|

نامه سازمان حمایت به بانک‌ها: مسدودی ۱۰۰ میلیون تومانی حساب‌ وکالتی خرید خودرو را آزاد کنید

رئیس سازمان حمایت در نامه‌ای به مدیران بانک‌ها و موسسات اعتباری اعلام کرد: حسب تصمیمات، مقرر شده کلیه بانک های عامل نسبت به رفع مسدودی حساب وکالتی به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به نام این سازمان، اقدام لازم را انجام دهند.

نامه سازمان حمایت به بانک‌ها: مسدودی ۱۰۰ میلیون تومانی حساب‌ وکالتی خرید خودرو را آزاد کنید

به گزارش شبکه شرق، رئیس سازمان حمایت در نامه‌ای به مدیران بانک‌ها و موسسات اعتباری خواستار رفع مسدودی حساب وکالتی متقاضیان خرید خودروهای تولید داخل به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به نام این سازمان شد و تاکید کرد که برداشت مبالغ مذکور به منزله انصراف و حذف اولویت نیست.

حسین فرهیدزاده، رئیس سازمان حمایت در نامه‌ای به مدیران بانک‌ها و موسسات اعتباری اعلام کرده که با توجه به انجام دومین مرحله فروش خودرو از طریق سامانه یکپارچه و اتمام اولویت بندی متقاضیان خرید خودروهای تولید داخل، حسب تصمیمات، مقرر شده کلیه بانک های عامل نسبت به رفع مسدودی حساب وکالتی به مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به نام این سازمان، اقدام لازم را انجام دهند.

وی همچنین از بانک‌ها خواسته که ضمن تسریع در رفع مسدودی حساب متقاضیان یاد شده از ۲۴ خرداد ماه، نسبت به ابلاغ و اطلاع رسانی موضوع به کلیه شعب مرتبط اقدام و نتایج به این سازمان منعکس شود.

البته بر اساس گفته‌های این مقام مسئول برداشت مبالغ مذکور به منزله انصراف و حذف اولویت نیست و چنانچه متقاضیان در سایر طرح های فروش خودرو شرکت کنند، در مهلت مقرر و براساس اولویت بندی اعلامی و فرآیندهای مربوطه، می‌توانند نسبت به خرید خودرو اقدام کنند.

 

 

منبع: ایسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها