|

نکات مهم پیش از رهن و اجاره در منطقه 22

یکی از مهم ترین مسائل در همه کشورها که ارتباط مستقیمی با آسایش، رفاه و رضایت مردم دارد، املاک و مسکن است. این موضوع را می توان به عنوان یک موضوع سرمایه گذاری بسیار مهم در ایران دانست زیرا افراد زیادی در این زمینه فعال هستند.

نکات مهم پیش از رهن و اجاره در منطقه 22

اگر شما هم علاقه مند به سرمایه گذاری در املاک و مستغلات هستید، بهتر است قبل از هر چیز اطلاعات خود را در مورد بهترین مکان و موقعیت مکانی، فرصت پیشرفت، بهترین پروژه های در حال ساخت، استقبال مردم و غیره تکمیل کنید.

با منطقه 22 تهران بیشتر آشنا شوید

ابتدا بهتر است منطقه 22 تهران را که در شمال غرب واقع شده است به شما معرفی کنیم. این منطقه شامل 2 بخش، 12 بخش و 28 شهر است که در مجموع نزدیک به 6200 هکتار مساحت دارد که 1300 هکتار آن مربوط به بخش سبز است.

از طرفی بزرگ ترین نقطه پایتخت است و توجه بیشتری برای دستیابی به امور مختلف آن لازم است. بهترین پروژه های برج سازی از 10 تا 42 طبقه در منطقه 22 انجام می شود و یکی از بهترین مناطق تهران می باشد.

پیش فروش در منطقه 22

یکی از مشکلات جدی کشور عدم توانایی جوانان در خرید مسکن است که با تورم فعلی امکان خرید آپارتمان برای زوج جوان وجود ندارد. بهترین راه برای این افراد استفاده از پروژه های پیش فروش و رهن و اجاره ملک در چیتگر است که با توجه به سلیقه و بودجه قابل انتخاب است.

همچنین افرادی که می خواهند سرمایه گذاری مطمئنی داشته باشند و ارزش پول خود را حفظ کنند نیز می توانند این گزینه را در نظر بگیرند. بدون شک بهترین راه برای سرمایه گذاری در ملک در ایران بدون شک است.

منطقه بیست و دوم تهران بهترین موقعیت جغرافیایی و آب و هوا را دارد و بیشتر برج های این قسمت نوساز هستند. 

پیش فروش در منطقه 22

چرا پیش خرید در منطقه 22؟

امروزه با پیشرفت تکنولوژی، کسب اطلاعات در مورد پروژه های مختلف و مزایا و معایب آنها بسیار آسان است. بسیاری از افراد به دنبال دلایلی برای پیش خرید آپارتمان در مناطق مختلف هستند تا با توجه به بودجه و سلیقه خود گزینه مناسب را انتخاب کنند. در این زمینه قصد داریم شما را با دلایل مهمی آشنا کنیم که ممکن است توجه شما را به پیش خرید آپارتمان در این منطقه جلب کند.

تقاضا بیشتر از عرضه است

یکی از دلایلی که باعث محبوبیت بیشتر املاک در منطقه ۲۲ شده و افراد زیادی را به خرید و فروش در این بخش سوق داده است، تقاضای بیشتر است. با توجه به اینکه اکثر پروژه ها تازه افتتاح شده و همچنین پروژه های کوچک و بزرگ زیادی در حال شروع هستند، سرمایه گذاران کمتری به فروش می پردازند.

این مشکل بسیاری از کارشناسان را به این باور رسانده است که قیمت این آپارتمان ها در آینده بهبود خواهد یافت.

مراکز تفریحی و تجاری مختلف

وجود مراکز تفریحی و تجاری لوکس یکی از مولفه هایی است که باعث پیشرفت یک بخش می شود. از جمله این مراکز در منطقه 22 می توان به دریاچه چیتگر، ایران مال (ایران مال)، باغ و موزه ملی گیاه شناسی ایران، آبشار تهران، مجتمع تجاری و تفریحی رزمال و ... اشاره کرد.

مراکز تفریحی و تجاری منطقه 22

دسترسی و چشم انداز

یکی دیگر از دلایل محبوبیت این منطقه دسترسی آن به بزرگراه هایی مانند شهید همت، حکیم، تهران - کرج و ... است. قطعا رفت و آمد در تهران موضوع بسیار مهمی است و به همین دلیل با ترافیک کمتری در این منطقه مواجه خواهید شد.

همچنین می توانید منظره دریاچه چیتگر و جنگل را در دسته دیگری از مزیت های این منطقه قرار دهید. بدون شک مشاوره با بهترین املاک منطقه 22 می تواند شما را در انتخاب بهتر و ایده آل یاری کند.

پیش خرید آپارتمان

اگر با املاک منطقه 22 مشورت کنید، بهتر می توانند در پیش خرید آپارتمان به شما کمک کنند. این پیش خریدها را می توان در 3 دسته کلی دسته بندی کرد که هر کدام مزیت های خاص خود را دارند. در گزینه اول می توانید با خرید سهام یا کنتور در این زمینه سرمایه گذاری کنید.

در دسته دوم می توانید امتیاز شخص دیگری را خریداری کنید. این دسته از موقعیت های سرمایه گذاری بسیار بزرگ است و دلیل آن این است که نزدیک به 90 درصد پروژه ها تعاونی هستند. به تعبیری می توان گفت که قیمت مناسب برای این نوع پروژه ها است، البته دلایل مختلفی برای این موضوع می توان ذکر کرد.

در دسته آخر خصوصی سازانی وجود دارند که بدیهی است از نظر کیفیت ساخت و ساز و سایر اجزا نتیجه بهتری دارند. خرید از برج های سفارشی به عنوان گزینه سوم به شما پیشنهاد می شود. شما می توانید با مراجعه به املاک منطقه 22 شرایط خود را با افراد مجرب در میان بگذارید تا شما بهترین راه پیشنهاد شود.

با فروش 22 به روز باشید

همانطور که تا به حال متوجه شدید، به دلیل تقاضای زیاد در این نقطه از تهران، تعداد املاک منطقه 22 بسیار زیاد است. با توجه به اینکه سرمایه گذاری در ملک مستلزم هزینه های کلان است، نباید بدون مشاور و راهنمایی اقدام به پیش خرید کنید.

یکی از بهترین مراجع در این زمینه املاک فروش 22 می باشد که سال هاست کار خود را آغاز کرد و در این چند سال توانسته رضایت بسیاری از مشتریان را جلب کند. وجود کادری مجرب و مجرب، اطلاعات به روز، آشنایی با پروژه های مختلف و .... از جمله ویژگی های این املاک است.

نتیجه

در این مقاله سعی کرده ایم در این قسمت بهترین روش برای پیش خرید آپارتمان را در کمترین زمان به شما معرفی کنیم. منطقه 22 به دلیل دسترسی به اکثر بزرگراه های تهران و تقاضای زیاد یکی از مناطق پرطرفدار است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها