|

ریزش قیمت برخی از خودروهای داخلی در بازار

بررسی تغییرات قیمت خودرو نشان می‌دهد که هفته گذشته بازار خودرو صعودی بود با این حال ریزش قیمت برخی از خودروها همچون سمند سورن پلاس بنزینی (مالتی مدیا مدل ۱۴۰۱) طی دو هفته گذشته چشم‌گیر است.

ریزش قیمت برخی از خودروهای داخلی در بازار

به گزارش شبکه شرق، قیمت روز محصولات ایران خودرو و سایپا اعلام شد.

قیمت خودرو نسبت به روز گذشته تغییر چندانی نداشت و اکثر خودروهای پرفروش داخلی با ثبات یا افزایش جزیی روانه بازار شدند. بررسی تغییرات قیمت خودرو نشان می‌دهد که هفته گذشته بازار خودرو صعودی بود با این حال ریزش قیمت برخی از خودروها همچون سمند سورن پلاس بنزینی (مالتی مدیا مدل ۱۴۰۱) طی دو هفته گذشته چشم‌گیر است. قیمت این خودروی پرطرفدار طی مدت گفته شده ۵۵ میلیون پایین آمده است و حالا ۵۷۰ میلیون تومانی است.

 

در ادامه آخرین قیمت محصولات ایران خودرو و سایپا و تغییر آن نسبت به روز گذشته (۱۰تیرماه ۱۴۰۲) را می‌خوانید؛

 

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۰ به ۴۴۰ میلیون رسیده است که نسبت به روز گذشته ثابت مانده است. این خودرو طی دوماه گذشته گذشته ۱۶۰میلیون ارزان شده است. مدل ۱۴۰۱ این خودرو ۴۷۵ میلیون تومان است که نسبت به گذشته تغییر نکرده است.

 

قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ نیز به ۵۴۵  میلیون تومان رسیده است که نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است اما طی ۶ روز گذشته ۲۵ میلیون بالا رفته است.

قیمت پژو ۲۰۷ دستی فرمان برقی مدل ۱۴۰۲ هم ۶۴۵ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است اما طی  ۶ روز گذشته ۳۵ میلیون گران شده است و طی دو هفته گذشته روز گذشته ۱۵۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ دنده ای پانوراما مدل ۱۴۰۲ امروز ۶۹۰ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ثابت مانده است اما طی 6 گذشته ۴۵ میلیون گران شده است.

قیمت پژو ۲۰۷ اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۱ امروز ۸۱۰ میلیون تومان است که طی ۶ روز گذشته ۲۰ میلیون تومان ارزان شده است. این خودرو تقریبا دو ماه گذشته ۱۳۵ میلیون ارزان شده است.  مدل ۱۴۰۲ این خودرو ۸۵۵ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ۱۰ میلیون گران شده است. این  مدل طی یک ماه گذشته ۷۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت تارا اتوماتیک ۱۴۰۱ ، ۸۰۰ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است اما طی ۶ روز گذشته ۴۰ میلیون بالا رفته است. تارا اتوماتیک صفر ۱۴۰۲ هم ۸۳۰ تومان قیمت خورده است که  ۳۰ میلیون افزایش را طی ۶ روز به ثبت رسانده است. این مدل در ۲۲  روز گذشته ۴۰ میلیون تومان ارزان شده است.

قیمت تارا دنده ای۱۴۰۲ هم به ۶۹۰  میلیون تومان رسیده است که نسبت به ۶ روز گذشته ۵۰ میلیون گران شده است و طی ۵۲ روز گذشته ۱۳۰میلیون ارزان شده است.

قیمت دنا اتوماتیک توربو پلاس مدل ۱۴۰۲ به حوالی  ۸۴۰میلیون تومان رسیده است که به معنای کاهش ۲۵ میلیونی طی چهار روز گذشته و کاهش ۱۴۵ میلیونی طی دو ماه گذشته  است.

قیمت دنا معمولی ۱۴۰۱ هم به ۶۱۰ میلیون تومان رسیده است که نسبت به چهار روز گذشته ۱۰ میلیون ارزان شده است و طی ۵۳ روز گذشته ۲۰۰ میلیون ارزان شده است.

قیمت رانا پانوراما پلاس مدل ۱۴۰۱ به ۵۳۰ میلیون تومان رسیده است که طی چهار روز گذشته ۱۰ میلیون ارزان شده است و طی ۶ روز گذشته ۴۰  میلیون ارزان شده است.  رانا پلاس پانوراما ۱۴۰۲ نیز ۵۵۵ میلیون تومان که یک روز ۵ میلیون کاهش پیدا کرده است اما طی ۶ روزه گذشته ۵۵ میلیون تومان گران شده است.

قیمت رانا پلاس مدل ۱۴۰۱ هم ۴۷۵  میلیونی شده است که طی روز گذشته  ۵ میلیون تومان پایین آمده است و طی  6روز گذشته ۲۵ میلیون گران شده است.

قیمت سمند EF۷ مدل ۱۴۰۱ حوالی ۵۵۵میلیون تومان است که طی روز گذشته  ۵ میلیون تومان افزایش داشته است.

قیمت سمند سورن پلاس بنزینی مالتی مدیا مدل ۱۴۰۱ هم ۵۷۰ میلیونی شده است که نسبت به ۶روز گذشته ۵میلیون افزایش داشته است. این خودرو طی دو هفته گذشته ۵۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو پارس LX  مدل ۱۴۰۲ نیز ۶۲۰ میلیون اعلام شده است که طی روز گذشته ۱۰ میلیون گران شده است. این خودرو هشتم خردادماه ۶۶۵ میلیون تومان بود و تقریبا یک ماهه ۴۵ میلیون ارزان شده است.

قیمت پژو پارس XU۷P مدل ۱۴۰۲ نیز ۵۱۰ میلیون تومان شده است که نسبت به روز گذشته ۵ میلیون گران شده است.

قیمت پژو پارس ELX-TU۵ مدل ۱۴۰۱ نیز به ۷۱۰ میلیون تومان رسیده است که طی روز گذشته ۱۰ میلیون افزایش پیدا کرده است و گران ترین مدل پژو پارس است.

قیمت پژو ۴۰۵ SLX مدل ۱۴۰۰ نیز با افزایش ۱۰ میلیونی به روز شد و ۵۲۵ میلیون تومان است.

 

قیمت سایپا

قیمت پراید ۱۵۱ پلاس مدل ۱۴۰۰ به ۲۷۵ میلیون تومان رسیده است و نسبت به روز گذشته تغییر نکرده است اما طی چهار  روز گذشته ۱۰ میلیون پایین رفته است.

قیمت پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۱ هم  بدون تغییر حوالی ۲۶۰ میلیون تومان به روزرسانی شد.

قیمت تیبا صندوق دار SX بنزینی مدل ۱۴۰۱ نسبت به  گذشته تغییر نکرده است و  ۳۳۰میلیون تومان است.

قیمت تیبا EX هاچ بک مدل ۱۴۰۰ با ثبات ۳۳۰ میلیون تومان اعلام شده است.

قیمت ساینا S دنده ای‌ مدل ۱۴۰۲ حوالی ۳۵۰ میلیون تومان خریدوفروش می شود  که نسبت به روز گذشته کاهش قیمت را به ثبت رسانده است.

قیمت ساینا EX دنده ای مدل ۱۴۰۱ نیز ۳۴۰ میلیون تومان است که نسبت به روز گذشته ۵  میلیون پایین آمده است.

قیمت کوییک دنده ای R مدل ۱۴۰۲ حوالی ۳۵۰ میلیون رسیده است که نسبت به روز گذشته ثابت مانده است. این خودرو نسبت به ۱۶ ادریبهشت ۴۵میلیون ارزان شده است.

قیمت کوییک دنده ای S مدل ۱۴۰۱ هم ۳۵۰ میلیون تومان شده است که افزایش ۵ میلیون طی دو روز گذشته  است و  مدل ۱۴۰۲ این خودرو هم ۳۶۰ میلیون است که طی دو روز گذشته ۵ میلیون گران شده است.

قیمت کوییک R پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۱ نیز ۴۱۰ میلیون تومان اعلام شده است که ۱۰ میلیون نسبت به روز گذشته  گران شده است.

قیمت شاهین سایپا مدل ۱۴۰۲ امروز به ۵۷۵میلیون تومان رسیده است و نسبت به ۶ روز گذشته ۳۰میلیون گران شده است. شاهین G مدل ۱۴۰۰ هم ۵۳۵ میلیون تومان فروخته می‌شود که به معنای افزایش ۳۰ میلیونی طی ۶  روز گذشته است

 

منبع: اقتصاد 100
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها