|

شاسی‌بلندهای ارزان‌قیمت در سال 2022

تغییر در نوع سلیقه مردم در انتخاب خودرو و طراحی هوشمندانه خودروهای شاسی‌بلند، باعث افزایش فروش این خودروها شده است.

شاسی‌بلندهای ارزان‌قیمت در سال 2022

تغییر در نوع سلیقه مردم در انتخاب خودرو و طراحی هوشمندانه خودروهای شاسی‌بلند، باعث افزایش فروش این خودروها شده است. خودروسازان هرساله با به‌روزرسانی جدید، این خودروها را امکانات تازه و قیمت‌هایی مناسب‌تر روانه بازار می‌کنند. ماشین‌های شاسی بلند همیشه به دلیل اسم و رسم بسیار خوبی که دارند باارزش بوده‌اند و شاید کمی عجیب به نظر برسد که کسی بتواند این خودروها را ارزان بخرد!

در فهرست ارزان‌ترین شاسی بلندهای سال 2022 نام‌های شناخته شده‌ای مشاهده می‌شود. در ادامه به معرفی بهترین نمونه‌های موجود در بازارهای جهانی می‌پردازیم.   

1

هیوندا کونا اس.ای

هیوندا با سبک و طراحی نوین، خودروی جذابی را معرفی کرد که فضای راحت‌تر و عملکرد بهتری را ارائه می دهد. در خودرو هیوندا کونا اس.ای گیربکس استاندارد 2022 SL جایگزین گیربکس شش سرعته اتوماتیک شده که باعث بهبود عملکرد خودرو می‌شود. این خودرو دارای چهار سیلندر، صفحه نمایش خودکار، مصرف سوخت 13.6 کیلومتر در هر لیتر و ترمز اضطراری است. سیستم صفحه نمایش 8 اینچی به دستیار راننده کمک می‌کند که در موارد ضروری خودرو را کنترل کند.

2

شورولت ترکس ال.اس

شورولت ترکس یکی از دو نوع خودروی شاسی بلندی است که توسط شرکت شورولت معرفی شد. این خودرو نسبت به دیگر محصول‌های شرکت شورولت دارای فضای باربری کمتری است. این خودرو دارای چهار سیلندراست. مصرف سوخت 11.47 لیتر بر کلیومتر است و مجهز به شارژر توربو است. موتور آن با گیربکس معمولی عمل کرده و دارای ترمز اضطراری است.

3

میتسوبیشی اوت‌لندر اسپورت اس

طراحی ابتدایی و اولیه این خودرو به سال 2021 بازمی‌گردد. میتسوبیشی یکی از مفید‌ترین و به‌‌صرفه‌ترین خودرو‌های شاسی بلند است. از جالب‌ترین ویژگی‌های این خودرو می‌توان به ترمز اضطراری با تشخیص خودکار عابر پیاده، سیستم اتومات قوی، مصرف سوخت 11.47 لیتر بر کلیومتر و سیستم هشدار خطوط اشاره کرد.

4

شورولت تریل‌بلیزر ال.اس

یکی دیگر از خودروهای فرعی شرکت شورولت، تریل‌بلیزر است. این محصول در سال 2021 معرفی و با قیمت حدودا 200 دلار بیشتر از شورولت ترکس روانه بازار شد. موتور این خودرو دارای سه سیلندر 1.2 لیتری است. مصرف سوخت این خودروی 137 اسب بخاری 12.75 لیتر بر کلیومتر است. این خودرو همچنین قابلیت اتصال به تلفن هوشمند و ترمز اضطراری را نیز دارد.

5

هوندا اچ.آر- وی ال.ایکس

یکی از متفاوت‌ترین مدل‌های هیوندا، خودروی اچ.آر- وی ال.ایکس است. این خودرو دارای فضای نشیمن بسیار راحت و فضای پشتی مناسبی است. این خودرو با چهار سیلندر 1.8 لیتری کار می‌کند. مصرف سوخت این خودرو حدودا 12.75 لیتر بر کلیومتر است.

6

تویوتا کرولا کراس ال

یکی از عجیب‌ترین و شاید جالب‌ترین خودروهای معرفی شده توسط شرکت تویوتا، کرولا کراس بود. این محصول با نام متفاوتی که دارد توانست طرفداران زیادی در بین ماشین بازان پیدا کند. این خودرو دارای موتور 169 اسب بخاری است. حجم موتور این خودرو 2.0 لیتری و مجهز به چهار سیلندر است. مصرف سوخت آن 13.6 لیتر بر کلیومتر است. سیستم هشدار برخورد با عابر یکی دیگر از مزیت‌های این محصول ژاپنی است.

7

کیا سلتوس ال.ایکس

یکی از استاندارد‌ترین خودروهای تولید شده در سال 2022 کیا سلتوس ال.ایکس است. این خودرو با موتور چهارسیلندر 146 اسب بخار ارائه شده و شامل رینگ‌های آلیاژی 17 اینچی است. همچنین دارای رمز اضطراری اتومات، میزان سوخت 12.32 لیتر بر کلیومتر و سیستم هشداردهنده نقطه کور است که در سایر خودروها به صورت اختیاری ارائه شده‌اند.

8

وولکس واگن تائوس اس

ویژگی‌های وولکس واگن تائوس اس تا حد زیادی به کرولا کراس شباهت دارد. این خودرو از یک موتور توربوشارژ 1.5 لیتری چهار سیلندر با 158 اسب بخار تشکیل شده است. مصرف سوخت این خودرو 13.18 لیتر بر کلیومتر است. نسخه‌های پایه این محصول فاقد ویژگی‌هایی مثل ترمز اضطراری هستند.

9

جیپ رنگید اسپورت

این محصول خوش‌قیافۀ آمریکایی که در کارخانه فیات ایتالیا تولید می‌شود، با چراغ‌های گرد و شیارهای عمودی جلوپنجره به یک شاسی‌بلند فانتزی تبدیل شده است. این خودرو دارای مصرف سوخت 11.47 لیتر بر کلیومتر و حجم موتور 1.3 لیتری و گیربکس 9 سرعته است. همچنین صفحه نمایش لمسی 8.4 اینچی دارد که به نسبت ورژن‌های قبلی پیشرفت داشته است. استارت دکمه‌ای، ترمز اضطراری خودکار، نظارت بر نقاط کور و هشدار خروج از خط از جمله امکاناتی است که این خودرو را جذابتر کرده است.

10

سوبارو کراس‌ترک

سوبارو کراس‌ترک با موتور چهار سیلندر و گیربکس شش‌سرعته، آخرین خودروی این فهرست است. امکاناتی مانند یک سیستم بینایی و هشدار، ترمز اضطراری خودکار و کروز کنترل تطبیقی و مصرف سوخت پایین بر جذابیت این خودرو افزوده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها