|

از کجا سرور مجازی بخریم؟

معرفی بهترین سایت خرید سرور مجازی

از کجا سرور مجازی بخریم؟ این سوال دغدغه بسیاری از مالکان پلتفرم‌های آنلاین است که به‌دنبال بهترین سایت خرید vps به‌عنوان میزبان هستند. انتخاب بهترین vps در عملکرد پلتفرم آنلاین شما تاثیر بسیاری خواهد داشت. برای یافتن بهترین ارائه‌ دهنده سرور مجازی باید هنگام مقایسه شرکت‌های هاستینگ، فاکتورهایی را بررسی کنید. پیش از مقایسه، ابتدا نیازهای کسب‌وکار و پلتفرم خود را مشخص کنید تا براساس آن‌‌ها تصمیم نهایی را بگیرید. در این مقاله فاکتورهای مورد بررسی برای یافتن بهترین سایت های خرید سرور مجازی را شرح دادیم تا پلتفرم آنلاین خود را با بالاترین عملکرد در اختیار کاربران قرار دهید. در نهایت یکی از بهترین شرکت‌های هاستینگ را معرفی کردیم.

معرفی بهترین سایت خرید سرور مجازی

ارائه ‌دهنده سرور با آپتایم بالا؛ تعیین‌کننده میزان پایداری سایت شما

آپتایم بالا به‌ معنی میزان پایداری سرورهای شرکت هاستینگ بوده که در پایداری پلتفرم آنلاین بسیار موثر است. آپتایم با یک عدد به‌صورت درصدی مشخص می‌شود. عدد آپتایم نشان‌دهنده میزان بالا بودن سرور در یک بازه زمانی مشخص خواهد بود. بنابراین، بهترین سایت خرید سرور مجازی باید سیاست‌های تضمین آپتایم بالا داشته باشد. برای خرید vps باید به عدد آپتایم اعلامی آن دقت کنید و بهترین سایت های خرید سرور مجازی باید ضمانت‌نامه‌ای با آپتایم ۹۹.۹٪ یا بالاتر ارائه دهند.

2222222

پشتیبانی فنی ۲۴ ساعته؛ از عوامل مهم برای انتخاب بهترین میزبان vps

هر زمان از طول روز ممکن است پلتفرم آنلاین شما دچار مشکلات فنی شده یا به‌طورکامل از دسترس خارج شود. درصورتی‌که شرکت میزبان خدمات پشتیبانی فنی ۲۴ ساعته ارائه دهد، هنگام بروز مشکل در سرور، کمترین زمان برای حل آن نیاز خواهد بود؛ اما اگر خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته نداشته باشد، سایت شما کاربران بسیاری را به‌دلیل داون بودن از دست می‌دهد. 

برای استفاده از خدمات پشتیبانی ۲۴ ساعته برخی از شرکت‌‌های میزبانی باید سرور اختصاصی یا vps خرید؛ اما برخی دیگر مانند برتینا، حتی روی سرویس هاست، خدمات پشتیبانی فنی ۲۴ ساعته ارائه می‌دهند. پشتیبانی فنی به معنی داشتن تیمی مجرب و ماهر برای حل مشکلات فنی و پاسخ به سوالات مشتریان است. بهترین سایت خرید vps باید پشتیبانی فنی ۲۴ ساعته ارائه دهد تا در هر زمانی که نیاز باشد، به مشتریان کمک کند. 

قیمت رقابتی؛ مقایسه قیمت شرکت‌های هاستینگ برای انتخاب بهترین سرور مجازی

قیمت یکی از عوامل مهم در انتخاب سرور مجازی است که هنگام خرید در جایگاه فاکتور مهمی برای مقایسه قرار می‌گیرد. بهترین سایت خرید سرور مجازی باید قیمت‌های رقابتی ارائه دهد؛ به این معنی که با‌توجه‌به منابع و خدمات ارائه شده، قیمتی منطقی و مناسب برای سرور مجازی باشد. 

به‌عنوان مثال شاید قیمت سرور مجازی یک سایت با هزینه خرید هاست لینوکس یا ویندوز ارائه‌دهنده دیگری هم قیمت باشد؛ یعنی سرور مجازی ارائه شده در شرکت دومی گران به نظر می‌رسد. در این موقعیت حتما باید به خدمات دیگر توجه کنید. همیشه به یاد داشته باشید که هیچ ارزانی بی‌علت نیست! خرید سرور‌‌های مجازی ارزان قیمت، معمولا پایداری و امنیت پلتفرم آنلاین شما را به خطر می‌اندازد.

33333333

استفاده از سخت‌افزارهای به‌روز؛ از فاکتورهای بهترین سایت خرید سرور 

بهترین سایت خرید vps باید از سخت‌افزارهای به‌روز در سرورهای خود استفاده کند. استفاده از سخت‌افزارهای به‌روز، عملکرد بهتر و امنیت بیشتر سرویس VPS را در مقایسه با سخت‌افزارهای قدیمی و ضعیف تضمین می‌کند. ازسوی‌دیگر، سرورهای مجازی برای عملکرد بالا نیاز به سخت‌افزارهای قوی دارند. در نتیجه، بهترین سایت برای خرید سرور مجازی باید به استفاده از سخت‌افزارهای به‌روز و قدرتمند اشاره کرده باشد تا از عملکرد و امنیت سرور مجازی مطمئن شوید.

ارائه سرور با امنیت بسیار بالا؛ عاملی بسیار مهم برای انتخاب بهترین VPS

امنیت داده‌ها و سرورهای مجازی بسیار حیاتی است. بهترین سایت خرید سرور مجازی باید امنیت بسیار بالا را تضمین کند. استفاده از ابزارها و تکنولوژی‌های امنیتی به‌روز به‌عنوان ضمانت امنیت سرور مجازی و سایر سرویس‌های هاستینگ قابل‌قبول خواهد بود. درصورتی‌که سرور مجازی موردنظر شما امنیت بالایی نداشته باشد، اطلاعات کاربران در خطر هستند. 

از سوی دیگر، اگر میزبان پلتفرم آنلاین شما دیتاسنتر اختصاصی دارد، تدابیر امنیتی فیزیکی سرورها اهمیت پیدا می‌کنند. برای مثال، برتینا به‌عنوان یکی از بهترین سایت های خرید سرور مجازی خارجی و ایران، از دیتاسنتر اختصاصی مجهز به تدابیر امنیتی برخوردار است. 

 

شرکت میزبانی برتینا؛ بهترین سایت برای خرید vps

برتینا یکی از پیشروهای صنعت هاستینگ است که با سابقه‌ موفق و معتبر در ارائه سرورهای مجازی باکیفیت و مطابق با نیازهای کسب‌و‌کارهای آنلاین شناخته می‌شود. یکی از ویژگی‌های برتینا آپتایم ۹۹.۹٪ است که پایداری پلتفرم آنلاین شما را تضمین می‌کند. همچنین این میزبان به‌عنوان بهترین شرکت ارائه دهنده سرور مجازی، از به‌روزترین و قدرتمندترین نرم‌افزارها برای سرورهای خود استفاده می‌کند. برتینا از دیتاسنتر اختصاصی مجهز به تدابیر امنیتی برخوردار است که سرعت بالایی را روی سرویس‌های سرور مجازی ایران ارائه می‌دهد. 

ازسوی‌دیگر، با خرید سرور مجازی از برتینا، در صورت مواجهه با هرگونه مشکل در هر ساعت از شبانه‌روز می‌توانید با پشتیبانان متخصص این مجموعه تماس بگیرید؛ زیرا برتینا ارائه‌دهنده پشتیبانی فنی ۲۴ ساعته در ۷ روز هفته روی همه سرویس‌های خود است. قیمت رقابتی این مجموعه از جمله ویژگی‌های دیگر آن محسوب می‌شود که در برابر خدمات آن، کاملا مقرون‌به‌صرفه خواهد بود. شرکت برتینا با ویژگی‌های مطلوب خود بهترین سایت خرید vps محسوب می‌شود. برای خرید سرور مجازی برتینا وارد سایت (bertina.ir) شوید. 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها