|

استفاده از جارو برقی صنعتی در خط تولید

برای آشنایی با نحوه استفاده از جاروبرقی صنعتی در خط تولید بهترین راه مطالعه این مقاله است

استفاده از جارو برقی صنعتی در خط تولید

جارو برقی‌ صنعتی در طیف وسیعی از کاربردها، از جمله ساخت و ساز، نگهداری تجاری، بهبود آلرژی و بهبود کیفیت هوا، تولید صنعتی، غذا و نوشیدنی، مراقبت های بهداشتی، تولید مبلمان، هوافضا و صنعت خودرو رایج می باشند. همچنین جارو برقی ‌های صنعتی به اپراتورها در کاربردهای صنعتی مانند نجاری، فلزکاری و سایر فرآیندهایی که جریان دائمی زباله‌ها را ایجاد می‌کنند، به پاکسازی و تصفیه هوا کمک می‌کنند. آنها وارد جایی می‌شوند که جاروهای تجاری، که در سطح پایین‌تری نسبت به جاروبرقی ‌های صنعتی کار می‌کنند، کاربرد کمتری دارند.

پارامترهای مهم در انتخاب جاروبرقی صنعتی برای خطوط تولید

  1. الزامات عملکرد واقعی: در نظر بگیرید که آیا باید به مدت 24 ساعت و به طور مداوم کار کنید؟ وضعیت برق کارخانه را در نظر بگیرید، آیا نیاز به جابجایی دارید یا به آن وابسته هستید.
  2. جذب آب: اینکه آیا نیاز به جذب آب دارید، با توجه به وضعیت خاص مایع، خشک یا مرطوب را انتخاب کنید. در برخی موارد نیاز است تا از جاروبرقی آب و خاک استفاده شود تا هر دو نوع آلاینده ها جمع آوری شود.
  3. قدرت جارو برقی صنعتی: قدرت را در نظر بگیرید. با توجه به وضعیت ضایعات واقعی، توان مناسب را انتخاب کنید.قدرت مکش مهمترین مورد است.  لزوماً هر چه دستگاه بزرگتر باشد بهتر نیست.
  4. بودجه: بین محصولات وارداتی یا داخلی با توجه به بودجه یکی را انتخاب کنید.  اما اکنون که صنعت داخلی توسعه یافته است، عملکرد جارو برقی‌های صنعتی داخلی تفاوت چندانی با محصولات وارداتی ندارد. شما می‌توانید با توجه به مقدار بودجه خود دستگاه مناسب‌تان را انتخاب کنید.
  5. خدمات پس از فروش: از جمله پیش فروش، خدمات پس از فروش، به خصوص برای دیدن اینکه آیا می‌تواند خدمات پس از فروش حرفه ای و موثر ارائه دهد. به طور خلاصه، انتخاب یک جارو برقی صنعتی خوب به کیفیت و عملکرد آن بستگی دارد: مانند مکش، زمان کار، طراحی سازه، ظاهر، بهره‌برداری، نگهداری و سایر شاخص‌ها. باید یک تولیدکننده جارو برقی صنعتی را انتخاب کنیم که عملکردهای بیشتری در خط تولید کارخانه‌مان داشته باشد اما کارکرد آن آسان و بدون ایجاد مشکل نیز باشد.

نحوه کار جارو برقی ‌های صنعتی در خطوط تولید کارخانجات

جارو برقی ‌ها را می‌توان برای نظافت تقریباً هر چیزی پیکربندی کرد. پودرهای ریز، مواد ساینده، مواد منفجره، بستر، محیط‌های جریان غیرآزاد، تراشه‌های فلزکاری، محیط‌های سمی، موهای حیوانات موذی، مواد آلاینده خنک‌کننده، غبار روغن، و دودهای جوشکاری. البته هر یک از این جارو برقی ‌ها با طراحی متفاوت هستند. به عنوان مثال، جاروهایی که برای برداشتن خرده‌های چوب طراحی شده‌اند، از نظر طراحی با جاروهایی که زباله‌های مایع را جارو برقی می‌کنند، متفاوت است.

 

نحوه استفاده از جاروبرقی صنعتی

از تعطیلی خطوط تولید کارخانه ‌تان خودداری کنید!

سیستم‌های جمع آوری و تجهیزات نظافتی مانند: جارو برقی صنعتی، اسکرابر و.... تضمین می‌کنند که تولید شما بدون وقفه اجرا می‌شود. با این حال، مواردی وجود دارد که این سیستم‌ها آنطور که در نظر گرفته شده است عمل نمی‌کنند و در حالی که فرآیند تولید در حال حرکت است، حذف مواد زائد را متوقف می‌کنند. این می‌تواند یک مشکل پنهانی باشد که ممکن است بلافاصله آشکار نشود.

 

وقتی این نوع موقعیت‌ها پیش می‌آیند و تولید را متوقف می‌کنند، می‌تواند به طور جدی روی درآمد شما تأثیر بگذارد. در اینجا اقدام سریع مهم است. مطمئناً باید بر چالش‌ها غلبه کنید. با فرض "ساده" بودن برداشتن مقادیر زیادی از تراشه‌ها و زباله‌ها از یک گودال جمع‌آوری یا محل تولید، جاروبرقی سریع‌ترین راه برای بازگشت به تولید است.

مزیت‌ های استفاده از جاروبرقی صنعتی در  خطوط تولید صنایع

جارو برقی‌ صنعتی برای از بین بردن کثیفی، گرد و غبار، زباله و مواد ناخواسته از طریق فشار منفی طراحی شده‌اند. همانطور که زباله جمع‌آوری می‌شود، برای دفع بعدی به داخل کیسه یا واحد جمع‌‌آوری دمیده می‌شود. فرآیند تمیز کردن با استفاده از جارو برقی تا حدودی ساده است، اما جارو برقی‌ های صنعتی به بخشی ضروری از عملیات تولید و ساخت تبدیل شده‌اند.

بهره ‌وری تولید

از آسیاب تا تولید مواد غذایی، از نانوایی های صنعتی تا کارخانجات بزرگ، جارو برقی‌ های صنعتی برای صنایع مختلف تضمین کننده کارایی بیشتر در فرآیندهای لجستیکی، ذخیره سازی و تولید است و باعث می‌شود که محیط و ماشین آلات به سرعت و کارآمد تمیز شوند.

ایمنی کارگران

در محیطی که گرد و غبار ریز غالب است، داشتن فیلترهای با راندمان بالا و سیستم‌های تمیزکننده فیلترهای خلاقانه که طول عمر طولانی را برای خلاء صنعتی تضمین می‌کنند ضروری است. قدرت خلاء صنعتی و سطح فیلتراسیون برای اطمینان از نتایج عالی باید با دستگاه متناسب باشد.

رعایت نکات ایمنی در استفاده از جاروبرقی صنعتی

سلامت و بهداشت مصرف‌کننده

محلول‌های خلاء صنعتی، اعم از واحد مکش ثابت در ماشین‌آلات تولید یا پیکربندی متحرک، خطر ورود مجدد بقایای تولید را در چرخه تولید از بین می‌برد. این امر کیفیت محصول نهایی را تا حد زیادی بهبود بخشیده و بهداشت مناسب محیط را تضمین می‌کند.

صرفه‌جویی در زمان

نظافت کاری خطوط تولید زمان بر و پر زحمت است. سرمایه‌گذاری در یک جاروبرقی صنعتی تضمین می‌کند که زمان و انرژی صرف شده برای تمیز کردن محیط کارخانه کاهش یافته و به حداقل می‌رسد این موضوع کمک می کند که در آخر قیمت جاروبرقی صنعتی یا قیمت اسکرابر یا هر نوع دستگاه نظافتی دیگری، برای شما و کسب و کار شما کاهش پیدا کند.

سازگار با محیط زیست

هر صنعتی دائماً نگران ردپای زیست محیطی خود است و به طور مداوم در حال تحقیق در مورد روش‌هایی برای کاهش اثرات زیست محیطی‌اش است. جارو برقی ‌های صنعتی با مکانیزم‌هایی برای به دام انداختن کثیفی، گرد و غبار، کنه‌ها،  و سایر آلاینده‌ها در کارخانجات تولیدی طراحی شده‌اند. استفاده از آنها به ایجاد یک محیط کاری سالم، ایمن و تمیز کمک می‌کند.

قدرت پاک‌کنندگی

برای سال‌ها کارخانجات به روش‌های قدیمی تمیز کردن با استفاده از جاروبرقی ناکارآمد متکی بودند. اگرچه این فرآیندها ظاهر تمیزی را ایجاد می کردند، اما به اندازه کافی عمیق نبود تا به حذف مواد مضر و سمی در خطوط تولید بیانجامد.

اما توجه داشته باشید که خرید شما باید از فروشگاه معتبری مانند: دیجی کالا، شرکت آوین صنعت (جزو بزرگ ترین فروشگاه ها در حوزه دستگاه های نظافت صنعتی است) و... صورت گیرد تا خریدی مطمئن را تجربه کنید.

شماره تماس دپارتمان فروش شرکت آوین صنعت:  44140005-021

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها