|

معرفی محله پندیک استانبول + خرید خانه در این محله

شرایط اقتصادی بسیار مطلوب، موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد و وجود جاذبه‌های گردشگری فراوان در کشور ترکیه، باعث شده‌است که این کشور در بین سرمایه‌‌گذاران از جایگاه ویژه‌ای برخوردار باشد.

شرایط اقتصادی بسیار مطلوب، موقعیت جغرافیایی منحصر به فرد و وجود جاذبه‌های گردشگری فراوان در کشور ترکیه، باعث شده‌است که این کشور در بین سرمایه‌‌گذاران از جایگاه ویژه‌ای برخوردار باشد. در سال‌های اخیر بسیاری از سرمایه‌گذاران ایرانی نیز با خرید ملک در شهرهای ترکیه و دریافت اقامت، به این کشور مهاجرت می‌کنند. شهر استانبول یکی از شهرهای توریستی و پرطرفدار ترکیه در بین توریست‌ها و مهاجران است. این شهر مهاجرپذیر، محله‌های زیادی دارد که از بین آن‌ها محله پندیک از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار است. بسیاری از سرمایه‌گذاران با خرید خانه در پندیک استانبول، از امکانات و مزایای موجود در این محله جذاب و دیدنی بهره‌مند می‌شوند. در این مقاله قصد داریم ابتدا به معرفی محله پندیک استانبول بپردازیم، سپس درباره شرایط و مزایای خرید خانه در استانبول صحبت کنیم. لطفا تا انتهای این مطلب با ما همراه‌ باشید.

images_1668151378.jpg

آشنایی با تاریخچه و موقعیت جغرافیایی محله پندیک استانبول

محله پندیک استانبول یکی از قدیمی‌ترین محله‌های شهر استانبول محسوب می‌شود که قدمت آن حدود پنج هزار سال است و در بخش شرقی و آسیایی استانبول قرار دارد. این محله تا قبل از دوران عثمانی با نام‌ یونانی pantichion به معنای پنج دیوار شناخته می‌شد و بسیاری از افراد ثروتمند استانبول تا قرن بیستم میلادی، پندیک را به عنوان یک محله تفریحی و گردشگری انتخاب می‌کردند. تا قبل از سال 1987 پندیک به عنوان یکی از قسمت‌های منطقه‌ای به نام کارتال به شمار می‌رفت؛ اما با توجه به پیشرفت‌هایی که به دست آورد، بعد از سال 1987 از این منطقه جدا و مستقل شد. امروزه افراد زیادی با خرید خانه در پندیک استانبول، اقامت ترکیه را به دست می‌آورند. این محله از نظر موقعیت جغرافیایی از شمال به منطقه شیله، از شرق به منطقه کوجالی، از غرب به منطقه کارتال و سلطان بیلی و از جنوب به دریای مرمره منتهی می‌شود‌. نام محله‌های پندیک عبارتند از: احمت یسوی، باهچه لر اولر، بالی جا، باتی، چام چشمه، چاملیک، چینار دره، دوعو، دوملوپینار، امیرلی، ارتوورول قاضی، اسنلر، اسن یالی، فاتیح، فیوزی چاک ماک، گوچ بی لی، گولو بائالار، گوزل یالی، هارمان دره، کاواک پینار، کاینارجا، کورنا، کورت دوئوموش، کورت کوی، اورهان قاضی، اورتا، راماضان اوغلو، سانایی‌، ساپان باعلار، شیحلی، سولون تپه، ولی بابا، یایالار، ینی، ینی شهیر و یشیل باعلار. همه این محله‌ها جذابیت‌های زیادی دارند و گزینه‌های مناسبی برای خرید خانه در پندیک استانبول به شمار می‌روند.

images_1668071110.jpg

چرا خرید خانه در پندیک استانبول در بین سرمایه‌‌گذاران این‌قدر پرطرفدار است؟

خرید خانه در پندیک استانبول مزایای زیادی به همراه دارد و بسیاری از سرمایه‌گذاران ایرانی و خارجی برای بهره‌مندی از این مزایا، به خرید ملک در پندیک استانبول روی می‌آورند. مهمترین مزایای خرید خانه در پندیک شامل موارد زیر است:

  • اخذ اقامت ترکیه با خرید ملک در پندیک استانبول

یکی از مهم‌ترین مزایای خرید خانه در پندیک استانبول، این است که سرمایه‌گذاران با این اقدام می‌توانند اقامت ترکیه را به دست بیاورند. طبق قوانین جدید ترکیه ارزش خانه‌ای که برای دریافت اقامت خریداری می‌شود، حداقل باید 400 هزار دلار باشد. خرید ملک بی‌دردسرترین و مطمئن‌ترین روش دریافت اقامت ترکیه به شمار می‌رود. دولت ترکیه فرآیند خرید خانه در شهرها و محله‌های ترکیه را برای سرمایه‌گذاران خارجی راحت کرده‌است.

  • مناسب بودن قیمت خانه در پندیک استانبول

یکی دیگر از مزایای خرید خانه در پندیک استانبول که باعث جذب سرمایه‌گذاران زیادی از کشورهای مختلف آسیایی از جمله ایران شده، ارزان بودن قیمت خانه در پندیک استانبول است‌. سرمایه‌گذاران با بودجه‌های مختلف می‌توانند از بین خانه‌های لوکس و گران‌قیمت، خانه‌های معمولی و خانه‌های ارزان، مناسب‌ترین گزینه را انتخاب و خریداری کنند. خانه‌های لوکس با توجه به امکاناتی مانند استخر، آسانسور، پارکینگ، نگهبانی شبانه‌روزی، دوربین مداربسته، سالن ورزشی و غیره قیمت بالاتری دارند. قیمت خانه در پندیک استانبول در پنج سال گذشته با رشد هشتاد درصدی روبرو شده‌است و قیمت هر مترمربع ملک در این محله در سال 1400، به طور متوسط 4929 لیر بوده‌است. به طور کلی قیمت خرید خانه در پندیک استانبول و شهرهای دیگر ترکیه نسبت به قیمت خانه در ایران ارزان‌تر است.

  • وجود جاذبه‌های توریستی و گردشگری در محله پندیک

محله پندیک در کنار ساحل دریای مرمره واقع شده‌است و جاذبه‌های گردشگری فراوانی دارد. مهمترین جاذبه‌های دیدنی و تفریحی پندیک عبارتند از: ساحل پورتره، کلیسای کاتولیک فرانسه، پارک ساحلی پندیک، برج قلعه آیدوس، مخزن استوانه‌ای، عمارت سلطان، گنبد مخزن، یتیم خانه یونانی‌ها، پیست رانندگی فرمول یک، ویلاهای زیبا در کنار دریا و غیره. این جاذبه‌های گردشگری باعث شده‌است که بسیاری از سرمایه‌گذاران به خرید خانه در پندیک استانبول علاقه بیشتری داشته‌باشند.

images_1668071111.jpg

 

  • برخورداری محله پندیک از امکانات رفاهی و آموزشی

افرادی که روش خرید خانه در پندیک استانبول را برای دریافت اقامت کشور ترکیه انتخاب می‌کنند، با زندگی در این محله محبوب، از امکانات رفاهی شامل خدمات پزشکی و خدمات تفریحی زیادی برخوردار می‌شوند. در این محله طبق آمار، 23 عدد مرکز بهداشت وجود دارد که خدمات درمانی ارائه می‌دهند. از دیگر امکانات درمانی پندیک می‌توان به 41 عدد آزمایشگاه، یک بیمارستان 540 تخت‌خوابی، چهار بیمارستان خصوصی، هشت مرکز پلی تکنیک، پنج کلینیک دندانپزشکی، دو مرکز مخصوص برای بیماران دیالیزی و خدمت‌رسانی و بیش از صد پزشک اشاره کرد. افرادی که قصد ادامه تحصیل دارند، می‌توانند به دانشگاه‌های بالکان، گدیک، کاپادوکیا صابیحا گوکچن و ترکیه ژاپن مراجعه کنند‌. حمل و نقل آسان، راه آهن، فرودگاه بین‌المللی sabiha Gokcen، پارک Gozdagi، باشگاه تنیس pendik و مجموعه تفریحی Voaport از دیگر امکانات رفاهی محله پندیک به شمار می‌روند.

خرید ملک در پندیک استانبول از طریق شرکت اویم استانبول

افرادی که قصد دارند با خرید ملک در پندیک استانبول اقامت کشور ترکیه را به دست بیاورند، می‌توانند از شرکت‌های معتبری مانند اویم استانبول کمک بگیرند. این شرکت تمام امور مربوط به خرید آپارتمان در استانبول یا هر یک از شهرهای ترکیه را با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام می‌دهد. خدمات دیگر این شرکت شامل اخذ اقامت ترکیه و اخذ اجازه کار به صورت تضمین شده، پیدا کردن کار با توجه به شغل فرد در ایران، اجاره واحدهای آپارتمان به مدت کوتاه یا به مدت یک سال، ثبت شرکت در ترکیه و غیره‌ است. برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس http://evimistanbul.ir/ مراجعه کنید .

 

برچسب ها : خرید خانه ترکیه,خرید ملک ترکیه,خرید ملک استانبول,خرید خانه در استانبول             

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها