|

نحوه توزیع ارز اربعین اعلام شد

رئیس شعبه بانک ملی مرکزی یزد گفت: زائران باید ابتدا ثبت نام در سامانه سماح حج و زیارت را انجام دهند و بعد به شعب منتخب بانک‌ها مراجعه کنند.

نحوه توزیع ارز اربعین اعلام شد

به گزارش شبکه شرق، به گفته رئیس شعبه بانک ملی مرکزی یزد، مدارک مورد نیاز برای دریافت ارز، کارت ملی و گذرنامه یا کارت تردد اربعین است و برای نوجوانانی که کارت ملی ندارند شناسنامه باید ارائه شود.

محمدرضا صالحی صبح امروز درجمع برخی خبرنگاران اظهار کرد: زائران باید ابتدا ثبت نام در سامانه سماح حج و زیارت را انجام دهند و بعد به شعب منتخب بانک‌های ملی (غیرحضوری)، صادرات، سپه، تجارت، پارسیان و پست بانک مراجعه کنند.

وی افزود: نحوه ثبت نام در بانک ملی غیرحضوری است که باید از طریق نرم افزار بله ارز را دریافت کنند و ریالی آن از حسابشان کم می‌شود و بعد به شعب بانک ملی مراجعه و با ارائه کد رهگیری ارز را دریافت کنند. 

رئیس شعبه بانک ملی مرکزی یزد تصریح کرد: به هر زائر حدود ۲۰۰ هزار دینار عراق تعلق می‌گیرد و حدود ۳۰ تا ۳۵ تومان که حدود شش میلیون دویست تا شش میلیون پانصد هزار تومان می‌شود وامسال حتی به افراد بالای پنج سال نیز ارز تعلق می‌گیرد.

 

صالحی گفت: مدارک مورد نیاز برای دریافت ارز، کارت ملی و  گذرنامه یا کارت تردد اربعین است و برای نوجوانانی که کارت ملی ندارند شناسنامه باید ارائه شود. 

وی خاطرنشان کرد: شهروندان برای دریافت ارز به شعب بانک ملی مرکزی ابتدای مسجدجامع، ملی غدیر، اردکان، ابرکوه، بافق و بهاباد مراجعه کنند که البته شعب منتخب بانک ها صادرات، سپه، تجارت، پارسیان و پست بانک نیز ارائه خدمات به مردم در زمینه ارز اربعین را خواهند داشت.

 

منبع: فارس
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها