|

برای مواردکلاهبرداری وکیل می شناسید؟

وکیل کلاهبرداری را می توان یکی از انواع وکلای بسیار پر کاربرد در ایران دانست.

برای مواردکلاهبرداری  وکیل می شناسید؟

وکیل کلاهبرداری را می توان یکی از انواع وکلای بسیار پر کاربرد در ایران دانست. عمدتا علت این مسئله این است که کلاهبرداری یکی از انواع جرایمی محسوب می شود که بسیار گسترده و متنوع است. در واقع در هر زمینه ای و در هر نوع رابطه اجتماعی می توان نمونه های متنوعی از کلاهبرداری را پیدا کرد. بنابراین کاملا طبیعی است که وکیل برای کلاهبرداری یک وکیل پرکار در قانون محسوب شود.

اما بیایید کمی بیشتر با کارکرد وکیل کلاهبرداری آشنا شویم. در واقع می خواهیم بدانیم این وکیل در چه حوزه هایی می تواند به ما کمک کند و ما از کجا می توانیم بهترین وکیل برای کلاهبرداری را پیدا کنیم؟ برای پاسخ به این سوال بهتر است تعریف مختصری از کلاهبرداری داشته باشیم.

به طور کلی می توانیم اینگونه بگوییم که عملا کلاهبرداری به هر عمل متقلبانه گفته می شود که باعث می شود فرد مقابل فریب بخورد. بگذارید کمی ساده تر توضیح دهیم. انسان ها بر اساس نیاز های متنوع خودشان دست به برقراری انواع روابط می زنند. به طور مثال شما نیاز به یک خوراکی دارید، با برقراری ارتباط موثر با سوپرمارکت محله خودتان می توانید این نیاز خودتان را برطرف کنید. احساس می کنید که می خواهید خانواده مستقل خودتان را داشته باشید. بنابراین با فردی مناسب وارد رابطه ازدواج می شوید. بنابراین عملا این هدف است که نوع رابطه را مشخص می کند و بر اساس این رابطه است که نیاز پاسخ داده می شود.

بنابراین دو عنصر هدف و پاسخ به نیاز مهمترین پایه های یک رابطه را ایجاد می کنند. حال فردی بر اساس هدف شما سعی می کند رابطه ای با شما برقرار کند. این فرد اینگونه نشان می دهد که می خواهد و می تواند هدف و نیاز شما را پاسخ دهد. اما این کار را نمی کند. بنابراین شما وارد رابطه ای شده اید که نیازتان پاسخ داده نمی شود. بنابراین این رابطه بی فایده و محسوب می شود. در واقع کلاهبردار کسی است که هدف خودش را به شکل ظاهری برابر با هدف شما قرار می دهد و برای این کار از روشه ای متقلبانه مختلفی استفاده می کند. پس عملا شناسایی کلاهبرداری کاری سخت و اثبات در دادگاه ها می تواند بسیار سخت تر باشد، اینجاست که کارکرد وکیل برای کلاهبرداری می توان  د اهمیت پیدا کند.

2222

وکیل برای کلاهبرداری چه کاری برای ما می کند؟

همانطور که گفتیم کلاهبردار کسی است که هدف خودش را به شکل ظاهری با هدف شما برابر قرار می دهد. بنابراین این فرد خودش را با پوششی مناسب به شما نزدیک می کند. روز به روز این پوشش ها تغییر می کند. در واقع این پوشش و روش های متقلبانه امروز به اندازه ای پیشرفت کرده است که حتی اثبات آن برای قانون کار سختی شده است.

در واقع کلاهبرداران امروز به اندازه ای حرفه ای شده اند که بر قوانین مختلف نیز مسلط هستند و به خوبی می توانند از باگ های قانونی استفاده کرده و فرار کنند. اینجاست که اهمیت کاری وکیل کلاهبرداری خودش را نشان می دهد. یک وکیل کلاهبرداری خوب و مجرب می تواند مانع از این شود که کلاهبردار از این باگ های قانونی استفاده کند. در واقع انتظاری که ما از وکیل برای کلاهبرداری داریم این است که بتواند بر اساس قانون پوشش های متظاهرانه و متقلبانه کلاهبرداران را در برابر قانون بردارد و مانع از این شود که قانون فریب بخورد. این مهمترین کارکردی است که می توانیم برای این وکیل در نظر داشته باشیم. اما آیا چنین وکیلی در ایران وجود دارد؟ اگر همین الان تلفن را بردارید و با کارشناسان گروه وکلای پارسا تماس بگیرید می توانید با بهترین و مجرب ترین وکیل برای کلاهبرداری ارتباط بگیرید. این دسته از وکلا تجربه خوبی دارند و می دانند که چگونه باید با انواع کلاهبرداری ها در دادگاه برخورد کرد. کافی است یک بار اعتماد کنید. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها