|

قیمت مناسب ترین ماشین ظرفشویی های اسنوا در بازار

ماشین ظرفشویی از آن دست اقلام آشپزخانه است که تا حدودی هزینه های مصرف آب و مواد شوینده را کاهش داده است. از طرفی، با توجه به مشغله های روزمره در خانه و بیرون از خانه استفاده از ماشین ظرفشویی دهدغه بسیاری از خانه داران را برطرف کرده است. ماشین ظرفشویی‌های اسنوا از نظر قیمت و ویژگی از جمله بهترین کالاهای ایرانی موجود در بخش لوازم خانگی به شمار می‌روند. در ادامه با بهترین مدل‌های ظرفشویی اسنوا آشنا می‌شوید.

قیمت مناسب ترین ماشین ظرفشویی های اسنوا در بازار

ماشین ظرفشویی از آن دست اقلام آشپزخانه است که تا حدودی هزینه های مصرف آب و مواد شوینده را کاهش داده است. از طرفی، با توجه به مشغله های روزمره در خانه و بیرون از خانه استفاده از ماشین ظرفشویی دهدغه بسیاری از خانه داران را برطرف کرده است.

ماشین ظرفشویی‌های اسنوا از نظر قیمت و ویژگی از جمله بهترین کالاهای ایرانی موجود در بخش لوازم خانگی به شمار می‌روند. در ادامه با بهترین مدل‌های ظرفشویی اسنوا آشنا می‌شوید.

1.بررسی و مقایسه ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-226W

ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-226W از طرفداران بسیاری برخوردار بوده و دارای وزن ۵۲.۴ کیلوگرم، ارتفاع ۸۵ سانتی‌متر، پهنا ۶۰ سانتی‌متر و عمق ۶۰ سانتی‌متر است.

مدل SWD-226W دارای ویژگی‌هایی همچون ویژگی شستشو با قرص چند منظوره، آپشن شستشوی میوه و سبزیجات، قفل کودک، سیستم عیب‌یابی هوشمند، قابلیت شستشو با نصف ظرفیت، شستشوی ظروف حساس، پیش آبکشی، میزان صدا ۴۹ دسی‌بل، دارای جاپودری کتابی و سنسور تشخیص میزان کثیفی است.

این ماشین ظرفشویی ظرفیتی به اندازه ۸ کیلوگرم دارد و با توجه قیمتی که در بازار گزارش شده از قیمت ۱۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برخوردار است.

2

2.مقایسه و بررسی ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-126 و ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SDW-226

هر دو از ویژگی‌های بارزی شامل قفل کودک، سبد برای نگهداری قاشق و چنگال، شستشو پرقدرت، گرید خشک کن و شستشو A، رده انرژی A++، عیب‌یابی هوشمند، شستشوی خودکار، ظرفیت ۱۲ نفر، شستشوی ظروف حساس و صفحه نمایش LED استفاده می‌کنند.

 مدل  SDW-226از وزن ۵۲ گرم و مدل SWD-126 از وزن ۷۰ کیلوگرم برخوردار است؛ ولی از نظر ابعاد کامل شبیه به هم هستند.

با توجه به آمار قیمتی که از بازار به دست آورده‌ایم ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SDW-226 قیمتی به ارزش ۱۵ میلیون و ۷۹۰ هزار تومان دارد؛ در صورتی که قیمت ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-126 بسیار ارزان‌تر است و این قیمت حدود ۱۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است.

3

3.مقایسه و بررسی ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-146W و ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-226T

ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-226T به صورت ۱۲ نفره بوده و از آپشن‌های بی‌نظیری برخوردار است که از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به شستشوی اقتصادی، عیب‌یابی هوشمند، شستشو با قرص چند منظوره، سبدهای داخلی تاشو، شستشوی با تاخیر و شستشوی ظروف حساس اشاره کرد.

ماشین ظرفشویی اسنوا مدل SWD-146W نیز این آپشن‌ها را در خود جای داده ولی با این تفاوت که ظرفیتی بیشتری دارد و برای ۱۴ نفر مناسب است.

دیگر تفاوت‌های این دو در میزان مصرف آب در هر شستشو گزارش شده که مدل SWD-146W مصرف آب کمتری دارد. همچنین مصرف انرژی در مدل SWD-226T بسیار بهتر است و از رده A++ بهره می‌برد.

ماشین ظرفشویی SWD-146W با توجه به ظرفیت بیشتری که نسبت به مدل مقایسه‌ای دارد از قیمت بیشتری برخوردار است و به قیمت ۲۱ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان در بازار ارائه می‌شود. مدل SWD-226T نیز از قیمت ثابتی برخوردار نیست ولی در حاضر ۱۹ میلیون تومان گزارش شده است.

1182084_917

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها