|

شرکت گاز استان تهران اعلام کرد:

صرفه‌جویی ۷ میلیون مترمکعبی گاز توسط مشترکان تهرانی‌

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران گفت: مردم این استان طی ۲ روز گذشته با وجود کاهش شدید دما، هفت میلیون مترمکعب در مصرف گاز شهری صرفه‌جویی کردند.

صرفه‌جویی ۷ میلیون مترمکعبی گاز توسط مشترکان تهرانی‌

به گزارش شبکه شرق، سید محمد هدایی پور روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طی ۲ روز گذشته مردم همکاری لازم را برای صرفه جویی در مصرف گاز داشتند و با کاهش دمای محیط خانه خود، به صرفه جویی هفت میلیون متر مکعبی گاز کمک کردند.

وی یادآور شد: روز شنبه با وجود آنکه دمای هوا نسبت به روز جمعه پایین تر بود، مردم استان تهران پنج میلیون متر مکعب در مصرف گاز شهری صرفه جویی داشتند.

هدایی پور اظهار داشت: روز یکشنبه نیز با وجود کاهش مجدد دمای هوا و بارش برف، در مقایسه با میزان مصرف روز جمعه گذشته، ۲ میلیون متر مکعب مردم در مصرف گاز صرفه جویی کردند.

مدیرعامل شرکت گاز استان تهران با بیان اینکه ارزیابی منطقه ای و شهرستانی از صرفه جویی در مصرف گاز در دسترس نیست، خاطرنشان کرد: تمام مردم همکاری لازم را برای کاهش مصرف گاز و در نهایت تسهیل شرایط به منظور بهبود روند گازرسانی به استان های شمالی و شمال شرقی کشور داشتند.

وی اضافه کرد: ساکنان شمال شهر تهران جزو بد مصرف ها هستند در حالی که دیگر شهروندان شهر و استان تهران در جنوب و پیرامون پایتخت مصرف بهینه تری دارند.

هدایی پور با اشاره به محدودیت های اعمال شده در مصرف گاز در بخش صنعت اعلام کرد: در این بخش، با مراجعه به واحدهای تولیدی، کاهش میزان مصرف را مورد تاکید قرار می دهیم ضمن آنکه مصرف روزانه آنها نیز کنترل می شود.

 

منبع: ایرنا
 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها