|

انواع لایی چسب کاغذی و پارچه ای و لایی پرشین و انواع زانفیکس در قماشین

در این مقاله قصد داریم در مورد انواع لایی چسب و کارایی ان ها صحبت نماییم

انواع لایی چسب کاغذی و پارچه ای و لایی پرشین و انواع زانفیکس در قماشین

لایی چسب پارچه ای

لایی ها یکی از پرکاربرد ترین لوازم خیاطی میباشند که برای اهار و ایستایی بهتر لباس مانتو... و خوش فرم شدن استفاده میشوند و یک نکته بسیار مهم این است که استفاده از لایی مناسب کار بسته به مهارت خیاط دارد که چه طور به نسبت به ضخامت پارچه لایی مناسب را انتخاب کند در مجموع ما دو نوع لایی داریم 1 لایی چسب دار و 2 لایی بدون چسب.

1-لایی 

برای خرید این لایی به وبسایت  قماشین مراجعه کنید و برای کسب اطلاعات بیشتر با این شماره 55389464-09120775562 تماس بگیرید.

لایی پرشین یکی از شناخته شده و پر مصرف ترین لایی های موجود در بازار میباشد این لایی از نوع چسب دار لایی ها است که با حرارت اتو به پارچه میچسبد و موجب اهار بسیار عالی و ایستایی بسیار خوب پارچه میشودو همینطور باید به این نکته توجه داشت که لایی موجب استقامت بهتر پارچه نیز میشود در بعضی از موارد نیز دیده شده که بیشتر به دلیل بالا بردن استقامت پارچه از این لایی استفاده شده است از همین رو باید متوجه شد که این لایی ضخامت بالایی دارد لایی پرشین فقط در دو رنگ سفید و مشکی تولید شده و موجود میباشد حالا سوال اینجاست که این لایی در چه مواردی از دوخت استفاده بیشتر دارد این لایی بیشتر در دوخت کت و پالتو به دلیل ضخامت زیاد و مانتو یقه پیراهن و دمپا دامن وسر استین و در قسمت جای دکمه و..... استفاده میشود و همچنین نکته ای که نباید فراموش کرد این است که لایی پرشین مانع چروک شدن لباس های نخی میشود لایی پرشین گرماژ مختلفی دارد که از  65 گرم تا 120 موجود میباشد و باید به این مطلب مهم اشاره کرد که پرکاربرد ترین لایی  لایی 75 گرم است که در مانتو به کار میرود. به طور کل عرض لایی پرشین ها 150 سانتی متر و طول ان نیز 100 یارد است لایی پرشین ها فقط از کشور چین وارد میشوند و جنس خوبی هم دارند به طور معمول طاقه های لایی پرشین بین 10 تا 11 کیلو گرم میباشند.شما مشتریان عزیز فروشگاه قماشین میتوانید این محصول پرکاربرد را از فروشگاه قماشین با ضمانت کییفیت و قیمت مناسب خریداری کنید عزیزانی که از شهرستان ها خریداری میکنند به فاصله یک روز کاری این محصول را دریافت میکنند فروشگاه قماشین در حال حاضر یکی از بهترین برند های لایی پرشین بازار را در اختیار دارد که به شما مشتریان عزیز تقدیم میکند.

فروش انواع لایی پرشین درجه یک در قماشین

2-لایی حریر

لایی حریر هم مانند لایی پرشین میباشد ولی با ضخامت کم تر که با مشاهده ان متوجه نازک بودن ان نسبت به لایی پرشین میشوید لایی حریر یه طور کلی به دلیل نازک بودن وزن سبک تری نیز دارد لایی حریر هم مانند لایی پرشین در دورنگ سفید و مشکی موجود میباشد لایی حریر نیز در دسته لایی های چسب دار میباشد که یک طرف ان چسب دارد و برای اهار و ایستادگی بهتر پیراهن و مانتو و.... استفاده میشود عرض لایی حریر 150 سانتی متر و در طول 100 یارد به فروش میرشد لایی حریر محصول کشور چین است فروشگاه قماشین این محصول را موجود دارد شما عزیزان میتوانید در وب سایت فروشگاه قماشین این محصول را ثبت سفارش کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن دریافت کنید.

فروش انواع لایی حریر در قماشین

3- لایی کاغذی

این لایی که براتون میخوام توضیح بدم لایی کاغذی است این لایی هم لایی چسب دار است لایی های کاغذی موجود در بازار همگی ساخت کشور ایران است که انصافا جنسی بسیار عالی دارد البته ناگفته نماند که چسب این لایی ها همگی از کشور های اروپایی وارد میشود تمام مشتریانی که این لایی کاغذی موجود در فروشگاه قماشین را خریداری کرده اند مشتریان دائمی این لایی کاغذی ها شدند و به صورت مداوم از این لایی استفاده و خریداری کردند عرض لایی کاغذی 110 سانتی متر و طول ان نیز 100 متر میباشد نحوه کار لایی کاغذی به این گونه میباشد که یک طرف ان چسب و طرف دیگر ان کاغذ میباشد وقتی که طرف کاغذی انرا حرارت بدهید طرف چسب ان به پارچه میچسبد و باعث ذخیم تر شدن پارچه میشود فروشگاه قماشین بر حسب تجربه خیاطان عزیز بهترین برند های لایی چسب کاغذی را موجود کرده که شما عزیزان تولید کننده بهترین خروجی کار را داشته باشید و از ایستایی و ضخامت البسه تولید شده لذت ببرید. اگر بخواهیم از معروف ترین لایی های کاغذی در ایران نام ببریم باید به کارخانه های تولیدی لایی زنجان یا شرکت لایی ساز و لایی گریوه و لایی دیبا و هایکلاس و ... اشاره کرد که برای خرید هر کدام از این ها میتوانید به سایت فماشین مراجعه نمایید .

لایی یقه

لایی یقه یکی از زخیم ترین لایی های موجود در بازار میباشد این لایی نسبت به ضخامت و جنسی که دارد قیمت مناسبی نیز دارد لایی یقه بیشترین کاربرد را در پیراهن های جعبه ای مردانه دارد لایی یقه موجود در فروشگاه قماشین مارک اس ان تی میباشد که با یک پرسوجو ساده متوجه جنس عالی این لایی میشود این لایی موجود در فروشگاه قماشین محصول کشور ترکیه میباشد که عرض طاقه های ان 90 سانت و طول ان نیز 120 متر میباشد.

لایی زانفیکس

لایی زانفیکس  برای چسباندن دو پارچه به هم استفاده میشود لایی زانفیکس فقط در دو رنگ سفید و مشکی تولید شده و در بازار موجود میباشد لایی زانفیکس جنسی بسیار نازک دارد این لایی بسیار محبوب در طاقه های 80 یاردی و عرض 112 سانتی متر تولید میشود مشتریان عزیز باید به این مطلب دقت کنند که اگر لایی درجه 1 میخواهند فقط باید مارک لینکمن خریداری کنند به این دلیل که بهترین برند لایی زانفیکس میباشد فروشگاه قماشین با ضمانت اصل بودن کالا فقط لینکمن اصل به شما مشتریان عزیز تقدیم میکند این لایی محصول کشور چین مییاشد یکی از مزایای این لایی این میباشد که در اندازهای مختلف به صورت بورش خورده اماده است و اون دسته از عزیزانی که این لایی زانفیکس را در سایز های 2 سانت و 3 سانت میخواهند هم به صورت تک و هم به ضورت طاقه ای موجود داریم


 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها