|

جزئیات افزایش قیمت بلیت هواپیما در ۲۶ مسیر

برخی مسیرها افزایش قیمت ۸۰ درصدی داشته‌اند

بررسی قیمت جدید بلیت هواپیما نشان می‌دهد برای برخی مسیر‌ها افزایش ۸۰ درصد نرخ‌ها اعمال شده و گران‌ترین بلیت با ۲.۳ میلیون تومان مربوط به پرواز گرگان-کیش است.

جزئیات افزایش قیمت بلیت هواپیما در ۲۶ مسیر

به گزارش شبکه شرق،‌ جدول جدید قیمت بلیت پرواز‌های داخلی بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و عوارض متعلقه از سوی انجمن شرکت‌های هواپیمایی منتشر شده است.

بررسی تغییر قیمت مسیر‌های پرتردد حاکی از آن است که نرخ بلیت تا ۸۰ درصد نیز افزایش یافته است. به‌ عنوان مثال قیمت بلیت پرواز تهران-بوشهر ۵۰ درصد، تهران-شیراز ۵۶.۵ درصد، تهران-کرمانشاه ۶۲ درصد و تهران-عسلویه ۵۷.۵ درصد افزایش یافته است.

همچنین قیمت بلیت پرواز تهران-ارومیه نیز با افزایش ۶۳.۸ درصد به یک میلیون و ۲۴۲ هزار تومان رسیده است. نرخ بلیت پرواز مشهد-آبادان با رشد ۶۱.۱ درصدی از یک میلیون و ۳۱۷ هزار و ۷۰۰ تومان به ۲ میلیون و ۱۲۲ هزار تومان افزایش یافته است.

گران‌ترین مسیر پروازی داخلی (بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده و عوارض متعلقه) نیز با ۲ میلیون و ۲۹۹ هزار و ۱۲۰ تومان برای گرگان کیش است. قیمت قبلی این مسیر پرواز یک میلیون و ۲۷۸ هزار تومان بود که در قیمت‌گذاری جدید ۸۰ درصد افزایش یافته است.

 

بلیط هواپیما

 

 

 

منبع: تسنیم
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها