|

برگزاری پنجمین دوره نمایشگاه Bakery Plus در زمینه نان، شیرینی، شکلات، بستنی و تکنولوژی در آنکارا- ترکیه

امسال نمایشگاه Bakery Plus با همکاری فدراسیون نانوایان ترکیه و با حضور اعضا آن از شهرهای مختلف برای مشاهده محصولات جدید و تکنولوژی روز این صنعت و بررسی سرمایه گذاری های جدید با شرکت کنندگان ، حمایت میشود .

برگزاری پنجمین دوره نمایشگاه Bakery Plus در زمینه نان، شیرینی، شکلات، بستنی و تکنولوژی در  آنکارا- ترکیه

پنجمین دوره نمایشگاه Bakery Plus در زمینه نان، شیرینی، شکلات، بستنی و تکنولوژی که در سالهای گذشته تحت نام IBAKTECH ANKARA برگزار گردیده، یکی از مهمترین زمینه های تجاری برای حمایت از پیشرفت سریع و پتانسیل بسیار بالای این صنعت با بیش از ۱۸،۰۰۰ بازدیدکننده دوره قبل ، در تاریخ  ۱۰-۷ اردیبهشت۱۴۰۲  (۲۷-۳۰ آوریل ۲۰۲۳) در مرکز نمایشگاهی ATO آنکارا- ترکیه برگزار خواهد شد . 

شرکتهای پیشرو در این صنعت با نمایش محصولات ، انتظارات مصرف کنندگان و نیازهای تصمیم گیرندگان ، سرمایه گذاران و خریداران را برآورده و ارتقا می دهند. 

امسال نمایشگاه Bakery Plus با همکاری فدراسیون نانوایان ترکیه و با حضور اعضا آن از شهرهای مختلف برای مشاهده محصولات جدید و تکنولوژی روز این صنعت و بررسی سرمایه گذاری های جدید با شرکت کنندگان ، حمایت میشود .

شرکت مسه اشتوتگارت آرس ، برگزارکننده این نمایشگاه ، با هدف افزایش سرمایه گذاری جدید در این صنعت ، زمینه حضور بازدیدکنندگان بین المللی بخصوص از کشورهای همسایه به منظور دسترسی  آسان شرکت کنندگان به خریداران از بازارهای هدف بخصوص از کشورهای منطقه بالکان و خاورمیانه را فراهم نموده است .

خانم زیبا شهرام مدیر اجرایی شرکت مسه اشتوتگارت در ایران اعلام کرد، با توجه به رشد صنعت نان در ایران و تغییر ذائقه مردم به سمت نان های حجیم و از طرف دیگر پیشرفت صنایع و ماشین سازی شیرینی و بستنی در ترکیه این رویداد می تواند تولید کنندگان ایرانی را با آخرین تغییرات و به روز شدن نان و شیرینی در ترکیه آشنا سازد.

خانم شهرام در ادامه اعلام نمود، با ثبت نام به عنوان بازدید  کننده از این نمایشگاه می‌توانید با شرکت های مورد نظر خود در نمایشگاه  مذاکره نموده و از بازدید  خود نتیجه مطلوب را کسب نمایید.

در ادامه ایشان اعلام کردند ، پیش بینی می شود این رویداد با  بیش از ۲۰.۰۰۰ نفر بازدید کننده از پنجاه کشور جهان تاثیر به سزایی در صنعت نان ،شیرینی، صنعت کافی شاپ کشورهای منطقه ایجاد نماید. 

از این رو آماده همکاری و هرگونه مشورت با مدیران ، انجمن ها و اتحادیه های ذیربط هستیم تا این ارتباط را برای آنها تسهیل نماییم.

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها