|

ثبت خاطرات به یادماندنی با خرید تور دبی نوروز 1402

هیچ چیز مانند تور نوروز 1402 نمی‌تواند بعد از فروکش کردن بیماری کرونا، شما را از منطقه امن خود خارج کند. مسافرت جهان را از دیدی نو به شما معرفی می‌کند و تجاربی جذاب را برای‌تان به ارمغان می‌آورد. اما چه جایی بهتر از سفر به مروارید خاورمینه می‌تواند باشد؟

ثبت خاطرات به یادماندنی با خرید تور دبی نوروز 1402

هیچ چیز مانند تور نوروز 1402 نمی‌تواند بعد از فروکش کردن بیماری کرونا، شما را از منطقه امن خود خارج کند. مسافرت جهان را از دیدی نو به شما معرفی می‌کند و تجاربی جذاب را برای‌تان به ارمغان می‌آورد. اما چه جایی بهتر از سفر به مروارید خاورمینه می‌تواند باشد؟

 ما سفر می‌کنیم تا زمان بیش‌تری را با هم بگذرانیم و در عین حال از دنیا چیزهای جدیدتری یاد بگیریم. اگر سال جدید را با مسافرت شروع کنیم، حتما انرژی خوبی برای گذراندن سال خواهیم داشت. تور نوروز 1402 بهترین زمان برای تجربه یک تعطیلات به‌یادماندنی است. شما می‌توانید به شهرها و یا کشورهای مورد علاقه‌تان سفر کرده و خستگی یک سال کار بی‌وقفه را از تن‌تان بیرون کنید.

تور نوروز 1402 به کجا سفر کنیم؟

فصل بهار، فصل گردشگری و ماجراجویی است. مسافرت می‌تواند حال شما را خوب کند و دغدغه‌های‌تان را به فراموشی بسپارد. اگر هنوز نمی‌دانید برای یک مسافرت خارجی به کجا سفر کنید، ما به شما تور دبی نوروز 1402 را پیشنهاد می‌کنیم. این تور همان چیزی است که شما برای یک بار هم که شده، به آن نیاز خواهید داشت. بدون شک از تجربه این مسافرت پشیمان نخواهید شد و حتی آن را به دوستان‌تان توصیه خواهید کرد.

چیزی مغناطیسی در شهر دبی وجود دارد که به ناچار شما را به سمت خود می‌کشاند؛ آسمان خراش‌های زیبا و براق، ساختمان‌های مدرن، سواحل زیبا و تپه‌های شنی، خرید، گزینه‌های اقامتی فوق‌العاده و همه‌جانبه و تجربه‌های سرشار از آدرنالین، همگی دبی را به یک مقصد توریستی بی‌نظیر تبدیل کرده است. اگر در تور دبی نوروز 1402 شرکت کنید، احساس خواهید کرد که به طور همزمان در بانکوک‌، سایگون و حتی دهلی هستید.

سرعت پیشرفت دبی باورنکردنی است. هیچ جایی در دنیا وجود ندارد که مانند دبی و سایر نقاط امارات رشد کند. این واقعا یک شهر نوپا و همه‌چیزتمام است. هر لحظه یک آسمان خراش جدید در حال ساخت است و خط آسمان همیشه شکل جدیدی به خود می‌گیرد. البته بهترین بخش این است که از آن‌جایی که دولت سازنده این شگفتی‌ها است، می‌توانید به صورت رایگان از آن لذت ببرید.

dubai-aquarium-000_new

تور دبی نوروز 1402 ؛ مروارید خاورمیانه

دبی، مروارید خاورمیانه واقعا ارزش دیدن را دارد و نباید مسافرت به آن را به تعویق انداخت. طولی نمی‌کشد تا بفهمید تور دبی مقصدی فوق‌العاده متنوع است. این مکانی است که مردم از سراسر جهان به طور منظم وارد آن می‌شوند. دبی یک مرکز تجاری بزرگ است. از میان تمام نقاط امارات، دبی یک دیگ ذوب بزرگ است که فرهنگ‌ها در آن ترکیب شده و طعم بین‌المللی خاصی به آن می‌دهد.

صحبت از طعم‌ها شد؛ آیا می‌دانستید که غذاهای دبی بسیار متنوع و خوشمزه است؟ هر نوع غذایی که بخواهید در دبی موجود است. از لبنانی و هندی بگیرید تا فرانسوی. هم‌چنین غذاهای خیابانی زیادی در جاده الضیافه یافت می‌شود. این به این معنی است که آن‌قدرها هم که تصور می‌کنید گران نیستند. البته رستوران‌های گران‌قیمت و پنج ستاره نیز در این شهر به وفور یافت می‌شوند.

a79b10ab-5015-453b-b9dc-16d23631a66d

حدود 85 درصد از جمعیت دبی را مهاجران تشکیل می‌دهند. زبان رسمی این کشور عربی است؛ اما به دلیل حضور مهاجران، بیش‌تر افراد به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند. این شهر، شهر افراط و تفریط است. تنوع فرهنگی و تضاد در آن موج می‌زند. افرادی از هر فرهنگی در دبی حضور دارند.

برج خلیفه و تماشای غروبی به‌یادماندنی

برج خلیفه نماد شهر دبی، یکی از معروف‌ترین مکان‌های دیدنی جهان است. این ساختمان با 829.8 متر (یعنی 2723 فوت) بلندترین ساختمان در حال حاضر جهان است. به عبارت دیگر، اگر به دبی سفر کردید، به هیچ دلیلی نباید از آن بگذرید. تماشای چشم‌اندازهای باورنکردنی از شهر، حتما یکی از به‌یادماندنی‌ترین لحظات عمرتان خواهد شد. به یاد داشته باشید که اگر اهل عکاسی هستید، حتما در شب به آن سر بزنید.

هیچ تجربه‌ای بر روی زمین وجود ندارد که بتواند با این منظره بی‌بدیل مطابقت داشته باشد؛ زیرا تنها یک برج خلیفه در جهان وجود دارد. منظره غروب خورشید از برج خلیفه بسیار دیدنی است. وقتی عصر روی عرشه رصدخانه طبقه 148 بایستید و آن غروب کاملاً باشکوه و طلسم‌انگیز را در افق دور تماشا کنید، متوجه عظمت آن خواهید شد.

آب-و-هوای-امارات-دبی-ابوظبی--9203

تور نوروز 1402 دبی با آژانس مسافرتی سلام پرواز ایرانیان

دبی بدون شک یکی از پربازدیدترین مقاصد جهان است. این شهر خیلی بیش‌تر از آسمان خراش‌های پر زرق و برق و مراکز خرید سرپوشیده است! دبی پیشنهادهای بی‌شماری برای گردشگران دارد. یعنی بسیار بیش‌تر و متنوع‌تر از آنچه که احتمالاً انتظار دارید. تا جایی که به نظر نمی‌رسد تنها با یک بار مسافرت، بتوانید تمام آن‌ها را تجربه کنید. این شهر برای هر فردی با هر سلیقه‌ای، چیزی برای سرگرم کردن دارد.

آژانس مسافرتی سلام پرواز با بیش از یک دهه فعالیت و پرسنل آموزش دیده و متخصص، هر آنچه از یک سفر دلنشین توقع داشته باشید را بی ‌کم و کاست در اختیارتان قرار می‌دهد. این آژانس با اخذ تمامی مجوزهای لازم، امکانات متعددی مانند رزرو هتل، انجام بیمه مسافرتی، اخذ ویزا، خدمات VIP و CIP و ارائه سایر خدمات نوین دیگر، در خدمت گردشگران است تا بهترین تجربه را برای آنان رقم بزند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها