|

توصیه مهم شرمیلا در مورد خرید گل روز ولنتاین

با نزدیک شدن روز ولنتاین، احتمالا شما هم دغدغه ی خرید گل ولنتاین زیبا و به یاد ماندنی برای عشق زندگی تان را دارید.

توصیه مهم شرمیلا در مورد خرید گل روز ولنتاین

با نزدیک شدن روز ولنتاین، احتمالا شما هم دغدغه ی خرید گل ولنتاین زیبا و به یاد ماندنی برای عشق زندگی تان را دارید. هدیه دادن گل و گیاه به شریک عاطفی تان، روز خاطره انگیزی را برای او رقم میزند؛ چرا که گل ها متعلق به طبیعت هستند و حس و حال خوبی را به افراد مختلف منتقل میکنند. فرقی نمیکند که قصد دارید آنها را به همسر خود هدیه دهید یا در شروع یک رابطه هستید. گل ها بهترین هدیه روز ولنتاین برای دختر ها و پسر ها حتی با سلیقه های متفاوت، هستند.

ایده آل ترین گل روز ولنتاین یا روز عشق، بسته به سلیقه مخاطب شما و پیامی که میخواهید بفرستید، متفاوت است. این بدان معناست که بهترین گل ممکن است لزوما بزرگترین دسته گلی نباشد که می توانید تقدیم کنید. خرید باکس گل و شکلات لاکچری و ارسال آن، راه مناسبی برای ابراز علاقه محسوب میشود.

سوال بسیاری افراد در خصوص روز ولنتاین این است: در حالی که گزینه های زیادی برای انتخاب وجود دارد، چگونه مناسبترین گل را پیدا کنیم؟

انتخاب گل مورد علاقه مخاطب شما، نیاز به کمی فکر و تلاش دارد. اما خبر خوب این است که شما مجبور نیستید از گلفروشی های سطح شهر دیدن کنید یا ساعت ها در اینترنت جستجو کنید. زیرا ما در این مقاله به شما کمک میکنیم تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

چرا در ولنتاین گل هدیه میدهند؟

گل جزو هدیه های اصلی روز ولنتاین محسوب می شود. حس عشق عمیقی که با کادو دادن یک شاخه گل رز به فرد موردعلاقه خود می رسانید، با هیچ هدیه دیگری قابل مقایسه نیست. رز های روز ولنتاین، کادویی رمانتیک هستند که هرگز از مد نمی افتند و سورپرایزی چشمگیر است.

یک دسته گل رز هلندی قرمز با ساقه های بلند، یک هدیه محبوب و رمانتیک است. البته گلفروشی شرمیلا، محصولات متنوعی را برای ولنتاین ارائه می دهد. شما میتوانید انواع گل و شکلات، باکس گل، سبد گل، دسته گل و سبد گل مناسب را طبق سلیقه خود انتخاب فرمایید و آن را سفارش دهید.

به یاد داشته باشید که رنگ رز های مختلف، معانی متفاوتی دارند، پس در انتخاب ان دقت فرمایید. به عنوان مثال رز های قرمز نشان دهنده عشق و زیبایی هستند. رز های زرد رنگ معنی دوستی را می دهند و رز های سفید برای بیان اینکه دلتنگ او هستید مناسب می باشد.

نکات مهم سفارش گل ولنتاین

- بدانید عشق شما کدام گل را بیشتر دوست دارد

دانستن اینکه شخص موردعلاقه شما کدام گل و چه رنگ گلی را بیشتر می پسندد، به شما کمک میکند تا محصولی باب میل او را تهیه نمایید.

پیشنهاد میکنیم اگر با سلیقه او خیلی آشنایی ندارید، پیش از روز ولنتاین یکسری سوالات در مورد رنگ مورد علاقه اش و دیگر سوالاتی که به شما کمک میکند تا انتخاب خوبی برای خرید هدیه داشته باشید را از او بپرسید. البته به طور کاملا غیر مستقیم این کار را انجام دهید تا شک نکند. اگر همسرتان عاشق گل رز سفید است، بهتر است به جای رز قرمز که نماد عشق است، رز سفید به او تقدیم کنید. مهم تر از اینکه گل های شما چقدر زیبا و لاکچری هستند، این است که چقدر با سلیقه عشق شما مطابقت دارند تا او را هیجان زده و خوشحال کنند.

- نحوه تحویل گل شما مهم است

اگر میخواهید مخاطب خود را غافلگیر کنید، خرید گل از گلفروشی آنلاین را پیشنهاد میکنیم؛ زیرا گل محبوب شما را میتواند مستقیما درب منزل یا محل کار مخاطب خاص شما تحویل دهد.

با این حال، اگر می خواهید هدیه خود را شخصا تحویل دهید تا بتوانید از آن لحظه لذت ببرید، میتوانید سفارش را در محل خود تحویل بگیرید و به او هدیه دهید. بزرگترین مزیت خرید از گلفروشی اینترنتی به ویژه در روز های شلوغی مانند ولنتاین، این است که در زمان صرفه جویی میکنید. همچنین محصولات متنوعی را در سایت مشاهده کرده و بهترین آن را سفارش می دهید.

- گل های خود را در اسرع وقت سفارش دهید

سعی کنید گل های خود را در آخرین لحظه سفارش ندهید. روز ولنتاین گلفروشی ها بسیار شلوغ است و اکثر افراد در این روز برای تهیه هدایای خود به بازار می روند. به همین دلیل با افزایش تقاضا ممکن است موجودی گل ها محدود شوند یا نتوانید طبق ساعتی که میخواهید محصول خود را دریافت کنید.

اگر سفارش خود را زودتر ثبت کنید، خیالتان راحت خواهد بود و می دانید که بدون هیچ دردسر و مشکلی در زمان مورد نظر گل دلخواهتان را تحویل خواهید گرفت.

222222222

- به نوع محصول دقت فرمایید

وقتی برای روز عشق به همسرتان گل هایی کادو می دهید که به شکل زیبایی در یک باکس لاکچری در کنار هم قرار گرفته اند، ارزش هدیه شما چندین برابر خواهد شد.

انتخاب گل هایی که در یک جعبه چرم مشکی رنگ قرار گرفته اند، سبکی تجملاتی و شیک به هدیه شما می بخشد. هنگامی که همسر شما به گل های زیبایی که در جعبه قرار گرفته اند نگاه میکند، مطمئنا احساس خاص و دوست داشتنی را تجربه خواهد کرد.  

برخی از گل ها مانند بابونه و افتابگردان، بیشتر نشان دهنده دوستی هستند تا عشق. اگر میخواهید گل های عاشقانه ای هدیه دهید، از این گل ها دوری کنید. به طور کلی رنگ نارنجی و زرد معنی دوستی را می دهند. در حالی که گل های قرمز و صورتی نشان دهنده عشق و علاقه عمیق هستند. 

- از دوست خود یا مشاورین گلفروشی ها کمک بگیرید

اگر بار اولی است که گل میخرید، از دوست خود بپرسید تا به شما کمک کند گل مناسبی تهیه کنید. البته میتوانید از مشاورین تخصصی گلفروشی انلاین بخواهید تا شما را برای انتخاب بهترین محصول راهنمایی کنند.

از سوال پرسیدن نترسید، چه در مورد معنای گل باشد و چه نحوه نگهداری از آن و یا انتخاب محصول. گلفروشان خوشحال می شوند که به سوالات شما پاسخ دهند.

بهتر است متنی روی گل ها قرار دهید و از احساسات خود بگویید. هنگام ثبت سفارش در قسمت متن روی کارت میتوانید متن عاشقانه ای بنویسید تا آن را روی گل های شما قرار دهیم.

3333333333

- از فرآیند خرید لذت ببرید

استرس گرفتن حس ناخوشایندی به شما می دهد. با رعایت نکاتی که گفته شد، بایستی بتوانید مقداری از استرس خود را کاهش دهید و از روند خرید گل خود لذت ببرید. فکر کردن راجع به اینکه مخاطب شما چه نوع گلی را بیشتر دوست دارد و یا چه چیزی او را بیشتر خوشحال میکند، میتواند سرگرم کننده باشد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها