|

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام‌ خمینی:

حتی یک پرواز در نوروز ۱۴۰۲ کنسل نشد

سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گفت: حدود ۲۷۰۰ پرواز در ایام نوروز در فرودگاه امام خمینی (ره) انجام شد و یک پرواز کنسلی هم وجود نداشت.

حتی یک پرواز در نوروز ۱۴۰۲ کنسل نشد

به گزارش شبکه شرق، سعید چلندری در مراسم تقدیر از دست‌اندرکاران عملیات با اشاره به تلاش برای تغییر مدیریت در شهر فرودگاهی، اظهار کرد: زمانی که در این جایگاه قرار گرفتم، ترمینال سلام مشکلاتی داشت اما با تغییر مدیریت اقداماتی در این حوزه انجام شد و نتیجه این بود که عملیات بسیار موفقیت‌آمیز در حج تمتع ۱۴۰۱ انجام شود و بعد از آن در فاصله کوتاهی عملیات عتبات و اربعین انجام شد.

وی ادامه داد: همچنین در نوروز ۱۴۰۲ بر اساس سیاست‌های سفرهای نوروزی وزارت راه و شهرسازی، توصیه‌های اکید وزیر راه مبنی‌بر ارائه خدمات مناسب به مردم بود؛ حدود ۲۷۰۰ پرواز در ایام نوروز در فرودگاه امام خمینی (ره) انجام شد و یک پرواز کنسلی هم وجود نداشت.

در این مراسم محمد محمدی‌بخش -رئیس سازمان هواپیمایی کشوری- درباره پروازهای نوروزی بیان کرد: در این مدت ۲۳ هزار پرواز انجام شد و دو میلیون و ۸۰۰ هزار نفر مسافر جابه‌جا شدند و بیش‌از ۸۰ درصد پروازها بدون تاخیر انجام شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین درباره زمان افزایش قیمت بلیت گفت که این تصمیم منوط به ابلاغ ستاد تنظیم بازار است؛ البته صنعت به این اصلاح احتیاج دارد و در غیر این‌صورت دچار مشکل جدی می‌شود.

منبع: ايسنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها