس (شب چراغ)

و در پایان، محبوب ترین پک هدیه شب یلدای اریسا را به شما معرفی می‌کنیم: شب چراغ. اقلام داخل جعبه ی این محصول عبارت اند از:

  • قندان مسی باکیفیت : کار دست هنرمندان زنجانی
  • چراغ سنتی شیشه ای
  • سفره قلمکار
  • دیوان حافظ با کیفیت چاپ بالا و جلد چرم

شرکت ها و سازمان های زیادی این پک هدیه را از ما تهیه می‌کنند تا آن را به عنوان هدیه سازمانی یا هدیه تبلیغاتی شب یلدا به کارکنان یا مشتریان خود اهدا نمایند. ترکیب هوشمندانه ی اقلام داخل این پک، یک هدیه ی جذاب و خلاقانه یلدایی با کیفیت بالا خلق کرده و میان محصولات ما محبوب شده است.

محبوب ترین هدیه شب یلدا

هدیه ی موردنظر خود را پیدا نکردید؟ برای مشاوره با ما تماس بگیرید!

اگر از میان هدایایی که در این مقاله معرفی کردیم، چیزی پسندیده اید، کافی است به سایت شرکت هدایای تبلیغاتی خلاقانه اریسا به نشانی www.erisagift.com مراجعه کرده و هدیه ی خود را اینترنتی سفارش دهید. برای خرید های سازمانی و بزرگ، یا دریافت مشاوره ی انتخاب و خرید هدیه شب یلدا، کافی است با کارشناسان ما در تماس باشید تا شما را راهنمایی نمایند.

شماره تماس: ۵۲۹۰۶-۰۲۱

شماره تلفن همراه: ۱ ۵۰۰ ۵۰۰ ۰۹۳۹

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها