|

آغاز فروش بلیت پروازهای اربعین از ۴ شهریورماه

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از سهمیه ۳۰ درصدی هیئت‌ها در پروازهای اربعین این شرکت خبر داد.

آغاز فروش بلیت پروازهای اربعین از ۴ شهریورماه

به گزارش شبکه شرق، سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از سهمیه ۳۰ درصدی هیئت‌ها در پروازهای اربعین این شرکت خبر داد و گفت: هنوز قیمت بلیت پروازهای اربعین مشخص نشده است.

حسام قربانعلی درباره پروازهای اربعین گفت: حدود یکماه قبل ستاد اربعین تشکیل جلسه داد و موضوعات مربوط به پروازهای اربعین و پیش‌بینی‌های لازم در این رابطه مطرح شد.

وی ادامه داد: پیش‌بینی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران این است که در ایام اربعین امسال حدود 50 هزار صندلی پروازی توسط هما عرضه شود.

وی با بیان این‌که فروش بلیت این پروازها از 4 شهریور آغاز و پروازها تا 20 شهریور انجام خواهد شد، گفت: امسال فروش بلیت از طریق درگاه اینترنتی ایران‌ایر با هدف جلوگیری از تشکیل صف، نارضایتی مردم و... صورت می‌گیرد.

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در عین حال با بیان این‌که یک باجه حضوری هم برای رفع اشکالات احتمالی پروازهای اربعین دائر خواهد شد، اضافه کرد:‌ هیئت‌ها در ایام اربعین امسال سهم 30 درصدی از پروازها دارند و می‌توانند با ارسال درخواست کتبی به مدیریت ایران‌ایر یا روابط عمومی از این سهمیه استفاده کنند.

قربانعلی درباره نرخ پروازهای اربعین نیز یادآور شد: تاکنون نه وزارت راه و نه ستاد اربعین در رابطه با قیمت بلیت پروازها اظهارنظر نکرده‌اند. نکته مهم در رابطه با موضوع مذکور این است که هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران به‌دنبال کسب سود از پروازهای اربعین نیست.

 

منبع: تسنیم
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها