|

این جاذبه‌های شرق آسیا را قبل از مرگ ببینید

کمی عجیب، کمی خطرناک و میزان زیادی دیدنی. این یک ترکیب وصفی مناسب برای کشورهای شرق آسیاست. همه ما کشورهای شرق آسیا را به طبیعت گرمسیری بی‌نظیر و جاذبه‌های تاریخی مثلا معابدش می‌شناسیم اما اکثرمان این کشورها را مقاصدی لاکچری برای سفر می‌دانیم و زمانی که به این مقاصد سفر می‌کنیم به جای بازدید از جاذبه‌های بی‌نظیر این کشورها به سراغ تفریحات لاکچری و ریلکس کردن می‌رویم. باید بدانید که در شرق آسیا تعداد زیاد جای دیدنی وجود دارد که بازدید از آنها قبل از مرگ توصیه می‌شود. در ادامه برخی از این جاذبه‌ها را به شما معرفی خواهیم کرد. اگر دوست دارید با این جاذبه‌ها آشنا شوید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

این جاذبه‌های شرق آسیا را قبل از مرگ ببینید

خلیج هالونگ

یک مجموعه جزیره آهکی در این خلیج وجود دارد که در فهرست میراث جهانی یونسکو به ثبت رسیده است. بخش زیادی از جزیره‌های آهکی این خلیج به شکل صخره‌های بزرگی در آمده‌اند که درختان سرسبز آنها را پوشانده‌ است و نمی‌توان رویشان راه رفت. در برخی از این صخره‌ها می‌توانید غارهای زیبایی را ببینید که استالاگمیت‌های رنگارنگ و نقاشی‌های صخره‌ای در آنها وجود دارد. در این منطقه همچنین می‌توانید در آب‌های فیروزه‌ای خلیج هالونگ کایاک‌سواری کنید.  

2222

جزیره کودومو

برای مقصد بعدی ویزای اندونزی خود را آماده کنید. در سفرتان به اندونزی حتما زمانی را هم برای بازدید از جزیره کودومو کنار بگذارید. حالا چرا از میان 17 هزار جزیره موجود در اندونزی بازدید از این یکی را به شما پیشنهاد می‌دهیم؟ زیرا این جزیره طیف گسترده‌ای از اکوسیستم مرطوب مثل جمله جنگل‌های حرا و صخره‌های مرجانی را می‌توانید ببینید. از دیگر فعالیت‌هایی که می‌توانید در این جزیره انجام دهید باید به غواصی و کایاک‌سواری اشاره کرد.

کوالالامپور

 

کوالالامپور به‌عنوان پایتخت مالزی، شهری است که حتما یک بار باید از آن دیدن کنید. این شهر تنوع فرهنگی بالایی دارد و جاذبه‌های زیادی هم برای بازدید در آن پیدا می‌شود. به همین دلیل است که سالانه گردشگران زیادی وارد کوالالامپور می‌شوند. در طول سفرتان به این کشور از برج‌های پتروناس، باتو کیو، مسجد نگارا، معبد تین هو، باغ پرندگان، موز ملی و... نیز دیدن کنید.3333

جزیره سامورایی

مقصد بعدی تایلند است. در این سفر قرار است از جزیره ساموریی دیدن کنید. در این جزیره می‌توانید یک طبیعت فوق‌العاده بکر و زیبای استوایی را از نزدیک ببینید و همچنین از تعدادی معبد با معماری جذاب نیز دیدن کنید. این جزیره یکی از قطب‌های گردشگری تایلند محسوب می‌شود، بنابراین می‌توان در آن هتل‌های لوکس متنوع و رستوران‌های فراوانی پیدا کرد. در این جزیره همچنین چندین مرکز نگهداری از حیوانات نیز وجود دارد که می‌توانید به بازدید از آنها نیز بپردازید. برای دیدن جزیره سامورایی باید ویزای تایلند بگیرید.

سیم ریپ

کشور کامبوج نیز یکی دیگر از کشورهای آسیای شرقی است که قبل از مرگ حتما آن را باید ببینید. در سفرتان به این کشور حتما سری هم به شهر سیم ریپ بزنید. قبل از ورود به این شهر باید از دروازه انگکور وات رد شوید. این شهر آنقدر فرهنگ متنوع و جاذبه‌های دیدنی دارد که شما را محو تماشای خود کند.

معماری ساختمان‌های این شهر به سبک معماری چینی است و جاذبه‌های مذهبی زیادی هم برای بازدید در آن وجود دارد که از میان آنها می‌توان به معبد وات بو اشاره کرد. شاید برایتان جالب باشد که بدانید کشور کامبوج زمستان ندارد یعنی در زمان از سال که بخواهید می‌توانید ویزای کامبوج بگیرید و از شهر زیبای سیم ریپ و دیگر جاذبه‌های این کشور شرق آسیایی دیدن نمایید.

سنگاپور

 

مگر می‌شود درباره جاذبه‌های شرق آسیا حرف زد و نامی از کشور سنگاپور به میان نیاورد. سنگاپور را باید یکی از مدرن‌ترین کشورهای آسیا دانست که پاسپورتش یکی از معتبرترین پاسپورت‌های جهان است و خیلی از افراد آن را بهترین کشور شرق آسیا برای سفر می‌دانند.

در این کشور جاذبه‌های تفریحی و تاریخی فراوانی برای بازدید وجود دارد که از میان آنها می‌توان به پرنده سنگاپوری، مارینا بی سندز، باغ وحش سنگاپور، باغ‌های بوتانیک سنگاپور،سنتوزا و... اشاره کرد. برای سفر به این دولت شهر رویایی و مدرن باید ویزای سنگاپور تهیه نمایید.

کلام آخر

در این مطلب چند مورد از جاذبه‌ها شرق آسیا که باید قبل از مرگ ببینیدشان را به شما معرفی کردیم. اگر مورد دیگری وجود دارد که در این لیست بدان اشاره نشد، حتما آن را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید تا دیگران هم بهره ببرند. درصورتی هم که به دنبال مقاصد دیگری در آسیا برای سفر می‌گردید، می‌توانید ویزای دبی بگیرید. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد و بتوانید از آن استفاده کنید.

 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها