|

معرفی پرفروش‌ترین دستگاه تصفیه آب در بازار

استفاده از آب تصفیه به دلیل آنکه سموم بدن را سریع‌تر دفع می‌کند و سبب جلوگیری از بروز بیماری‌های سرطان‌زا می‌شود همواره توصیه شده است.

معرفی پرفروش‌ترین دستگاه تصفیه آب در بازار

استفاده از آب تصفیه به دلیل آنکه سموم بدن را سریع‌تر دفع می‌کند و سبب جلوگیری از بروز بیماری‌های سرطان‌زا می‌شود همواره توصیه شده است.

این نوع آب از ورود مواد مضر به بدن جلوگیری کرده و به هضم بهتر غذا نیز کمک می‌کند.

به سبب آنکه در برخی مناطق آب سالم وجود ندارد بسیاری از مردم آب معدنی خریداری می‌کنند در حالی‌که استفاده از دستگاه تصفیه از خرید هر روزه آب معدنی جلوگیری خواهد کرد. این دستگاه‌ها مزه بد آب لوله‌کشی را از بین می‌برند و سبب می‌شود تا افراد از بیماری‌هایی که در اثر نوشیدن آب ناسالم به‌وجود می‌آید مصون بمانند. این فواید سبب شده تا در حال حاضر برندهای متعددی این دستگاه تصفیه آب را برای آشامیدن آبی سالم ارائه ‌کنند که می‌توان تصفیه آب آکوا را نیز یکی از این برندها دانست.

در میان دستگاه‌های متعددی که از این برند در بازار عرضه می‌شود برخی از آن‌ها عنوان پرفروش‌ را از آن خود کرده‌اند که در ادامه بررسی می‌شود؛

دستگاه تصفیه آب برند آکوا چه قابلیت‌هایی دارد؟

پرفروش‌ترین دستگاه تصفیه آب در بازار از برند آکوا است. محصولات این برند به شیوه به‌روزترین تصفیه آب دنیا یعنی شیوه اسمز معکوس RO تصفیه انجام می‌دهند. این دستگاه‌ها ریزترین آلاینده‌ها را تا 99 درصد حذف می‌کند و قابلیت‌هایی همچون مخزن، پمپ، آداپتور، ممبران، سوئیچ، شیر برقی، شیر برداشت و غیره دارد.

دستگاه تصفیه آب خانگی آکوا کلر مدل Aqua Clear RO-C172

قیمت: 4 میلیون و 800 هزارتومان

دستگاه تصفیه آب آکوا مدل RO-C172 یکی از گزینه‌های پرفروش محسوب می‌شود. این مدل به روش اسمز معکوس عمل کرده و آب را در 8 مرحله تصفیه می‌کند. تصفیه آب آکوا به قابلیت‌هایی چون فیلتر قلیایی ساز، فیلتر ممبران و فیلتر مینرال یا املاح معدنی مجهز شده است. برند آکوا این مدل را با ظرفیت 3.2 گالن طراحی کرده که برای مصارف خانگی مناسب است.

دستگاه تصفیه آب آکوا علاوه بر حذف آلاینده‌های مضر از آب، املاح مفیدی چون سدیم، پتاسیم، منیزیم و کلسیم را نیز به آب اضافه می‌کند. این دستگاه همچنین از استانداردهای بین‌المللی چون WATER QUALITY، NSF برخوردار است.

دستگاه تصفیه آب سول آکوا مدل Sole Aqua RO-103-P 5 stage

قیمت: 8 میلیون و 100 هزارتومان

این دستگاه نیز مانند سایر محصولات آکوا به شیوه اسمز معکوس عمل کرده و به یک پمپ و موتور قدرتمند با قابلیت ایجاد فشار تا 130 psi بدون هیچ‌گونه لرزش و صدا مجهز شده است. این دستگاه دارای یک مغذی بزرگ برای دارای مغذی بزرگ برای ایجاد حداکثری فشار خروجی آب تصفیه بوده و فیلترهای پیش تصفیه آن کاملا گیاهی است.

دستگاه تصفیه آب آکوا مدل اکونومیک 7 مرحله ای قلیایی Aqua Economi

قیمت: 7 میلیون و 290 هزارتومان

این دستگاه به مجهز به فناوری اسمز معکوس بوده و تصفیه آب در آن در هفت مرحله صورت می‌گیرد. از مزیت‌های این دستگاه می‌توان به برخورداری از فیلترهای پیش تصفیه با کیفیت با طول عمر 12 ماه، فیلتر ممبران اصلی با طول عمر 1 تا 5 سال، فیلترهای 5 و 6 آکوا اصلی با طول عمر ۲ سال اشاره کرد. ضمن این‌که این دستگاه دارای یک مخزن 12 لیتری آنتی باکتریال ضد جلبک تایوانی است.

دستگاه تصفیه آب سول آکوا Sole Aqua RO-103P 6stage

قیمت: 8 میلیون و 500 هزارتومان

برند آکوا در تولید این دستگاه تصفیه آب شش مرحله‌ای نیز از سیستم اسمز معکوس استفاده کرده است. این دستگاه به یک پمپ و موتور قدرتمند با توانایی ایجاد فشار تا 130 psi بدون لرزش و بدون صدا مجهز شده است. قابلیت‌های این دستگاه تصفیه آب شامل برخورداری از یک فیلتر پلی پروپیلن ۵ میکرون سول آکوا،  فیلتر کربن گرانول سول آکوا، فیلتر کربن جامد سول آکوا، فیلتر ممبران ۵۰ گالنی سول آکوا، فیلتر پست کربن سول آکوا و همچنین فیلتر املاح معدنی است.

دستگاه تصفیه آب آکوا 10 مرحله ای مدل اینلاین Aqua Inline 509i

قیمت: 8 میلیون و 190 هزارتومان

این دستگاه تصفیه آب ده مرحله‌ای آکوا به سیستم اسمز معکوس مجهز شده است. در تولید این دستگاه از یک پمپ بسیار قدرتمند و بی صدا و یک شیر برداشت و یک مخزن آنتی باکتریال و ضد جلبک و یک فیلتر ممبران ساخت کشور آمریکا استفاده شده است. این مدل پس از شش مرحله تصفیه نخست، در چهار مرحله بعدی از قابلیت‌های قلیایی ساز و اکسیژن ساز و آنتی باکتریال و معدنی ساز برخوردار است. ضمن این‌که این دستگاه دارای ابعاد کوچکی بوده و فضای بسیار کمی را در زیر سینک آشپزخانه اشغال می‌کند.

دستگاه تصفیه آب آکوا جوی مدل لوتوس Aqua Joy Lotus

قیمت: 9 میلیون و 200 هزار تومان

مدل لوتوس از برند آکوا از نوع تصفیه پنج مرحله‌ای بوده و به شیوه اسمز معکوس عمل می‌کند. قطعات مورد استفاده در این محصول همگی ساخت کشور تایوان است. این دستگاه به یک پمپ تایوانی قدرتمند و بی صدا و فیلتر ممبران اصلی با طول عمر سال مجهز شده است. از قابلیت‌های این دستگاه می‌توان به برخورداری از شیر اهرمی فانتزی، مخزن تانک پک فلزی، فیلترهای پیش تصفیه تایوانی و باکیفیت اشاره کرد. ضمن این‌که این محصول قابلیت اضافه کردن سایر فیلترهای مینرال یا همان املاح معدنی ساز، فیلتر قلیایی ساز، اکسیژن ساز و غیره را دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها