|

​لیستی از بهترین کافه و رستوران‌های بوشهر

بوشهر یکی از مقاصد جذاب برای سفر در زمستان و بهار است، شهر بندری دلپذیری که با طبیعت و تاریخ خود به استقبال مسافران می‌رود. به همین بهانه لیستی از بهترین کافه و رستوران‌های بوشهر را مرور می‌کنیم.

​لیستی از بهترین کافه و رستوران‌های بوشهر

بوشهر یکی از مقاصد جذاب برای سفر در زمستان و بهار است، شهر بندری دلپذیری که با طبیعت و تاریخ خود به استقبال مسافران می‌رود. به همین بهانه لیستی از بهترین کافه و رستوران‌های بوشهر را مرور می‌کنیم.

 

 بوشهر یکی از زیباترین شهرهای جنوبی کشور است. وقتی که به جنوب سفر می‌کنید، باید طعم واقعی غذاهای دریایی را بچشید. از نظر مردم جنوب، انواع غذاهای دریایی را باید به‌صورت صید روز میل کرد و ماهی که برای تهران و سایر شهرها ارسال می‌شوند، دیگر مزه اصلی را ندارند. پس خودتان را برای چشیدن ماهی‌های خوشمزه و انواع غذاهای محلی بوشهر آماده کنید.

رستوران قوام

اگر از فضاهای سنتی و قدیمی لذت می‌برید، حتما به رستوران قوام سر بزنید. رستوران قوام را در آب‌انبار ۱۵۰ ساله قوام ساخته‌ و فضای داخلی‌اش را با عکس‌هایی از بوشهر قدیم و جدید و وسایل قدیمی تزئین کرده‌اند. قلیه‌ماهی، میگو و ماهی شکم‌پر از پرطرفدارترین غذاهای رستوران قوام هستند. میز اردور با انواع سالاد و حلواهای بوشهری هم از دلایلی است که این رستوران را به رستوران محبوبd در بوشهر تبدیل کرده‌ است. اگر دنبال رستوران با موسیقی زنده در بوشهر هستید قوام و بعد میداف گزینه‌های خوبی هستند.

آدرس: بوشهر، خیابان خلیج فارس، بوستان قوام

میداف

رستوران چهار طبقه میداف از قسمت‌های سنتی، کلاسیک و کافی‌شاپ تشکیل شده است. طبقات بالای رستوران نمای خیلی زیبایی به خلیج فارس دارند.

میداف رستوران بسیار شیکی است که نمونه‌اش در شهرهای ساحلی کمتر پیدا می‌شود. میگو پلو، میگو سوخاری، قلیه میگو و ماهی شکم‌پر شوریده از محبوب‌ترین غذاهای این رستوران هستند. علاوه بر کیفیت خیلی خوب غذاها، داشتن سالادبار و پرسنلی آموزش‌دیده باعث‌ شده رستوران میداف به یکی از بهترین رستوران های بوشهر تبدیل شود. شب‌ها، بیرون رستوران میداف وانتی‌ها می‌ایستند و فلافل و سمبوسه‌های خوشمزه‌ای می‌فروشند.

میداف قلیه ماهی‌های خوبی دارد اما اگر دنبال بهترین رستوران قلیه ماهی بوشهر احتمالا باید جاهای خاص‌تری مثل عامو حسین را تست کنید.

 

آدرس: بوشهر، بوشهر مسیر ساحلی جفره

2

بریانی پل خواجو بوشهر

بریانی پل خواجو ((غذای سنتی اصفهان))برای اولین بار در بوشهر آماده سروبس دهی به عزیزانی است که امکان سفر به شهر زیبای اصفهان براشون مقدور نیست. علاوه برآن می توانید انواع کباب های خوشمزه رادر یک محیط کاملا سنتی و دوست داشتنی نوش جان کنید.

آدرس :بوشهر خیابان ساحلی،کوی شغاب

رستوران بل‌پاسی

بل‌پاسی یکی از معروف‌ترین رستوران‌های شیراز است که چند سالی است دومین شعبه‌اش در بوشهر افتتاح شده. بل‌پاسی بوشهر ۵ طبقه دارد و هر طبقه‌اش را به سبکی از غذاها اختصاص داده است. غذاهای سنتی، مدیترانه‌ای، ایتالیایی، فست‌فود و یک کافی‌شاپ گزینه‌هایی است که در این رستوران پیش روی شما قرار می‌گیرد.

آدرس: بوشهر، خیابان جفره (چهار باندی)، بولوار چمران، بعد از کارواش باران، رستوران بل‌پاسی

رستوران خلیج فارس

رستوران خلیج فارس یکی دیگر از بهترین رستوران های بوشهر برای میل کردن انواع غذاهای دریایی و سنتی بوشهر است. این رستوران در طبقه همکف قرار دارد و فاقد پله است. همچنین روبه‌روی پارک سیادت قرار دارد. به همین خاطر در ایام آخر هفته ممکن است رستوران شلوغ‌تر از ایام دیگر باشد. رستوران فضایی گرم، صمیمی و دوست‌داشتنی دارد. میزهای بزرگ جان می‌دهند برای اینکه به‌صورت خانوادگی و جمعیتی به این رستوران بیایید.

نشانی: بوشهر، خیابان خلیج فارس، روبه‌روی بوستان سیادت

تلفن: ۰۷۷۳۳۳۳۶۶۷۰

رستوران سن مارکو

در رستوران سن مارکو همان طور که می‌توانید حدس بزنید، باید انتظار غذاهای مدرن و بین‌المللی را داشته باشید و البته که اینطور است. این رستوران ظاهری شیک و امروزی دارد و خبری از استایل سنتی و بومی در این منطقه نیست. البته این بدان معنا نیست که نمی‌توانید ماهی‌های خوشمزه بوشهری را در این رستوران سفارش دهید. بلکه کنار غذاهای دریایی، غذاهای بین‌المللی و انواع کباب نیز سرو می‌شود.

نشانی: بوشهر، خیابان ششم بهمن، روبه‌روی پارک تی وی، طبقه اول

3

کافه‌ها و فست‌فودهای بوشهری

در ادامه با لیست بهترین کافه و فست‌وفودهای بوشهر سلام نو همراه شوید.

کافه دلفین بوشهر

دوست دارید رو به دریایِ آبی و بی کران بوشهر توی فضای گرم و صمیمی همراه با خوراکی های خوشمزه با سرو هیجان انگیز حسابی خوش بگذرونید و عکس های باحال و خوشگل بندازید کافه دلفین با یک عکاس حرفه ای منتظر شما می باشد .

آدرس: بوشهر – بوشهر روبروی پارک خلیج، پارک پرندگان

کافه کهن بوشهر

کافه کهن یکی از زیباترین و اصیل ترین کافه های بوشهرِ که نمیشه منوی خوبش رو نادیدِ گرفت. پس اگه دوست دارین یه معماری منحصر بفرد، همراه با خوراکی های هیجان انگیز امتحان کنین این کافه میتونه گزینه ی خوبی برای اوقات فراغتتون باشه.

آدرس: بوشهر خیابان انقلاب، قبل از خیابان آهنگران

رستوران سنتی و فست‌فود خاتم

اگر دلتان می‌خواهد همزمان به منوی فست‌فود و منوی غذاهای سنتی دسترسی داشته باشید، رستوران خاتم گزینه مناسبی برایتان است. در این رستوران می‌توانید انواع غذاهای محلی و سنتی یا فست‌فود سفارش بدهید. میز اردور هم با انواع ترشیجات، سوپ، کشک بادمجان، زیتون، سالاد فصل، ماست‌وخیار، خرما و حلوا آماده است تا بتوانید از خودتان پذیرایی کنید.

آدرس: بوشهر، صد متر بالاتر از تیو، نرسیده به پارک پرندگان

رستوران ایتالیایی گاندو بوشهر

اگردر سفر به شهر بوشهر هوس پیتزا و پاستا و غذاهای ایتالیایی را کردید ، حتما سری به این رستوران بزنید.

آدرس :بوشهر میدان مطهری، خیابان باغ زهرا، جنب مجتمع تجاری زیتون

آیس سوخاری بوشهر

شاید با شنیدن اسم «آیس سوخاری» فکر کنین که اینجا بستنی سرخ شده که یکی از دسرهای کشورهای اروپاییه ارائه می شه اما با کمی نزدیکتر شدن، متوجه می شین که منظور همون آیس پکه که آیس پک شکلاتیش پر طرفدار ترین آیس پک این فروشگاست.

آدرس: بوشهر – بوشهر میدان امام

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها