|

پیش بینی قیمت اتریوم در بازار؛ حفظ سطح اولیه مقاومتی

اتریوم باز هم در کانال نزولی قرار گرفته و به سمت مرزهای پایین قیمتی حرکت کرده است.

پیش بینی قیمت اتریوم در بازار؛ حفظ سطح اولیه مقاومتی

اتریوم باز هم در کانال نزولی قرار گرفته و به سمت مرزهای پایین قیمتی حرکت کرده است. با توجه به کاهش قیمت اتریوم، افرادی که خرید این ارز دیجیتال را یک هفته گذشته انجام دادند، اکنون 2.85 درصد در ضرر کرده‌اند.

براساس تحلیل فیبوناچی، اتریوم همچنان سطح اولیه حمایتی هزار و 275 دلاری را حفظ کرده، در صورتی که قیمت آن از این محدوده پایین برود، وارد فاز هزار و 260 دلاری خواهد شد. براساس آخرین نظرات کارشناسان حوزه رمزارزها، قیمت اتریوم طی چند روز گذشته وارد کانال نزولی شده است. قیمت اتریوم در کوتاه مدت بین مرز هزار و 250 تا هزار و 410 دلاری گرفتار شده که این مسئله افزایش تقاضا برای خرید در سطح‌های پایین‌تر قیمتی و رشد فشار فروش در نزدیکی سطح مقاومتی را بیان می‌کند.

معمولا رفتار قیمتی اتریوم در محدوده‌های مذکور بی‌ثبات است و نمی‌توان دقیقا آن را پیش بینی کرد. در صورتی که نرخ اتریوم بالای مرز هزار و 410 دلار برسد، بیانگر کنترل بازار ارزهای دیجیتال به دست گاوها است. اما اگر نرخ اتریوم در ادامه روز جاری به پایین مرز هزار و 250 دلار سقوط کند، خرس‌ها با تمام توان نرخ این ارز دیجیتال معروف را به پایین خط حمایتی خواهند کشاند. در صورتی که خرس‌های بازار در کاهش نرخ اتریوم موفق عمل کنند، احتمال سقوط قیمتی این رمزارز تا مرز هزار دلاری وجود دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها