|

صرافی پرفکت مانی؛ چگونه از صرافی پرفکت مانی بخریم؟

صرافی پرفکت مانی؛ چگونه از صرافی پرفکت مانی بخریم؟

اکثر افرادی که تجربه پرداخت‌های بین‌المللی را دارند، به احتمال قوی می‌دانند که پرفکت مانی چیست و چه کاربردی دارد. پرفکت مانی یک سرویس پرداخت مالی بین‌المللی است که در سال ۲۰۰۷ شروع به فعالیت کرد. خوشبختانه برخلاف بسیاری از انواع روش‌های پرداخت آنلاین بین‌المللی، پرفکت مانی برای ایران محدودیتی قائل نشده است و همه افراد به‌راحتی می‌توانند با خرید پرفکت مانی پرداخت‌های ارزی خود را انجام دهند.

 

بااین‌حال برای پرداخت وجه به‌منظور خرید پرفکت مانی به خدمات صرافی پرفکت مانی نیاز دارید. به همین دلیل در ادامه این مطلب قصد داریم با معرفی بهترین صرافی خرید پرفکت مانی، شما را با مراحل خرید آنلاین پرفکت مانی آشنا کنیم. اگر شما هم قصد دارید از یک سرویس امن برای پرداخت سریع در سطح جهانی بهره ببرید، ادامه مطلب را از دست ندهید.

۴ مرحله خرید دلار Perfect Money از صرافی پرفکت مانی

برای خرید دلار Perfect Money از صرافی پرفکت مانی باید ابتدا یک‌سری مراحل را پشت سر بگذارید. بعد از گذراندن این مراحل به‌راحتی می‌توانید برای خرید آنلاین پرفکت مانی و خرید ووچر پرفکت مانی از صرافی اقدام کنید. در بسیاری از صرافی‌های پرفکت مانی، امکان خرید و فروش ارز دیجیتال نیز فراهم شده است. بسیاری از افراد از این قابلیت برای تبدیل سرمایه پرفکت مانی خود به ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین، تتر و سایر رمزارزهای قابل‌اطمینان استفاده می‌کنند. در ادامه کلیه این مراحل را به‌طوردقیق بررسی خواهیم کرد.

۱. افتتاح حساب در پرفکت مانی؛ پیش نیاز فعالیت در صرافی پرفکت مانی

برای این که امکان خرید از صرافی پرفکت مانی برای شما فراهم باشد، ابتدا باید حساب پرفکت مانی داشته باشید. برای افتتاح حساب پرفکت مانی ابتدا باید به سایت رسمی پرفکت مانی به نشانی perfectmoney.com وارد شوید و برای ثبت نام در پرفکت مانی اقدام کنید. در ادامه کافی است مراحل زیر را پشت سر بگذارید:

  • بعد از ورود به سایت از بالای صفحه گزینه Sign Up را انتخاب کنید. با کلیک روی این گزینه فرم اطلاعاتی نمایش داده می‌شود که باید بخش‌های مختلف آن را با اطلاعات دقیق تکمیل کنید.

  • درصورتی‌که اطلاعات را به‌درستی وارد کرده باشید، یک پیام خوشامدگویی دریافت می‌کنید و شماره عضویت یا Member ID به ایمیل شما ارسال می‌شود. با استفاده از شماره عضویت می‌توانید وارد حساب پرفکت مانی خود شوید.

  • در مرحله بعدی باید با استفاده از Member ID و رمز عبوری که در مرحله ثبت نام دریافت کرده‌اید، از طریق گزینه Login وارد سایت پرفکت مانی شوید.

  • بعد از ورود به پنل کاربری، باید مراحل احراز هویت را پشت سر بگذارید. برای این کار باید از قسمت Account Verification گزینه Verification Management را انتخاب کنید. در این صفحه باید اطلاعات نام، آدرس، شماره تلفن وارد شود. خوشبختانه به دلیل تحریم نبودن پرفکت مانی برای ایران، به‌راحتی می‌توانید اطلاعات واقعی خود را وارد کنید.

  • برای تایید نام صاحب حساب در پرفکت مانی در بخش Name Validation می‌توانید تصویر پاسپورت یا کارت ملی یا گواهینامه ترجمه‌شده را وارد کنید.

بعد از اتمام مراحل احراز هویت، ثبت نام و افتتاح حساب شما در پرفکت مانی با موفقیت انجام می‌شود؛ در واقع بعد از پشت سر گذاشتن این مراحل، مقدمات خرید ووچر پرفکت مانی و خرید آنلاین پرفکت مانی از صرافی فراهم خواهد شد.

555555555

۲. ساخت حساب کاربری در صرافی پرفکت مانی

بعد از ثبت نام در پرفکت مانی، باید در صرافی پرفکت مانی مدنظر خود حساب کاربری ایجاد کنید. برای ثبت نام در صرافی پرفکت مانی، باید به اعتبار مجموعه توجه ویژه‌ای داشته باشید. صرافی آنلاین اکس اونیکس یکی از بهترین صرافی‌های ایرانی برای خرید آنلاین پرفکت مانی و خرید ووچر پرفکت مانی است. علاوه‌بر پرفکت مانی، امکان خرید و فروش رمزارزهای محبوب با بررسی قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال برای کاربران در این صرافی فراهم شده است.

برای ثبت نام در صرافی پرفکت مانی اکس اونیکس، ابتدا با ورود به سایت exonyx.org روی گزینه «ثبت نام» کلیک می‌کنید. برای ثبت نام به وارد کردن شماره تلفن همراه نیاز خواهید داشت. بعد از وارد کردن شماره موبایل، یک کد برای شما ارسال می‌شود که با وارد کردن آن به مرحله ایجاد حساب کاربری می‌رسید. بعد از ساختن حساب کاربری یک کارت بانکی که به نام خودتان است در سایت ثبت کنید تا کیف پول شما در صرافی پرفکت مانی اکس اونیکس ساخته شود.

۳. شارژ کیف پول در صرافی پرفکت مانی

بعد از اتصال کارت بانکی به صرافی، باید کیف پول خود را شارژ کنید. در واقع برای خرید آنلاین پرفکت مانی و خرید ووچر پرفکت مانی، باید به اندازه کافی در کیف پول خود ریال داشته باشید. یکی از مزیت‌هایی که صرافی‌های پرفکت مانی در اختیار کاربران قرار می‌دهند، امکان خرید آنلاین پرفکت مانی با وجه ریال است و کاربران دیگر دغدغه تبدیل ریال به دلار یا سایر وجه‌های رایج بین‌المللی را ندارند.

۴. اقدام برای خرید پرفکت مانی از صرافی

بعد از شارژ کیف پول در صرافی پرفکت مانی، به‌راحتی می‌توانید مقدار پرفکت مانی موردنظر خود را خریداری کنید. برای این کار با مشخص کردن مقدار پرفکت مانی موردنظر خود و کسر مبلغ معادل آن به ریال از کیف پول شما، خرید پرفکت مانی انجام می‌شود. بعد از خرید آنلاین پرفکت مانی به‌راحتی می‌توانید با استفاده از سرمایه خود برای خرید ارزهای دیجیتال یا خرید از سایت‌های خارجی با قابلیت پشتیبانی از Perfect Money اقدام کنید.

666666

خرید آنلاین پرفکت مانی در ۱۵ دقیقه از صرافی اکس اونیکس

مدت‌زمان انتقال پرفکت مانی به کیف پول کاربر در برخی از صرافی‌ها بسیار طولانی است؛ بااین‌حال در صرافی پرفکت مانی exonyx، ظرف مدت ۱۵ دقیقه بعد از ثبت سفارش، دلار پرفکت مانی خریداری‌شده به حساب پرفکت مانی شما واریز خواهد شد. در سایت صرافی اکس اونیکس به نشانی exonyx.org امکان خرید ووچر پرفکت مانی و خرید آنلاین پرفکت مانی برای همه فراهم شده است.

مراحل ثبت نام، احراز هویت و خرید پرفکت مانی از این صرافی در کمترین زمان ممکن انجام خواهد شد. اگر برای ثبت نام در پرفکت مانی با مشکل مواجه شده‌اید، اصلا نگران نباشید! کارشناسان اکس اونیکس برای ثبت نام در پرفکت مانی نیز شما را راهنمایی می‌کنند تا هر چه سریع‌تر به این سیستم پرداخت بین‌المللی دسترسی داشته باشید.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها