|

10 دلیل محکم برای راه اندازی اپلیکیشن برای کسب و کار

این روزهای بسیاری از کسب و کارهای سنتی مانند سوپرمارکت ها نیز به سمت فروش آنلاین رفته اند؛ سایت دارند، از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند و یا یک اپلیکیشن خوب و کاربردی راه انداخته اند.

10 دلیل محکم برای راه اندازی اپلیکیشن برای کسب و کار

این روزهای بسیاری از کسب و کارهای سنتی مانند سوپرمارکت ها نیز به سمت فروش آنلاین رفته اند؛ سایت دارند، از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند و یا یک اپلیکیشن خوب و کاربردی راه انداخته اند. اپلیکیشن برای کسب و کارهای کوچک به یک موضوع حیاتی تبدیل شده و حتی بسیاری از کسب و کارها را به چالش کشیده و دچار رقابت کرده است.

اپلیکیشن‌های موبایلی ابزاری ضروری برای بازاریابی مشاغل، حتی مشاغل کوچک هستند که می‌توانند تعامل با مشتریان را ساده و سریع‌تر کنند. اگر مطمئن نیستید چرا به یک اپلیکیشن نیاز دارید، در اینجا 10 دلیل برای استفاده از اپلیکیشن‌های موبایلی را به شما معرفی می کنیم.

1.اپلیکیشن موبایلی تبلیغ محصولات و خدمات را ساده‌تر می‌کند

کسب وکارهایی که اپلیکیشن دارند نسبت به آنهایی که ندارند، متمایز هستند. با به روز رسانی‌های مرتب و در نظر گرفتن علاقمندی مشتریان، می‌توانید در هزینه‌ها صرفه جویی کرده و به جای تکنیک‌های تبلیغاتی دیگر، محصولات را در اپلیکیشن تبلیغ کنید.

2.ارتباط با مشتریان در بستر اپلیکیشن ساده‌تر است

تعامل واقعی با مشتریان در قالب نظرسنجی‌ها می‌تواند دیدگاه‌های واقعی‌تری درباره بازار و مشتریان‌تان در اختیار شما قرار دهد.

3.مشتریان اجازه ثبت بازخورد را به شکل راحت‌تری دارند

در اپلیکیشن‌های موبایلی مشتریان می‌توانند سوالات، پیشنهادات یا حتی انتقادهای خودشان را خیلی ساده‌تر بیان کنند. برای این که کسب و کار کوچک‌تان خوب پیش برود، باید به مشتری فرصت ثبت بازخورد دهید که برنامه‌های موبایلی این کار را به بهترین نحو می‌کنند.

4.می توانید با ترند خریدهای مشتریان آشنا شوید

از آنجایی که در اپلیکیشن‌ها می‌توانید بازخورد مشتریان را به صورت لحظه‌ای بررسی کنید، می‌توانید بفهمید فروش چه محصولاتی داغ شده تا روی بازاریابی آنها بیشتر تمرکز کنید.

5.با طراحی اپلیکیشن، نرخ بازگشت سرمایه بیشتر می‌شود

این روزها شرکت‌های زیادی هستند که اپلیکیشن‌های موبایلی را با قیمت پایینی طراحی می‌کنند؛ با کمی پرس و جو در رابطه با قیمت برنامه‌های موبایلی متوجه می‌شوید بیشتر از آنچه که هزینه می‌کنید، به شما برمی‌گردد.

0101

6.می توانید پایگاه مشتریان خودتان را گسترش دهید

افراد بیشتری ترجیح می‌دهند با نصب اپلیکیشن، همیشه آن را در دسترس داشته باشند. در نتیجه می‌توانید مخاطبان بیشتری را جذب کرده و پایگاه کاربران بزرگ‌تری بسازید.

7.سرعت فروش را بیشتر می‌کند

با ارائه کوپن‌های تخفیفی مخصوص اپلیکیشن، می‌توانید محصولات را با سرعت بیشتری در یک زمان مشخص به فروش برسانید.

8.تجزیه و تحلیل کسب و کار راحت‌تر می‌شود

جمع آوری سوابق مربوط به اپلیکیشن و میزان تعامل کاربران به علاوه محصولاتی که علاقه بیشتری به آنها داشته‌اند، در اپلیکیشن‌ها کاملا ساده است. با در اختیار داشتن این داده‌ها می‌توانید روی استراتژی‌ها خود دقیق‌تر کار کنید.

9.یک ابزار بازاریابی عالی خواهید داشت

بازاریابی دیجیتالی از طریق وب‌سایت و اپلیکیشن، فروش محصولات را آسان‌تر می‌کند. با ارائه توضیحات و مشخصات محصولات در اپلیکیشن خود، می‌توانید محصولات را ساده‌تر تبلیغ کرده و به فروش برسانید.

10.به کسب و کارتان تصویری حرفه ای و مثبت می‌دهد

یک اپلیکیشن می‌تواند تصویر کسب و کار را جدی‌تر و متمایز از رقبا نشان دهد. اگر می‌خواهید از رقبا پیشی بگیرید، برنامه موبایلی مخصوص به خودتان را در نظر داشته باشید.  

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها