|

معرفی 10 شاسی بلند ارزان قیمت دنیا در سال 2022

سلیقه خریداران خودرو در سال های اخیر با توجه به طراحی های نوین به سمت خودروهای شاسی بلند میل کرده است.

معرفی 10 شاسی بلند ارزان قیمت دنیا در سال 2022

سلیقه خریداران خودرو در سال های اخیر با توجه به طراحی های نوین به سمت خودروهای شاسی بلند میل کرده است. تب خرید شاسی بلند هر روز داغ تر می شود و خودروسازان مناسب با انواع سلیقه و بودجه خودرو تولید می کنند.

خودروسازان معروف نیز با ارایه مدل های ارزان قیمت سعی در تصاحب بازار دارند. در فهرست ارزان‌ترین شاسی بلندهای سال 2022 نام‌های شناخته شده‌ای مشاهده می‌شود که در ادامه به معرفی 10 مدل می پردازیم.

هیوندا کونا اس.ای

هیوندا با سبک و طراحی نوین، خودروی جذابی را معرفی کرد که فضای راحت‌تر و عملکرد بهتری را ارائه می دهد. در خودرو هیوندا کونا اس.ای گیربکس استاندارد 2022 SL جایگزین گیربکس شش سرعته اتوماتیک شده که باعث بهبود عملکرد خودرو می‌شود. این خودرو دارای چهار سیلندر، صفحه نمایش خودکار، مصرف سوخت 13.6 لیتر در هر کیلومتر و ترمز اضطراری است. سیستم صفحه نمایش 8 اینچی به دستیار راننده کمک می‌کند که در موارد ضروری خودرو را کنترل کند.

شورولت ترکس ال.اس

شورولت ترکس یکی از دو نوع خودروی شاسی بلندی است که توسط شرکت شورولت معرفی شد. این خودرو نسبت به دیگر محصول‌های شرکت شورولت دارای فضای باربری کمتری است. این خودرو دارای چهار سیلندراست. مصرف سوخت 11.47 لیتر بر کیلومتر است و مجهز به شارژر توربو است. موتور آن با گیربکس معمولی عمل کرده و دارای ترمز اضطراری است.

میتسوبیشی اوت‌لندر اسپورت اس

طراحی ابتدایی و اولیه این خودرو به سال 2021 بازمی‌گردد. میتسوبیشی یکی از مفید‌ترین و به‌ صرفه‌ترین خودرو‌های شاسی بلند بود. از جالب‌ترین ویژگی‌های این خودرو می‌توان به ترمز اضطراری با تشخیص خودکار عابر پیاده، سیستم اتومات قوی، مصرف سوخت 11.47 لیتر بر کیلومترو سیستم هشدار خطوط اشاره کرد.

میتسوبیشی اوت‌لندر اسپورت اس

شورولت تریل‌بلیزر ال.اس

یکی دیگر از خودروهای فرعی شرکت شورولت، تریل‌بلیزر است. این محصول در سال 2021 معرفی و با قیمت حدودا 200 دلار بیشتر از شورولت ترکس روانه بازار شد. موتور این خودرو دارای سه سیلندر 1.2 لیتری است. مصرف سوخت این خودروی 137 اسب بخاری 12.75 کیلومتر بر لیتر است. این خودرو همچنین قابلیت اتصال به تلفن هوشمند و ترمز اضطراری را نیز دارد.

هوندا اچ.آر- وی ال.ایکس

یکی از متفاوت‌ترین مدل‌های هیوندا را می‌توان اچ.آر- وی ال.ایکس نام برد. این خودرو دارای فضای راحتی بسیار مناسب است و قسمت پشتی آن دارای فضای بسیار مناسبی است. این خودرو با چهار سیلندر1.8 لیتری کار می‌کند. مصرف سوخت این خودرو حدودا 12.75 لیتر بر کیلومتر است.

هوندا اچ.آر- وی ال.ایکس

تویوتا کرولا کراس ال

یکی از عجیب‌ترین و شاید جالب‌ترین خودروهای معرفی شده تویط شرکت تویوتا، کرولا کراس بود. این خودرو با نام متفاوتی که دارد توانست طرفداران زیادی در بین ماشین بازان پیدا کند. این خودرو دارای موتور 169 اسب بخاری است. حجم موتور این خودرو 2.0 لیتری و مجهز به چهار سیلندر است. مصرف سوخت آن 13.6 لیتر بر کیلومتر است و  همچنین دارای سیستم هشدار برخورد با عابر می‌باشد.

کیا سلتوس ال.ایکس

این خودرو یکی از استاندارد‌ترین محصول‌های تولید شده در سال 2022 است. کیا سلتوس با موتور چهار سیلندر 146 اسب بخار ارائه شده و شامل رینگ‌های آلیاژی 17 اینچی می‌باشد. همچنین دارای رمز اضطراری اتومات، میزان سوخت 12.32 لیتر بر کیلومترو سیستم هشداردهنده نقطه کور است که در خودروهای قبلی به صورت اختیاری ارائه می‌شد.

وولکس واگن تائوس اس

ویژگی‌های این خودرو تا حد زیادی به کرولا کراس شباهت دارد. این خودرو از یک موتور توربوشارژ 1.5 لیتری چهار سیلندر با 158 اسب بخار تشکیل شده است. سوخت این خودرو 13.18 لیتر بر کیلومترو فاقد ویژگی‌هایی مثل ترمز اضطراری است.

وولکس واگن تائوس اس

جیپ رنگید اسپورت

ویژگی‌های متنوع این خودرو باعث شد تا آن را یکی از جذاب‌ترین خودرو‌های سال بنامند. این خودرو دارای سوخت مصرفی 11.47 لیتر بر کیلومتر و یک سیلندر 1.3 لیتری با شارژر توربو است که به صورت اتوماتیک بر نقاط کور نظارت دارد. همچنین صفحه نمایش لمسی 8.4 اینچی دارد که به نسبت ورژن‌های قبلی پیشرفت داشته است.

سوبارو کراس‌ترک

یکی از مهم‌ترین قابلیت‌های که این خودرو دارد این است که تمام بخش‌های مختلف آن کاملا استاندارد است. همچنین این خودرو علاوه بر چهار سیلندر پایه خود، دارای یک سیستم بینایی و هشدار است که به دید راننده کمک می‌کند. سوخت این خودرو در حدود 12.75 کیلومتر بر لیتر است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها