|

ماشین ظرفشویی صنعتی چیست ؟

ماشین ظرفشویی یکی از قدیمی ترین دستگاه هایی است که در حوزه تجهیزات آشپزخانه های صنعتی به بازار عرضه شده است.

ماشین ظرفشویی صنعتی چیست ؟

ماشین ظرفشویی یکی از قدیمی ترین دستگاه هایی است که در حوزه تجهیزات آشپزخانه های صنعتی به بازار عرضه شده است. سالها پیش خانم ثروتمندی به نام ژوزفین کوچران دستگاهی را اختراع کرد که به واسطه آن بتواند در منزل ظرف ها را با سرعت بیشتری شستشو بکند ایشان زنی ثروتمند بود که میهمانی های زیادی برگزار میکرد و همین مهمانی سبب می‌شد که برای تمیز کردن ظروف مشقت بسیار زیادی بکشند . ایشان فکر کردند و دستگاهی را اختراع کردند که به واسطه آن ظرف ها را بتواند به صورت مکانیزه شستشو بکند . مدت زمانی گذشت تا این دستگاه با ساختاری جدید در بازار عرضه شد و در نمایشگاه شیکاگو ماشین ظرفشویی به نمایش درآمد ، جالب اینجاست که در این نمایشگاه بیش تر از مردم این کافه ها و رستوران ها بودند که اشتیاق به خرید ماشین ظرفشویی داشتند و بعد از گذشت مدت زمانی شرکت های بزرگ تصمیم به تولید این ماشین ظرفشویی نمودند ، شرکت های بزرگی همچون شرکت هوبارت ، شرکت وینترهالتر ، الکترولوکس ، زانوسی و دیگر کمپانی های بزرگ تصمیم به تولید این ظرفشویی صنعتی نمودند . امروز می‌بینیم که ماشین ظرفشویی صنعتی با ساختاری بسیار مدرن عالی و فوق العاده تولید میشود و به بازار عرضه می گردد . انواع ماشین ظرفشویی صنعتی در ایران سال هاست توسط شرکت البرز تجهیز تولید می گردد و به بازار عرضه می شود ، ماشین های ظرفشویی صنعتی البرز یکی از با کیفیت ترین و بهترین ماشین های ظرفشویی که به بازار عرضه شده و امروزه تحریم‌ها باعث شده که این شرکت این ماشین ظرفشویی صنعتی فوق العاده را در انواع مدل ها تولید کند و به بازار عرضه کند .

انواع مدل های ماشین ظرفشویی صنعتی

  1. ماشین ظرفشویی صنعتی زیر کانتری 540 بشقاب
  2. ماشین ظرفشویی صنعتی هودتایپ 1200 بشقاب
  3. ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی

ظرفشویی صنعتی در سه مدل کلی تولید می شود ماشین ظرفشویی صنعتی زیر کانتری یا 540 بشقاب ، ظرفشویی صنعتی هودتایپ یا ۱۲00 بشقاب ، ظرفشویی صنعتی ریلی یا ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰ بشقاب . روی‌هم‌رفته ماشین ظرفشویی با این سه مدل که تولید می شود برای هر کافه رستوران و آشپزخانه های صنعتی می تواند مناسب باشد ، مشتریان گرامی متناسب با نیاز خود ماشین ظرفشویی را انتخاب کرده و خریداری می کنند و از آن استفاده می کنند .

ماشین ظرفشویی صنعتی زیر کانتری 540 بشقاب

چیزی که سبب اختلاف مدلهای ماشین ظرفشویی صنعتی شده ، زمان شستشو و اندازه دستگاه ها می باشد ماشین ظرفشویی صنعتی ۵۴۰ بشقاب هر سبد را در ۳ دقیقه شستشو می کند و اندازه ی دستگاه اندازه ماشین های ظرفشویی خانگی می باشد البته بدنه این ماشین ظرفشویی صنعتی از جنس استیل بوده و ماشین ظرفشویی ۵۴۰ بشقاب حجم کوچکتری دارد از این دستگاه ظرفشویی زیر کانتری بیشتر در کافه و رستوران های کوچک استفاده می کنند که ظرف زیادی کثیف نمیشود و معطلی برای شستشوی ظروف مهم نمی باشد ، روی هم رفته ماشین ظرفشویی ۵۴۰ بشقاب هم ساختاری بسیار عالی و فوق العاده برای شستشوی ظروف دارد و از هر سه مدل سبد ماشین ظرفشویی می توانید در این دستگاه استفاده بکنید .

ماشین ظرفشویی صنعتی هودتایپ 1200 بشقاب

2222222222

ظرفشویی 1200 بشقاب ایستاده یکی دیگر از مدل های ماشین های ظرفشویی صنعتی است که همانطور که از اسم آن پیداست ۱۲۰۰ بشقاب در ساعت شستشو می کند و این آمار حیرت انگیز است که یک ماشین ظرفشویی ایستاده می‌تواند به شما ارائه بدهد . این ظرفشویی هر سبد را در یک دقیقه شستشو می کند و میزان مصرف آب برای شستشوی هر سبد برای این دستگاه تنها سه و نیم لیتر می باشد این دستگاه ظرفشویی صنعتی با برق سه فاز کار میکند و کیفیت شستشوی بسیار عالی و فوق العاده ای دارد و شما انواع ظروف را می توانید با این ماشین ظرفشویی صنعتی شستشو بکنید .

ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی

33333

ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی در دو مدل تولید می شود یک مدل از ماشین های ظرفشویی ریلی هستند که سبد خور هستند و مدل دیگر ظرفشویی هست که اصطلاحاً به آن کانوایر دار و یا نوار نقاله دار می گویند ماشین های ظرفشویی صنعتی ریلی سبد خورد که از نام آن پیداست که برای شستشوی ظروف در این دستگاه باید از سبد ظرفشویی استفاده بکنید ، شما میتوانید هم از سبد بشقاب و یا سبد قاشق چنگال و یا سبد کاسه لیوان برای شستشوی ظروف در ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی استفاده بکنید ، اما در مدل کانوایر دار فقط کافیست که شما ظروف را بر روی نوار نقاله قرار داده به صورت مستمر ظرف ها داخل دستگاه میشود و شستشو می شود و قسمت انتهای دستگاه خارج میشود ، مسئله‌ای که هست ماشین های ظرفشویی ریلی هر سبد را در ۴۰ ثانیه شستشو می کنند و اما در مدل کانوایر دار مقدار بیشتری ظروف را شستشو می کند ، در هر ساعت ۳۰۰۰ بشقاب را شستشو می کند . یک دستگاه بسیار عالی فوق‌العاده و قدرتمند که شما می توانید در رستوران های بزرگ و همینطور در کیترینگ های عظیم و هتل ها و بیمارستان ها از این ظرفشویی صنعتی استفاده بکنید مصرف آب ماشین ظرفشویی صنعتی ریلی برای شستشوی هر سبد ۴ لیتر می باشد و همینطور دستگاه ظرفشویی صنعتی با برق سه فاز کار می‌کند .

لوازم جانبی ماشین ظرفشویی صنعتی

  1. سبد ماشین ظرفشویی صنعتی
  2. میز ورود و خروج ماشین ظرفشویی صنعتی
  3. مایع و پودر شستشوی ظرفشویی صنعتی
  4. شیر شاور صنعتی ظرفشویی

سبد ماشین ظرفشویی صنعتی

سبد های ماشین های ظرفشویی صنعتی چهار مدل هستند . سبد مخصوص دیس ، سبد مخصوص بشقاب ، سبد مخصوص کاسه و لیوان و همینطور سبد های مخصوص قاشق و چنگال . شما برای استفاده از ماشین ظرفشویی صنعتی حتماً باید سبد ظرفشویی صنعتی را در اختیار داشته باشید مگر اینکه از ماشین ظرفشویی کانوایر دار استفاده کنید و زمانی که شما از ماشین ظرفشویی کانوایر دار استفاده می کنید برای شستشوی قاشق و چنگال و لیوان باید از سبد استفاده کنید پس در نتیجه سبد ظرفشویی صنعتی از الزامات اولیه و ضروری استفاده از ماشین ظرفشویی صنعتی به حساب می آید این سبد ها در ابعاد ۵۰ در ۵۰ و ارتفاع ۱۱ سانت در این چهار مدل تولید می شود و مشتریان گرامی باید متناسب با نیاز خود آنچه را که به مشاوران توضیح می دهند ، فروش سبد ظرفشویی صنعتی مشخص می کند که چه تعداد سبد باید خریداری بکنم و این را در نظر داشته باشید که آمار را به صورت دقیق با آنها اعلام کنید که متناسب با نیازتان سبد ظرفشویی را خریداری کرده و از آن استفاده بکنید .

میز ورود و خروج ماشین ظرفشویی صنعتی

میز ورود و خروج ماشین ظرفشویی از دیگر الزامات و ضروریات خرید ظرفشویی صنعتی است . البته مدل ایستاده 1200 قاب و ریلی سبد خور نیاز به میز ورود و خروج دارد و در مدل زیر کانتری و مدل کانوایر دار شما نیاز به میز ورود و خروج نداریم میز ورود میزی است که شما سبد ظروف کثیف را بر روی آن قرار داده مقداری آب بر روی ظروف می پاشید و بعد از آن ظروف را داخل دستگاه قرار می دهید و بعد از آن که شسته شد ، سبد ظروف شسته شده را بر روی میز خروج قرار داده و ظروف را بر روی ترولی چیدمان می‌کنید و این میز ورود و خروج در قسمت پایین آن طبقاتی دارد تا شما سبد ها را به صورت کاملا منظم می توانید در آن بچینید و یک ساختار منظم و عالی را به خط شستشوی خود بدهید .

شیر شاور صنعتی

شیر شاور صنعتی یا شیر آب رستورانی از دیگر الزامات ضروری استفاده از ماشین ظرفشویی صنعتی می باشد . شما بر روی میز ورود خود که سینک کوچکی دارد باید حتماً شیر شاور نصب کنید البته خیلی از میزهای ورود هستند که سینک ندارند و به صورت یک میز کاملاً صاف از آن استفاده می‌شود اما اگر میز ورود شما به صورت سینک باشد حتماً باید از شیر شاور صنعتی برای آن استفاده بکنید و شیر شاور صنعتی سرعت عمل شما را بالا می‌برد و به شما کمک می‌کند که قبل از اینکه ظروف را در داخل ظرفشویی صنعتی قرار دهید آب را با فشار بر روی ظروف کثیف بگیرید تا تکه های بزرگ غذا از آن جدا شود تا شستن بسیار عالی و بهتری را بتوانید از ظرفشویی خود دریافت کنید .

مایع و پودر شستشوی ظرفشویی صنعتی

سوالی که به وجود می‌آید این است که ماشین ظرفشویی صنعتی با چه پودری و مایعی باید شستشو بکند ؟ شما برای استفاده از ماشین ظرفشویی صنعتی برای اینکه شستشوی بهتری را بتوانید دریافت کنید حتما باید از مایع ظرفشویی صنعتی استفاده بکنید مایع و پودری که استفاده می‌کنید باید کیفیت لازم برای شستشو را داشته باشد بهترین پیشنهاد ما مایع ظرفشویی البرز می باشد که این مایع ظرفشویی سه منظوره بوده و توانایی شستن عالی دارد و جلا دهنده ظروف است و همینطور مایع رسوب زدایی که داخل این مایع است دستگاه شما را رسوب زدایی میکند و شما فقط کافیست مقدار ۲۰۰ سی سی از این مایع داخل مخزن ظرفشویی خود بریزید  تا ۱۰ عدد سبد را با کیفیت بسیار عالی بتوانید شستشو بکنید ، دستگاه ماشین ظرفشویی صنعتی حتماً باید با یک مایع و پودر ظرفشویی صنعتی عالی کار بکند و مایع ظرفشویی سه منظوره البرز می تواند این ساختار را برای شما ایجاد کند تا یک شستشوی عالی و فوق العاده ای را بتوانید دریافت کنید .

بهترین توصیه برای خرید ماشین ظرفشویی صنعتی

تمام ساختار ماشین ظرفشویی صنعتی که برای شما عزیزان توضیح داده شد شما با در نظر گرفتن تمامی این موضوعات و مسائل می توانید ماشین ظرفشویی صنعتی مورد نیاز خود را خریداری کرده و از آن استفاده کنید اما مسئله‌ای که هست در خرید ماشین ظرفشویی صنعتی حتما این نکته را در نظر بگیرید که اول از شرکت معتبری خریداری بکنیم و دوم حتماً با مشاوران حرفه ای ارتباط برقرار کنید که بتواند مشاوره فوق العاده ای به شما بدهد . زمانی که شما برای خرید ظرفشویی صنعتی مشاوره خوبی دریافت کنید قطعا انتخاب بهتری نیز خواهید داشت گاهی اوقات مجموعه غذایی شما مجموعه بزرگی است اما به صورت اشتباه شما ظرفشویی کوچکی خریداری میکنید که نیاز شما را برطرف نمی کند و یا بالعکس مجموعه غذای شما مجموعه کوچکی است که نباید ظرفشویی بزرگ خریداری بکنید و متحمل هزینه زیادی بشوید ، بر روی هم رفته شما باید با یک مشاور عالی و فوق العاده ارتباط برقرار کنید که شما را راهنمایی کند تا بتوانید خرید عالی و فوق العاده ای را تجربه کنید .

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها