|

مهمترین نمایشگاه‌های تجاری ترکیه برای کسب و کارها در سال 2022

ترکیه در سال های اخیر بستر مناسبی را برای برگزاری نمایشگاه های تجاری فراهم کرده است.

مهمترین نمایشگاه‌های تجاری ترکیه برای کسب و کارها در سال 2022

ترکیه در سال های اخیر بستر مناسبی را برای برگزاری نمایشگاه های تجاری فراهم کرده است. این نمایشگاه های تجاری اغلب در مرکز نمایشگاه های بین المللی استانبول برگزار می شوند. در ادامه چند نمایشگاه مهم را به شما معرفی می کنیم.

نمایشگاه بین المللی مد و چرم ترکیه

نمایشگاه مد و چرم ترکیه از تاریخ 30 دی تا 22 بهمن 1401 در نمایشگاه بین‌المللی استانبول برگزار می‌شود. شرکت‌کنندگان از کشورهای مختلف در این نمایشگاه حضور خواهند داشت. هدف از برگزاری این نمایشگاه، ارائه تازه‎های علمی در حوزه مد و چرم است.

نمایشگاه بین‌المللی مد و چرم ترکیه، از بزرگترین و ارزشمندترین رویدادهای مد و چرم جهان است. این نمایشگاه بزرگترین رویداد توسعه حرفه‌ای و مکانی مناسب برای دریافت آخرین روش‌های نوین و برنامه‌های گسترده آموزشی مود و چرم با استانداردهای بالا است.

22222

نمایشگاه فناوری، ماشین آلات و محصولات آلومینیوم

نمایشگاه آلومینیوم هر دو سال یکبار در کشور ترکیه برگزار می‌شود. هفتمین دوره این نمایشگاه با موضوعات فناوری، ماشین آلات و محصولات آلومینیوم در سال ۲۰۲۲ برگزار خواهد شد. مکان نمایشگاه در مرکز نمایشگاه‌های استانبول سالن 1 و 2 است.

 ALUEXPO یکی از نمایشگاه‌های تجاری برجسته در صنعت آلومینیوم است که از 3 تا 5 مارس 2022 ۲۰۲۲ برگزار می‌شود.

3333

نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک ترکیه

برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کاشی و سرامیک ترکیه از 11 الی 15 آبان 1401 انجام می‌شود. این نمایشگاه پنج روزه در نمایشگاه‌های استانبول برگزار می‌شود.

 این نمایشگاه به عنوان یک پایگاه تجاری برای ارائه جدیدترین طراحی‌های حرفه‌ای در این صنعت شناخته شده است و آخرین طرح‌ها و نوآوری‌های تکنولوژی برند‌های پیش رو را به نمایش می‌گذارد.

4444

نمایشگاه بین المللی نساجی و پارچه‌های دکوراتیو ترکیه

نمایشگاه بین‌المللی نساجی و پارچه‌های دکوراتیو استانبول، به عنوان یکی از بزرگترین نمایشگاه‌ها در صنعت نساجی، در تعداد بازدیدکنندگان بین‌المللی و داخلی رکورد زد. 50 هزار نفر از خریداران جهانی نساجی و پارچه، از 120 کشور از بیست‌وچهارمین دوره نمایشگاه بین‌المللی نساجی و پارچه‌های دکوراتیو ترکیه بازدید کردند.

 در این نمایشگاه هزاران محصول نساجی خانگی به نمایش گذاشته می‌شود و طیف گسترده‌ای از محصولات از جمله پرده، پارچه‌های اثاثیه و لوازم مرتبط آشپزخانه، محصولات حمام، منسوجات اتاق خواب، پوشش دیوار و دکوراسیون نمایش داده می‌شود. این نمایشگاه در نمایشگاه بین‌المللی استانبول، از 19 الی 23 شهریور 1401 برگزار خواهد شد.

6666

نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و مواد اولیه کفش ترکیه

نمایشگاه بین‌المللی ماشین آلات و مواد اولیه کفش ترکیه، بزرگترین و پویاترین نمایشگاه منطقه است. این نمایشگاه با بیش از 100 غرفه، میزبان 10 هزار بازدیدکننده بین‌المللی از 40 کشور جهان است. این نمایشگاه تنوع محصولات و خدمات بالایی دارد و شرکت‌کنندگان با بروزترین تکنولوژی‌ها، ابزار و تجهیزات ماشین آلات و مواد اولیه کفش آشنا می‌شوند.

 نمایشگاه بین‌المللی ماشین آلات و مواد اولیه کفش، از 11 الی 14 خرداد 1401 در نمایشگاه بین‌المللی استانبول برگزار خواهد شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها